Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

No, tämä on nyt mennyt näin. Kyse on minusta ja kodistani. Olen parhaillaan tekemässä rikosilmoitusta. Olen keskustellut poliisin kanssa puhelimessa, koska asiaan liittyy myös muita seikkoja, kuten se, että jotkut henkilöt ovat jopa ottaneet yhteyttä työnantajaani ja laittanut asiattomia viestiä.

Olen nyt kerännyt kaikki tarvittavat materiaalit liitteiksi ja vien prosessia eteenpäin. En tiennyt, että tämä oli jonkinlainen nopeuskilpailu ja että kaikki olisi pitänyt tehdä heti, jotta asia voitaisiin todeta oikeaksi.

Jos aamumouho haluaa tehdä asiasta jutun, en aio kommentoida. En halua asiasta meteliä. Haluan vain rauhaa. Toivottavasti voit kunnioittaa sitä

Kiitos, pidän taukoa foorumilta
Lyhyesti todettuna, ei kenenkään kotirauhaa pidä mennä häiritsemään. Piste.
Ei muttia, eikä selittelyitä. Tsemppiä oikeusprosessiin, noi on raskaita.

Itsellä kun tuli toi yksi vatipää maanantaina mussuttamaan kaupungilla pelkän logon vuoksi, niin vähän kävi mielessä että mihin kaikkeen nämä vielä eskaloituvat.
Toivottavasti tämän pidemmälle ei mennä.

No, tämä on nyt mennyt näin. Kyse on minusta ja kodistani. Olen parhaillaan tekemässä rikosilmoitusta. Olen keskustellut poliisin kanssa puhelimessa, koska asiaan liittyy myös muita seikkoja, kuten se, että jotkut henkilöt ovat jopa ottaneet yhteyttä työnantajaani ja laittanut asiattomia viestiä.

Olen nyt kerännyt kaikki tarvittavat materiaalit liitteiksi ja vien prosessia eteenpäin. En tiennyt, että tämä oli jonkinlainen nopeuskilpailu ja että kaikki olisi pitänyt tehdä heti, jotta asia voitaisiin todeta oikeaksi.

Jos aamumouho haluaa tehdä asiasta jutun, en aio kommentoida. En halua asiasta meteliä. Haluan vain rauhaa. Toivottavasti voit kunnioittaa sitä

Kiitos, pidän taukoa foorumilta
Hyvä että katkoit huhuilta siivet. Tule tauolta kun kevät alkaa. Silloin on uusi pettymyksiä luvassa.
T: Masokisti-Kissa

Sitä juuri yritin kysyä, mikä ei pidä paikkaansa
No esimerkiksi se että viikonlopun tapahtumat tuominneet täälä alkaisivat saada jotain hyökkäyksiä osakseen joka nyt ei lähimainkaan ole totta. Puhut myös kuinka "vaikeneminen" on paras taktiikka, vaikka totuus on kuitenkin se että nyt on Ilves, Osasto ja Osaston yksittäiset (palsta)aktiivit kommentoineet asiaa.

Täällä on alkanut suunta kääntyä eli hyökkäyksiä saakin nyt aika paljon lauantain tapahtuman tuominneet kirjoittajat. Näinhän aina taitaa mennä. Väsytystaktiikka ja vaikeneminen on paras taktiikka.

No esimerkiksi se että viikonlopun tapahtumat tuominneet täälä alkaisivat saada jotain hyökkäyksiä osakseen joka nyt ei lähimainkaan ole totta.
Sivusta huutelen sen verran että kannattaa määrittää minkä kukakin kokee hyökkäykseksi, se syy voi löytyä sieltä.

Itse asiasta kaikki tarpeellinen lienee sanottu, nyt seurataan vielä mitä tapahtuu.

Tämän pitäisi tietenkin olla selvä juttu. Asiat selvinnee aikanaan. Uskon ja toivon, että tässä on ollut jokin väärinkäsitys ja la ulkoilmapelin tapahtumat ei liity mitenkään siihen, että jonkun kotirauhaa on rikottu. Ja miksi joku edes jonkun aiemmin täällä nimeltä mainitun hallituslaisen kotirauhaa rikkoisi? La perseilyn syyllisethän oli alaikäisiä teinejä? Miksi näiden perseilyn joku kostaisi yhdistyksen aikuiselle jäsenelle, joka ei perseilyyn osallistunut ja ehkä ei edes ollut paikalla, koska ei ollut Osaston virallinen tapahtuma?

EDIT: henkilötietojen jako ja nimimerkkien henkilöllisyyksien arvuuttelu on mielestäni aina johtanut sanktioihin. Tässä ketjussa on jaettu vain jukisia yhteystietoja ja yhdessä viestissä hallituksen jäsenien pelkät sukunimet. Hallituslaisten nimet ei myöskään ole mikään salaisuus. Mutta hyvä, että tuo viesti poistettiin.
Oho luinpa ihan tosi huonosti ekana, kun menin tykkäämään tästä. En ees huomannut, että tää oli joku folioviesti. En oo ees enää varma mitä kuvittelin lukeneeni, mutta luulin, että tää oli joku tukiviesti :D

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti täällä kaikki voivat allekirjoittaa sen, että yksittäisten henkilöiden maalittaminen tai muunlainen häiriköinti, ei ole oikein, vaikka olisivat virheitä tehneetkin.

Keskustelua lauantain tapahtumat ovat herättäneet, ihan aiheestakin, mutta oli siitä mitä tahansa mieltä, niin se ei ole oikeutus tehdä mitään hyökkäyksiä yksittäisiä henkilöitä kohtaan. Ei, vaikka olisivat olleet mukana tai vaikka eivät.

On täysin turhaa puistatella lauantain tapahtumia, jos ei itse pysty olemaan ko. käytöksen yläpuolella, vaan vajoaa alemmaksi.

Miten paljon tämä pätee myös osittain julkisiin henkilöihin? Viime tai toissa viikolla nimittäin täällä nimettiin parikin Ilveksen työntekijää, yksi heistä mahdollisesti virheellisesti, kun vaadittiin käsimerkkien näyttäjälle seuraamuksia. Yksi nimistä on ihan Ilveksen sivuilla, toinen ei. Molemmat nimet löytyvät edelleen viestiketjuista.

Miten paljon tämä pätee myös osittain julkisiin henkilöihin? Viime tai toissa viikolla nimittäin täällä nimettiin parikin Ilveksen työntekijää, yksi heistä mahdollisesti virheellisesti, kun vaadittiin käsimerkkien näyttäjälle seuraamuksia. Yksi nimistä on ihan Ilveksen sivuilla, toinen ei. Molemmat nimet löytyvät edelleen viestiketjuista.
Tuo kommentti oli minun oma henkilökohtainen mielipiteeni.

Tässä on kuitenkin rajanvetoa tehtävä sen osalta, että mikä on kritiikkiä julkiseen virkaan (esim. Tillulle potkus- huutelut) ja mikä on maalittamista.

Laita ihmeessä raportointia noista niin tutkitaan ja tehdään tarvittavia linjavetoja.

Takaisin