Juha Järvenpää

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Järvenpää odotetusti Ilvekseen: http://ilves.com/?p=13450

Pisteet toimistolle kahden vuoden pahvista.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 287
Vs: Juha Järvenpää

Hyvä sopimus. Nyt molemmat moket ovat oikeasti hyviä. Luottavaisin mielin tällä tandemilla ensi kauteen. :D
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 510
Vs: Juha Järvenpää

Joo, tervetuloa vaan rinkiin! Tämähän oli tiedossa about 4 kuukautta, mutta hyvä, että saatiin varmistus asialle. Nyt meillä on kaksi nuorta kehittyvää eteenpäin pyrkivää kassaria, joita molempia katsellaan ainakin pari kautta. Terve kilpailutilanne saadaan poikien kesken. Alkuun tietysti lähtisin Kolppasella liikenteeseen ja Järvenpää haastaa paikan tullen. Voihan kuppi kääntyä kauden aikana ja Järvenpää nousee Kolpin ohi. Jos aloitetaan jälleen kausi perjantai-lauantai peleillä, niin vuorottelulla ehdottomasti. Tai tuskin näitä nyt suunnitellaan 4,5 kk ennen kautta. Uskon, että meillä voi olla ensi kaudella liigan parhaita veskarikaksikoita - ellei jopa paras.

Järvenpää vaikuttaa varsin peittävältä ja hyvin liikkuvalta kassarilta, mitä olen nähnyt. Tyyli on aika mielenkiintoinen, kun asento on aika matalalle. Toisin kuin entisellä virkaveljellä Raannalla, joka lähestulkoon seisoi.

Tervetuloa vaan Järä Ipaan ja Tampereelle! Nauti mestaruudesta, niin kauan kun voit. Täällä ei juhlita kuin karsintojen voittoa, vitsivitsi. Älkää ottako liian vakavasti! Uskon, että me ei ensi vuonna karsintoja pelata.

Mitäs lapset tästä opimme? Jos läträät viinaa, joudut Ilvekseen. Aika kova rangaistus!
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Vs: Juha Järvenpää

Erittãin hyvä sopimus
Ens kaudella hyvän puolustuksen takana kummatkin topp kymppiä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 622
Vs: Juha Järvenpää

Tupsukorva35 sanoi:
Mitäs lapset tästä opimme? Jos läträät viinaa, joudut Ilvekseen. Aika kova rangaistus!
Kerrankos noita kostean paikan leirejä on vietetty muidenkin kiekkoilijoiden piirissä. Ihan turha meteli aiheesta.
Mediajulkisuudesta on kuitenkin varmasti otettu opiksi ja hyvä kassarihan Juha on aina ollut, ehdoton vahvistus Ilveksen kokoonpanoon. Ainakaan maalinsuulta on turha hakea ensi keväänä selityksiä jos pudotuspelipaikkaa ei tulisi.
 

Dale_D

Guest
Vs: Juha Järvenpää

Hienoa, nyt on hyvä duo!

Tupsukorva35 sanoi:
Tervetuloa vaan Järä Ipaan ja Tampereelle!

Ei kai tässä tarvi miettiä tollasia lempinimijuttuja meidän uuden Serven suhteen?
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
838
Vs: Juha Järvenpää

Todellakin loistouutinen. Kerrankin vahvat huhut piti paikkaansa,hienoa!! Tervetuloa Tampereelle ja Ilvekseen.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Vs: Juha Järvenpää

Järvenpää oli viime kaudella mun mielestä yksi parhaista maalivahdeista, mutta jäi vielä paremman Raannan varjoon.
Pelaa luultavasti 50-50 pelit Kolppasen kanssa. ;)

Tervetuloa uusi Serve!
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Juha Järvenpää

Hyvä molari. Hienoo, että tämäkin huhu toteutui!
Tervetuloa Ilvekseen!
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Vs: Juha Järvenpää

Hienoa! pojot tästä toimistolle! Olisi mielestäni hyvä jos mentäisiin samanlaisella peluutuksella, kuin Kolppanen-Hubl loppu kaudesta. Eli lähes joka toinen peli eri molari, sitten taas jos toisella ei kiekot tartu ja toisella tarttuu niin sitten sille toiselle peliaikaa. Mutta joo erittäin hienoa että saatin "Järä" tänne meille!
 

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
402
Vs: Juha Järvenpää

Monipuolinen ja tasainen kaksikko, tähän osastoon ei ainakaan kaaduta! Tsempit Juhalle!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Vs: Juha Järvenpää

Joku valitti Jatkoajalla, että Ilvekseltä puuttuu selkeä " ykkösmolari "..
Joo.. se paikka on vapaana ja otettavissa. Meillä on kaksi potentiaalista ehdokasta tontille, tai sitten niin, että kaksi loistavasti pelaavaa vuorottelee.
Ei Metsolakaan ollut Tapparan ykkösmolari kauteen 2012-13 lähdettäessä, luukunavaaja hänen lähinnä piti olla...
Järvenpää ja Kolppanen ovat saman ikäluokan kavereita, varmasti tulevat juttuun keskenään.
 

Slangenburger

Rivipelaaja
Viestejä
55
Vs: Juha Järvenpää

Mikä "Järä"?!?

Jos mies on nimeltään Juha Järvenpää ja pelaa Tampereen Ilveksessä, silloin miehen lempinimi on SERVE!
 

mehu244

ILVEES!<3
Viestejä
17
Vs: Juha Järvenpää

Itse luulisin että pelit menee aika lailla niin, et Kolpi pelaa n. 40-45 matsia ja JJpää 15-20 matsia. Eihän sitä toisaalta tiedä ennen kuin kausi on pelattu!:D:D mutta hyvä vahvistus ja saatinpa uusi JJ, kun JJpakka lähti:D
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 303
Vs: Juha Järvenpää

mehu244 sanoi:
Itse luulisin että pelit menee aika lailla niin, et Kolpi pelaa n. 40-45 matsia ja JJpää 15-20 matsia. Eihän sitä toisaalta tiedä ennen kuin kausi on pelattu!:D:D mutta hyvä vahvistus ja saatinpa uusi JJ, kun JJpakka lähti:D

Minä uskon että Järvenpää laittaa Kolppasen vähintään tiukoille ykkösmaalivahdin paikasta kisattaessa. Lähtevät silmissäni kauteen suht samalta viivalta. Ei yllättäisi sekään että Järvenpää nappaisi ykkösmaalivahdin paikan.
 

Ilveskissa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Vs: Juha Järvenpää

Olen nyt pitkään koittanut pitää suuni kiinni, mutta enään en malta. Minusta ei Järvenpäästä ole ykkösmaalivahdiksi. Anteeksi negatiivisuuteni, mutta näin näen tilanteen. Toivottavasti yllättää positiivisesti allekirjoittaneen, sillä Kolppanen ei pysty antamaan joukkueelle liian usein mahdollisuutta taistella voitosta. Maalivahtiosastolle olisin toivonut jotain oikeaa ykkösmaalivahtia, mutta mennään budjetin mukaan. Tsemppiä Järälle, ja toivottavasti hänestä on kantamaan Ilvestä!
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 692
Vs: Juha Järvenpää

Ilveskissa sanoi:
Olen nyt pitkään koittanut pitää suuni kiinni, mutta enään en malta. Minusta ei Järvenpäästä ole ykkösmaalivahdiksi. Anteeksi negatiivisuuteni, mutta näin näen tilanteen. Toivottavasti yllättää positiivisesti allekirjoittaneen, sillä Kolppanen ei pysty antamaan joukkueelle liian usein mahdollisuutta taistella voitosta. Maalivahtiosastolle olisin toivonut jotain oikeaa ykkösmaalivahtia, mutta mennään budjetin mukaan. Tsemppiä Järälle, ja toivottavasti hänestä on kantamaan Ilvestä!

Sieltähän sitä negaa tuli samantien.Järvenpäätä tietääkseni ei ole ykköskassariksi hankittukkaan.Kahdella tasaisella vahdilla pääsee riittävän pitkälle liigassa.Vertauksena Wallinheimo ja Tuokkola Jypissä pelatessaan.Ennen kuin ehdit tähänkään sanoa mitään,niin Tuokkola ei liigan alkaessa vielä ollut edes huipulla.Itse olen sitä mieltä,että meillä on liigaan täysin pätevä maalivahtikaksikko,vaikkei kumpikaan täysin sitä ykkösvahdin statusta omistakkaan.Luottavaisin mielin tällä kaksikolla voi lähteä tulevaan kauteen.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 871
Vs: Juha Järvenpää

Ymmärrän, jos pakiston ja varsinkin hyökkääjät näkee puutteelliseksi, mutta että maalivahdit. Meillä on ns. 1a ja 1b, ja parempi tilanne kuin aikoihin. Mieluummin nuoret ja nälkäiset kuin vanhat ja janoiset, kuten sanonta menee.
 

Ilveskissa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Vs: Juha Järvenpää

Sanotaan näin, että tarkoitus ei ole dissata meidän maalivahteja. Toivon todellakin, että molemmat onnistuu - vähintäänkin toinen. Itse en kuitenkaan usko, että tämä tandemi olisi illasta iltaan voittomahdollisuudet antava. Hieman kokeneempi saisi olla toinen maalivahti, tai jotain näyttöjä löytyä. Karhulla tulee olemaan kova homma, mutta haasteet on tehty voitettavaksi.

Ensimmäisestä viestistäni tässä ketjussa puuttuikin jotain: Tervetuloa Tamperelle Järä!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Vs: Juha Järvenpää

Osui tällainen haastattelu Järvenpäästä silmään, itsellä ainakin mennyt ohi: http://www.satakunnanviikko.fi/jutut/urheilu/jarvenpaa-lahti-innolla-ilvekseen

Tämä kommentti sai hymyn suupieliin: – Olen uudesta työpaikasta todella innoissani. On upea tunne vetää Ilveksen legendaarinen pelipaita ylle. Siirtyminen tupsukorvien miehistöön on askel eteenpäin. Lähden Tampereelle kehittymään, vakuuttaa Järvenpää.
 
Ylös