Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
AL jutussa tänään Ojanen kertoi, että kaikki poissaolot on päivästä päivää meiningillä eli pahin ruuhka sairastuvalla hellittänee tähän viikkoon. En oikein löydä siis ajatusta miksi sentteri tai ainakaan "umpisentteri" Koska nyt meidän laidoilla pelaavat sentterit ovat istuneet sinne jopa paremmin kuin keskelle ja terveenä keskikaista on vertailun kestävä. Eli olisko toi huhu legendaarinen jokapaikan pelaaja?
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 400
Verkot on kunnolla vesillä ja kärkilaituria etsitään. Tänään tälläinen tieto.

Toi siis päivättynä lauantailta ja nimimerkkihän on näiden suhteen luotettava.
Nyt siis voidaan spekuloida että häntäpään joukkueista kärkilaituri ?
Jos Jyp ja Ässät on pois laskuista eikä Asplundiakaan laituriksi sanota, toisaalta Sport tuskin myykään.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 069
Vahvasti veikkaan, että Ilves yrittäisi irrottaa Gardineria tai muita ulkkeja jypistä
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 052
Toi siis päivättynä lauantailta ja nimimerkkihän on näiden suhteen luotettava.
Nyt siis voidaan spekuloida että häntäpään joukkueista kärkilaituri ?
Jos Jyp ja Ässät on pois laskuista eikä Asplundiakaan laituriksi sanota, toisaalta Sport tuskin myykään.

Blegihän vihjasi eilen nimenomaan Asplundia. Siksi hänestä keskusteltu.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 400
Blegihän vihjasi eilen nimenomaan Asplundia. Siksi hänestä keskusteltu.
Jos siinä vihjeessä on joukkue oikein mutta ei pelaaja ?
Kaippa olis tarkentanu jos kärkilaituri on muuttunut sentteriksi.
Enemmän ja enemmän ajatellessa miksi ihmeessä Sport Asplundista luopuisi just nyt.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 483
Ei vihjaillut vaan sitä, että joku voisi oll tulossa
Näin juuri. Kuulin tästä tänää ja @Juza oli kuullut asiasta jo eilen. Sen verran voin sanoa, ettei Sportista näillä näkymillä ole ketään saapumassa. Ja mikään ei ole varmaa.. voi olla, että asiat menee jo tänään maaliin mutta saattaapi olla, ettei mene ollenkaan maaliin.. tiedä näistä .
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 084
En usko, että Ilves hakee sentteriä, jos Kontiola ja Mäntykivi on pelikuntoisia " minä hetkenä hyvänsä ".
En myöskään Sportin tyhjentävän joukkuettaan vielä ja jos/kun, niin saattaa tulla myöhässä.
Jyp on ilmoittanut, ettei lähde tyhjennysmyynteihin, mutta onko se sitä, jos Ilves lähestyy ja tarjoaa hyvää korvausta 1-2:sta pelaajasta. En minä siinä kohtaa tuota termiä käyttäisi.. miksi ei ottaa vähän rahaa ensikautta varten, tai tätä kautta paikatakseen.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 726
Jyp on ilmoittanut, ettei lähde tyhjennysmyynteihin, mutta onko se sitä, jos Ilves lähestyy ja tarjoaa hyvää korvausta 1-2:sta pelaajasta. En minä siinä kohtaa tuota termiä käyttäisi.. miksi ei ottaa vähän rahaa ensikautta varten, tai tätä kautta paikatakseen.

Kyllä niin Ässien ja Jypin tilanne vielä saattaa muuttua etenkin, jos pelaaja/pelaajat itse haluavat vaihtaa seuraa. Tosin kun taloudellisesti sillä on hyvin vähän merkitystä päästätkö pelaajan pois nyt vai vasta muutaman viikon päästä siirtorajalla, niin sattuneesta syystä ratkaisuja tehdään vasta silloin. Täytyy kumminkin muistaa, että kyllä näiden peränpitäjien pitää saada joukkues kasaan myös kauden viimeisiin peleihin.

Niin kuin toiseen ketjuun kirjoitin, niin itse uskon Koskelan keskustelevan tällä hetkellä KHL:n suuntaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 084
Kerro nyt Paavo Väy... anteeksi Blegifan, jotain taustaa ? Emme kivitä, jos ei toteudu, mutta vähän jotain kiimaa lisäävää.
Saa muutkin, jos löytyy...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös