Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 133
Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.

Aina yhtä mielenkiintoista seurattavaa on tämä siirtorajan aika. Kuka vahvistuu ja löytää mitäkin. Ihan varmasti vielä kaikki ns. suuret joukkueet hankkivat jotain. Ifk, Tappara, Lukko ainakin. Kerrankin ollaan itsekin mukana kärkipään taistossa, joten oikeasti on aika isoista asioista kysymys, että mitä sinne Tillun haavin pohjalle ilmestyy.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 466
Sentteri ja laituri sisään, niin näyttää hyvältä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 916
Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Onko sen puoleen ollut puhetta, että kaksi pelaajaa olisi haussa, ellei jopa jo tarttunut melkein? Tätä olen peräänkuuluttanut jo jonkin aikaa, kun selvää on ettei meidän Ipa tuurilla pärjää, ei koskaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Luulen, että Ilves etsii samanluokan pelaajaa, mitä Lukko etsii. En yllättyisi, jos kaksi pelaajaa saapuisi Ilvekseen vielä.
Pitää olla hiljaksiin niin saadaan kalaa. Ehkä ensviikolla, ehkä loppuviikosta.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
3 053
[Pitää olla hiljaksiin niin saadaan kalaa. Ehkä ensviikolla, ehkä loppuviikosta.
[/QUOTE]
Ootteko katoottonut kalakalenterista olis silloin otilla.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 936
[Pitää olla hiljaksiin niin saadaan kalaa. Ehkä ensviikolla, ehkä loppuviikosta.
Ootteko katoottonut kalakalenterista olis silloin otilla.
[/QUOTE]
Ollaan katottu. Heikkoa on loppuviikko. Maanantaina vähän paranee. Maaliskuun viimeisestä lähtien on tosi kova ottipäivä 4 päivää putkeen.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 361
Jotenkin vaan on sellainen tunne että mitään ei tule tapahtumaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös