Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 297
Miikka Pitkänen on toinen johon olen tällä kaudella iskenyt silmäni. Petrus Palmu on se toinen. Siinä on kaksikko jota ei pieni koko haittaa. Olkapäät on rasvattu.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Jos heitän lusikan , (en omaani) Tarjottu juuri joulukuun alussa, Miikka Pitkäselle. Siis Ilves kuulemma, näin kuulin savosta.. Kelpaisi
Anteeksi nyt Jäsen J, mutta en voinut olla huomaamatta, että olet vääräksi osoittautuneen Jarkko Parikka Jokreihin-huhun alkuunpanija. Joten toivottavasti ei ole kuultu saman hevosen suusta...
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Anteeksi nyt Jäsen J, mutta en voinut olla huomaamatta, että olet vääräksi osoittautuneen Jarkko Parikka Jokreihin-huhun alkuunpanija. Joten toivottavasti ei ole kuultu saman hevosen suusta...
Kun tota viesti historiaa katsoo niin vaikea sieltä huhua on löytää joka olisi osunut :D

Toki huhujahan nää vaan on, antaa ihmisten heitellä, jokainen saa käyttää omaa harkinta-kykyä mitä huhuja uskoo ja mitä ei.
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
528
Kun tota viesti historiaa katsoo niin vaikea sieltä huhua on löytää joka olisi osunut :D

Toki huhujahan nää vaan on, antaa ihmisten heitellä, jokainen saa käyttää omaa harkinta-kykyä mitä huhuja uskoo ja mitä ei.


Osu sie kuitenki masin, vaikka nimeä ei ollut..
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Miikka Pitkänen on sellainen ketä olen toivonut Ilvekseen jo muutaman kauden.. Blegi, minkä kaliiberin ukosta tässä nyt olisi kyse, jos olisi tulossa, jos on ollut lähelläkään neuvotteluyhteyttä, jos olet kuullut jotain, niin olisiko mahdollista avata vähäsen? :D
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Blegi, minkä kaliiberin ukosta tässä nyt olisi kyse, jos olisi tulossa, jos on ollut lähelläkään neuvotteluyhteyttä, jos olet kuullut jotain, niin olisiko mahdollista avata vähäsen? :D
Tarkoitatko tätä kautta ?
Ilveksellä on ja on ollut pitkään verkot vesillä. Markkinat ovat todella todella kuivat olleet koko syksyn ja talven. Hankalaa on. Nimiä ei edes ole tippunut nyt viimeaikoina esille. Ja nimenomaan kärkiketjun pelaajaa Ilves etsii.

Tuohon Sebok-Ikonen vaihtokauppaan en osaa sanoa mitään. Taisin kuukausi sitten noin kertoa, että Ilves on halukas tekemään vaihtokauppaa, jos sopivat pelaajat osuvat kauppaan yhteen. Siitä en tiedä onko Sebok se, mistä Ilves on valmis luopumaan.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kuivat markkinat aina vaan jaksaa yllättää. Sama kuin toi maanantai kostean viikonlopun jälkeen.

Tarvisiko ne kaikki tärkeimmät paikat täyttää ajoissa. Esim. Nyt jo etsiä ensi kaudeksi ykkösmaalivahti, ykköslaiturit ja ykkössentteri. Pakit meillä onkin jo niihin rooleihin.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 409
Kuivat markkinat aina vaan jaksaa yllättää. Sama kuin toi maanantai kostean viikonlopun jälkeen.

Tarvisiko ne kaikki tärkeimmät paikat täyttää ajoissa. Esim. Nyt jo etsiä ensi kaudeksi ykkösmaalivahti, ykköslaiturit ja ykkössentteri. Pakit meillä onkin jo niihin rooleihin.
Ja maalivahti.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Sellainen nimi, kun jokin Slavkovski tai vastaavaa muistiin. Hänelle jätetty tammikuun alussa sopimus tarjous . En itse löytänyt netistä, ketä tarkoittaa tällä, joten jos jollain aikaa saa etsiä oikean henkilön :D Keskustelun tuli keskeyttää pomo, joten huomenna selviää nimi minulle.

e. Vai olisiko sittenkin Slavskovsky tepsistä, epäilen
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 018
Sellainen nimi, kun jokin Slavkovski tai vastaavaa muistiin. Hänelle jätetty tammikuun alussa sopimus tarjous . En itse löytänyt netistä, ketä tarkoittaa tällä, joten jos jollain aikaa saa etsiä oikean henkilön :D Keskustelun tuli keskeyttää pomo, joten huomenna selviää nimi minulle.

Tämä Tepsin kaveri?

 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Tämä Tepsin kaveri?

Juu, juuri tajusin tämän. En osaa varmaksi sanoa vielä tästä, onko oikea kaveri tämä. Kaiken järjen mukaan kyllä ?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 514
Hyvin epätodennäköisenä näkisin siirtymisen Tps:stä Ilvekseen
Todella epätodennäköisenä, koska TPS on satsannut kaveriin jo monta vuotta. Ja kertoi juuri jossain videolla viimekaudella että on kotiutunut turkuun hyvin jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös