Kausikorttiketju 2022-2023

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
535
Tapparalla kun raporttien mukaan on enemmän näitä tarjouskausareita mennyt, mitä ihmettelen syvästi, niin pohdin vaan, että olisiko tämä syynä siihen.
Voi tuollakin vaikutusta olla, mutta isompi syy lienee se, että Tapparan tarjouskausareita myytiin myös istumapaikoille.

Minusta on ihan hyvä, että fanikatsomoon tarjouskausarin saaminen vaatii Osaston jäsenyyden. Tällä osaltaan kannustetaan siihen, että siellä fanikatsomossa pidettäisiin myös ääntä. Se on myös kädenojennus Ilvekseltä Osastolle, ja osoitus siitä että heidän työtään arvostetaan.
 

Jivi Reistola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Mitä tarkoitat? Jotain pahaa I-I:ssä?
Ei mitään pahaa ole tietenkään, kun kaikki Ipalaisia ollaan :cool: . Mutta olen saanut käsityksen, että olis vain tämmönen ikä ihmisten poppoo, joka ei oikein vierasreissuilla lähde kannustukseen mukaan ja istuu. Mutta ei siinä mitään pahaa ole, mutta olisi hienoa jos voisi olla muitten Ilvesläisten kanssa vierasreissuilla.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 711
Ei mitään pahaa ole tietenkään, kun kaikki Ipalaisia ollaan :cool: . Mutta olen saanut käsityksen, että olis vain tämmönen ikä ihmisten poppoo, joka ei oikein vierasreissuilla lähde kannustukseen mukaan ja istuu. Mutta ei siinä mitään pahaa ole, mutta olisi hienoa jos voisi olla muitten Ilvesläisten kanssa vierasreissuilla.
Toki siinä sivussa on myös pieni osaomistaja, tekee paljon myös matkoja ja muuta sälää, mutta tietävät kyllä etteivät edes aio/yritä olla kuin Osasto41.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
Ei mitään pahaa ole tietenkään, kun kaikki Ipalaisia ollaan :cool: . Mutta olen saanut käsityksen, että olis vain tämmönen ikä ihmisten poppoo, joka ei oikein vierasreissuilla lähde kannustukseen mukaan ja istuu. Mutta ei siinä mitään pahaa ole, mutta olisi hienoa jos voisi olla muitten Ilvesläisten kanssa vierasreissuilla.
Ovatko nämä mielestäsi siis niitä väärinkannattajia vai onko se huono kun on eri ryhmille vaihtoehtoja kannattaa Ilvestä? Kyllä sinäkin jäseneksi liittymällä pääset varmasti heidän mukaan vierasreissuille.
 

Jivi Reistola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Ovatko nämä mielestäsi siis niitä väärinkannattajia vai onko se huono kun on eri ryhmille vaihtoehtoja kannattaa Ilvestä? Kyllä sinäkin jäseneksi liittymällä pääset varmasti heidän mukaan vierasreissuille.
Olis ihan kiva jos esim just vierasreissuilla mihin lähtisi vaikka yksi osaston bussi ja yksi Ilves ikuisesti bussi, niin Ilves ikuisesti voisi tulla Osaston kanssa seisomaan ei tarvitsisi jakautua.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
Olis ihan kiva jos esim just vierasreissuilla mihin lähtisi vaikka yksi osaston bussi ja yksi Ilves ikuisesti bussi, niin Ilves ikuisesti voisi tulla Osaston kanssa seisomaan ei tarvitsisi jakautua.
No jos eivät halua seistä vaan haluavat istua ja kannattaa sekä tukea seuraa omalla tyylillään? Heillä on omat juttunsa hotelliyöpymisineen yms.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 826
Tämä oli vain minun mielipide asiasta, mutta kukin tyylillään.
Minun mielipide taas on se, että jääkiekko kuuluu kaikille eikä olla vaatimassa ketään tulemaan luokseen seisomaan tai istumaan vaan saa olla katsomossa oma itsensä sekä kannattaa tyylillään.

Omat bussinsa molemmilla ryhmillä on reissuilla omine ilmoittautumisineen sekä jäsenmaksuineen.

ps. En ole kummankaan jäsen, mutta ymmärrän kummallekin ryhmälle olevan kysyntää ja tarvetta eikä ole tarvetta tuomita kumpaakaan ryhmää. ;)
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
595
Ihan vaan mietteenä, että kuinkahan paljon tuo syö potentiaalisia kausariasiakkaita, että edullinen tarjous on sidottuna Osaston jäsenyyteen? Keskiverto ostaja kun yleisesti ottaen on aika laiska.

Tapparalla kun raporttien mukaan on enemmän näitä tarjouskausareita mennyt, mitä ihmettelen syvästi, niin pohdin vaan, että olisiko tämä syynä siihen.

Edit.
Lisäyksenä vaan, että pidän kyllä hienona sitä, että seura tukee tällä tavalla kannattajaryhmittymän toimintaa

Itse käytin ensimmäistä kertaa vuosiin opiskelijaedun ja kotiutin kausarin. Ei jäänyt pelille kamalasti hintaa, nopealla laskennalla 7,5 €. Sijainti on passeli kun superjunnu menee kuitenkin pelaajakortilla niin se on siinä silmien valvonnan alla
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
238
Onko muille lasku-maksutavan valinneille tullut jo laskua kausikorteista? Tilausvahvistuksessa mainitaan että lippu.fi on tästä yhteydessä, mutta ei ole kuukauteen kuulunut.
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
194
Onko muille lasku-maksutavan valinneille tullut jo laskua kausikorteista? Tilausvahvistuksessa mainitaan että lippu.fi on tästä yhteydessä, mutta ei ole kuukauteen kuulunut.
Ei ole vielä kuulunut - hyvä tietää, että tullee todennäköisesti sähköpostiin.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
595
Onko muille lasku-maksutavan valinneille tullut jo laskua kausikorteista? Tilausvahvistuksessa mainitaan että lippu.fi on tästä yhteydessä, mutta ei ole kuukauteen kuulunut.

soittelin itse perään, oli joku bitti vinossa ja lasku saatiin perille.
 
Ylös