Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
528
En tiedä nimeä, mut jotain loppukauden lappuja, joku sentteri Huom, mahdollinen ehkä.. ja siis liiga sisältä perä joukkueesta.. Sopisi esim asplund hyvä aloittaja, tai jypistä joku?

Tällästä kuulin tänään. Älkää heti heitäkkö bussi/juna alle.. Jos menee vituiks :)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
En tiedä nimeä, mut jotain loppukauden lappuja, joku sentteri Huom, mahdollinen ehkä.. ja siis liiga sisältä perä joukkueesta.. Sopisi esim asplund hyvä aloittaja, tai jypistä joku?

Tällästä kuulin tänään. Älkää heti heitäkkö bussi/juna alle.. Jos menee vituiks :)

Jokohan nyt osuis...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 345
Oliko jotain vi###? Syksyllä tuli masin.
Ja Marjamäen huhu ota selvää..

Lähinnä tarkoitin, että joko tulis jotain ukkoa sisäänpäin.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
En tiedä nimeä, mut jotain loppukauden lappuja, joku sentteri Huom, mahdollinen ehkä.. ja siis liiga sisältä perä joukkueesta.. Sopisi esim asplund hyvä aloittaja, tai jypistä joku?

Tällästä kuulin tänään. Älkää heti heitäkkö bussi/juna alle.. Jos menee vituiks :)
Kelpais jo ennen perjantaita!
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
528
Lähinnä tarkoitin, että joko tulis jotain ukkoa sisäänpäin.

Anteeksi, olen saanut p#### niskaan joltain käyttäjiltä.. No Tällästä on hakusessa, ei paha haku.. Omasta mielestä tarvii sitä rouhijaa.

Helenius olisi hyvä, mut taitaa soppari...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Itse olen kuullut mutkien kautta, että Asplundia olisi houkuteltu. Sen enempää en ota kantaa asiaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Anteeksi, olen saanut p#### niskaan joltain käyttäjiltä.. No Tällästä on hakusessa, ei paha haku.. Omasta mielestä tarvii sitä rouhijaa.

Helenius olisi hyvä, mut taitaa soppari...
Eipä taida olla luovuttaneita kuin Jyp, Ässät ja Saipa. Sport ehkä vielä, mutta ei vielä tässä kohtaa.
Ässät ja Jyp ovat ainakin julistaneet ei myyvänsä, eli Saipastako sitten...
Monakhovin ottaisin, mutta eipä siellä pahemmin rouhioita ole.
Vidgren Sportissa on mielenkiintoinen tapaus.
Nyt Monakhov ja Vidgren jos Sport luovuttaa.
Jos siis sitä isoa kalaa ei ylös saada.
Hieman huolestuttavaa, jos sentteriä haetaan.. eihän heitä toki liikaa ole.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Itse kyselisin välittömästi Keräsen suunnitelmia loppukaudeksi. Olisi liki täydellinen täsmäase YVlle!
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Eipä taida olla luovuttaneita kuin Jyp, Ässät ja Saipa. Sport ehkä vielä, mutta ei vielä tässä kohtaa.
Ässät ja Jyp ovat ainakin julistaneet ei myyvänsä, eli Saipastako sitten...
Monakhovin ottaisin, mutta eipä siellä pahemmin rouhioita ole.
Vidgren Sportissa on mielenkiintoinen tapaus.
Nyt Monakhov ja Vidgren jos Sport luovuttaa.
Jos siis sitä isoa kalaa ei ylös saada.

Vidgren siirtyy ensi kaudeksi JYPiin, en näe niin hyvänä palasena että kannattaisi muutaman kuukauden pätkäksi hommata.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Vidgren siirtyy ensi kaudeksi JYPiin, en näe niin hyvänä palasena että kannattaisi muutaman kuukauden pätkäksi hommata.
Ok.. katsoin vaan että Sportin sopimus päättyy.
Kyllä minä Asplundin takaisin ottaisin.
Pelkäänpä tosiaan vaan, ettei Sportista vielä ketään saada.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Eikös Asplund ole raskasjalkainen, joten miten sopii pelitapaan? En muutenkaan ymmärrä keskushyökkääjän hankintaa, koska mitäs jos kaikki neljä omaa on terveinä, niin kukaan niistä ei ole sopiva laitaan, ellei sitten Mäntykivi. Lisäksi ovat olleet aloituksissa viime aikoina ihan hyviä. Kyllä minä ottaisin edelleen laiturin.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
528
Oisko Turre asplund, meidän "Juhani jasu"
Ensi saa kokea helvetin paskan ipan, ja tulevaisuudessa voittaa mestaruuden :cool:
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Itse kyselisin välittömästi Keräsen suunnitelmia loppukaudeksi. Olisi liki täydellinen täsmäase YVlle!

Pettymys jos päädyttäisiin Keräseen. Tämä täydellinen ylivoiman täsmäase ei ole enää se meidän tuntema väkkärä, vaan kamppailuhaluton ja hidas. Viimeiseen 10 peliin osunut kerran, vaikka pitäisi olla Sportin ykkösase.

Mieluummin Talaja kuin Kerä, jos leikitään ajatuksella, että Sportista tulisi joku.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Eikös Asplund ole raskasjalkainen, joten miten sopii pelitapaan? En muutenkaan ymmärrä keskushyökkääjän hankintaa, koska mitäs jos kaikki neljä omaa on terveinä, niin kukaan niistä ei ole sopiva laitaan, ellei sitten Mäntykivi. Lisäksi ovat olleet aloituksissa viime aikoina ihan hyviä. Kyllä minä ottaisin edelleen laiturin.
Tämä mietityttää.. jos sentteriä haetaan, niin kieliikö se jostain.
Ei heitä liikaa ole, mutta näkisin maaliahneen laiturin tarpeen suuremmaksi.. sillä tiedolla mitä minulla on.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Pettymys jos päädytään Keräseen. Tämä täydellinen ylivoiman täsmäase ei ole enää se meidän tuntema väkkärä, vaan kamppailuhaluton ja hidas. Viimeiseen 10 peliin osunut kerran, vaikka pitäisi olla Sportin ykkösase.

Mieluummin Talaja kuin Kerä, jos leikitään ajatuksella, että Sportista tulisi joku.

100 kertaa sadasta Kerä. Varmaakin varmempi maalintekijä oikeassa joukkueessa. Talaja ei sytytä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös