Kausikorttiketju 2022-2023

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 773
Jaahas, pitääpä pystyttää jo tämäkin ketju, sillä menee ostoon heti, kun vaan niitä saa. Nyt on niin mahtava pöhinä Ilveksen ympärillä, että iso harmi on se kun joutuu taas odottamaan Elokuuhun. Silloin onneksi CHL alkaa!

Ostohousut heti jalkaan, kun kausarit saapuvat tilattaviksi!
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Todellakin!

Pankkitili saa huveta useamman sata euroa heti kun vaan kortti on hankittavissa.

Tuleekos CHL-ottelut kausikorttiin kuuluviksi? Miten muilla seuroilla on ollut?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 545
Juu kyllä tulee kausikortti tilattua heti kun myyntiin tulevat!
Joku kirjoitti erittäin fiksusti tuolla jossain toisessa ketjussa, että olis erittäin hienoa jos Ilveksen kausikortilla pääsisi myös KOOVEEn peleihin. Pääsisi vanhaan kunnon Hakametsään katselemaan miten Ilveksen junnut suorittavat Mestiksessä. Mielestäni tämä olisi ihan selvä win-win tilanne kun varmasti lisäisi sitä oheismyyntiä siellä KOOVEEn peleissä.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 340
Joutuu elokuuta odottelemaan ja firman virkistysrahoja. Ne on mukava saada kerralla menemään. Ei tule vaimoväki jaolle eikä tarvi loppuvuodesta ihmetellä mihin ne laittaisi. Toivottavasti on samat paikat kuin nyt vapaana. Ei muuten mutta olisi kiva pientä perinnettä perheen sisäisesti viritellä.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 954
Kyllähän tässä jo odottaa että saa rahaa antaa Ilvekselle, ensin playoff-kausikortista ja sitten ensi kauden kausikortista. Toivottavasti hinnat nyt ei aivan lähde laukalle.
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
238
Joutuu elokuuta odottelemaan ja firman virkistysrahoja. Ne on mukava saada kerralla menemään. Ei tule vaimoväki jaolle eikä tarvi loppuvuodesta ihmetellä mihin ne laittaisi. Toivottavasti on samat paikat kuin nyt vapaana. Ei muuten mutta olisi kiva pientä perinnettä perheen sisäisesti viritellä.

Uskoisin että kaupat voi sopia nyt heti keväällä ja hoitaa maksun sitten elokuussa. Itse olen kertaalleen ainakin sopinut loppuerän maksettavaksi vasta juurikin loppukesästä kun toimisto palaa lomalta ja olen nuo virkistysrahat saanut.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 340
Uskoisin että kaupat voi sopia nyt heti keväällä ja hoitaa maksun sitten elokuussa. Itse olen kertaalleen ainakin sopinut loppuerän maksettavaksi vasta juurikin loppukesästä kun toimisto palaa lomalta ja olen nuo virkistysrahat saanut.
Kuulostaa hyvältä. Pitää kysellä josko tuo onistuu.
 

vm84

Rivipelaaja
Viestejä
26
Onko kenelläkään tietoa mille paikoille Nokia areenalle saa lasten/nuorten kausikortteja ja niiden hinnoista? Koska mahtaa tulla myyntiin?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
4 956
Tappara laittoi heti ens kauden kausaritarjoukset tiskiin. Miksi ei Ilves?

Tiistaina sitten vasta kun julkastaan Ruokosta ja Tikkaa alakenttiin? Kyä varmaan kauppa käy.
 

Nulikka

Guest
Trollit hyökänneet meitin huhuketjuun, niin otetaan siitä nyt sitten kaikki irti.

Mitä teet tai miten tuet Ilvestä, jos joku tietty pelaaja/tietyt pelaajat pelaavat ensi kaudella Ilveksessä?

Mä alotan. Ostan kaksi seisomakausikorttia, jos:

- Haapala jatkaa.
- Audette tai Strömwall tulee.
- Lehtivuori tai Jokipakka tulee.

Kuvan ostoskuitista liitän tähän ketjuun sitten aikanaan. Jokatapauksessa ostan yhden kortin, vaikka ei tulisi ketään.

Ylimääräisen kortin käyttötarkoitus on lainata sitä ystäville tai jos ei ole kysyntää, niin lainailla sitä sellaisille henkilöille Ilves Tampere Fb-ryhmässä, kellä ei ole mahdollisuutta käydä muuten peleissä.

Kaikki nyt sinne kausarikaupoille. Vedetään toi ottelutapahtuma nextille levelille!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 719
Ei nyt varsinaisesti ketjun kamaa, mutta ei viitsi fanituotteet ketjuunkaan mennä,

Jos jompikumpi tulee(Audette tai Strömwall) niin lähtee fanipaita ostoon.

Jos Haapala jatkaa niin lähtee 100e:llä fanituotekamaa ostoon.
 

eba

Guest
Ei nyt varsinaisesti ketjun kamaa, mutta ei viitsi fanituotteet ketjuunkaan mennä,

Jos jompikumpi tulee(Audette tai Strömwall) niin lähtee fanipaita ostoon.

Jos Haapala jatkaa niin lähtee 100e:llä fanituotekamaa ostoon.
Jos Strömwall tulee niin lähtee itelläkin paita ostoon. Kausikortin ostaisin varmaan muuten mutta en tampereella tai sen lähettyvillä asu.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
661
Ei nyt varsinaisesti ketjun kamaa, mutta ei viitsi fanituotteet ketjuunkaan mennä,

Jos jompikumpi tulee(Audette tai Strömwall) niin lähtee fanipaita ostoon.

Jos Haapala jatkaa niin lähtee 100e:llä fanituotekamaa ostoon.
Mitä meinaat 100 eurolla tarkemmin sanottuna ostaa?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 719
Mitä meinaat 100 eurolla tarkemmin sanottuna ostaa?
Jotain muksuille :D. Jos tuosta nyt sitten osuu enemmän kuin yksi niin onhan tuo fanipaita + 100e jo noin 200e arvosta.

Kausikortti kun kuitenkin ensi kaudelle menee ostoon, tapahtuu mitä hyvänsä
 
Ylös