Jarno Koskiranta

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 431
Jälkiviisastelu on aina hieno laji. Isot onnittelut ja uutta matoa koukkuun.

Koskirannalle propsit eilisestä Porin väännöstä. Pikku hiljaa alkaa lunastamaan asetettuja odotuksia.
Nimenomaan. Kai näiden pelaaja osioiden ideakin on antaa otteiden myötä palautetta ja havaintoja. Joskus hyvää ja joskus vähän heikompaa.

Eilen oli Koskirannan varmaan paras peli Ilves nutussa. Olen ollut jo pitkään erittäin tyytyväinen miten hoitaa hommat omassa päässä ja etenkin ottelun loppuhetkillä johtoasemassa. Mutta, kun on tullut selväksi, että todellakin pääsee usein myös maalintekopaikoille. Niin on vielä hienompaa jos tehoja alkaa tulemaan. Tuo meidän nelonen on todella hyvä kenttä tällä hetkellä molempiin suuntiin.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Taisin olla ainoo joka väärässä….
Loistavasti näytit esimerkkiä.

Täytyy kyllä myöntää, että epäilin itsekin herran kykyä auttaa jengiä silloin kun tämä oli vielä huhu-asteella. Ajattelin, että liian hidas ja kankee.

Pskanmarjat, kaverin osuminen paikastaan sisään oli yhtenä isona erona kahden Porin reissun tulosten välillä. Pääsee paikoille, sijoittuu hyvin ja on usein sielä missä tapahtuu. Tasapainottaa hyvin nuorempien laitureiden pelaamista. Päkkiläkin löytänyt aivan uutta vaihdetta herran laidalla, ei liene sattumaa.

Tärkeää kokemusta joukkueeseen. On nähny vähän muutakin kun äiten lihapullat ja vihasia hitsareita. Hyvä hankinta, jälleen sulkaa Tillulle hattuun.
 

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
717
Koko Ilveksen playoffhistoria (SM-liiga) mukaan lukien Koskirannasta tuli vanhin Ilves-pelaaja, joka tuossa 3 pinnan ottelussa on onnistunut. Aikaisemmin ennätys kuului Lasse Oksaselle, joka teki vuoden 1978 ensimmäisessä pronssiottelussa TPS:ää vastaan pisteet 2+1. Oka oli tuolloin 35 vuotta ja 4 kuukautta. Koskirannalla ikää on nyt lähes tarkalleen vuosi enemmän kuin Oksasella aikanaan. Raipe on kolmantena tehtyään pisteet 2+3 SaiPaa vastaan vuoden 1998 maaliskuussa puolivälierissä SaiPaa vastaan 34 vuoden iässä.

Koskirannasta tuli 2000-luvulla 9. Ilves-pelaaja, joka nakutti vähintään 3 tehopistettä yhteen pudotuspeliotteluun. Tämän vuosituhannen puolella Koskiranta on 3. pelaaja, joka onnistuu tuossa puolivälierävaiheessa

M+S
PVM
VS
VAIHE
Patrik Stefan​
1+2​
14.03.05​
Äss​
sääli​
Toni Koivisto​
2+2​
13.03.07​
Luk​
sääli​
Perttu Lindgren​
2+1​
13.03.07​
Luk​
sääli​
Miikka Männikkö​
1+2​
16.03.08​
Kär​
Puoliv​
Marko Anttila​
2+1​
12.03.11​
Hpk​
sääli​
Ville Meskanen​
2+1​
16.03.17​
Äss​
sääli​
Tapio Laakso​
0+3​
21.03.17​
Tap​
Puoliv​
Jarno Koskiranta​
2+1​
24.03.23​
Ässät​
Puoliv​
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 298
Erinomainen peli eilen mut itse en tee päätöksiä oliko hyvä vai huono hankinta yhden pelin perusteella.On sattunu hyviä ja huonoja pelejä ni katotaan kauden jälkeen kuin hyvä hankinta oli.

No onhan tässä jo nähty aika monta ehjää suoritusta. Ei häntä ole hankittu maaleja tekemään vaan erikoismieheksi. Hänen ympärilleen on rakentunut todella hyvin toimiva nelonen Päkkilä-Koskiranta-Virtanen. Kun vain Ilves voisi pitää koko ketjun myös ensi kaudella. Koskiranta on se liima.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 831
En nyt vielä nostaisi ihan kuitenkaan miksikään ”Juhani Jasuksi” vaikka hyvin on pelannut. Aloitusprosentti on heikko, toivotaan että skarppaa siinä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 497
Erinomainen peli eilen mut itse en tee päätöksiä oliko hyvä vai huono hankinta yhden pelin perusteella.On sattunu hyviä ja huonoja pelejä ni katotaan kauden jälkeen kuin hyvä hankinta oli.
No sanotaanko nyt rohkeasti tähän, että on täyttänyt paikkansa toistaiseksi. Koskiranta on ottanut nelosketjun haltuunsa ja samalla herrat Päkkilä ja Virtanen pelaavat uriensa parasta Liigakiekkoa. Hänen myötään Konnan alivoimaminuutit ovat pienentyneet.

Runkosarjan loppu oli +5 ja nyt Ässät-sarja toistaiseksi +3 tasakentällisin. Siinä sivussa eilen tehot 2+1 ja koko sarja 2+2. Hän on ollut urallaan aina hyvä playoff-pelaaja ja nytkin on löytynyt uusi vaihde.

Aloituksissa on ollut yllättävän vaisu. Onneksi viimeisissä kahdessa pelissä nekin ovat sujuneet 50 ja 55 prosentein.

En mä nyt tiedä kuinka paljon voi nelosen sentteriltä odottaa, mutta tähän mennessä on ainakin ollut vahvistus tuohon meidän nippuun.

Toki pitää odotella pelit loppuun asti ennen viimeisiä tuomioita, mutta en minä lähde Haapalankaan koko kautta teilaamaan, vaikka tämä Ässät-sarja on ollut huono. Kokonaisuutena omasta mielestä Koskiranta on ollut iso plussa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 514
Urheilucastissa kun Ismo Lehkonen puhui Ilves - Ässät sarjasta nosti hän luonnollisesti esiin joukkueiden materiaali eron. Sanoi jotenkin näin "Ilveksen nelos sentteri on Jarno Koskiranta, siis hyvänen aika sentään Jarno Koskiranta on NELOS SENTTERI" ja totesi siinä myös asian josta ainakin minä olen täysin samaa mieltä. Yksikään Ässien sentteri ei mahtuisi Ilveksen kokoonpanoon.

Itse olin erittäin tyytyväinen hankintaan ja ollut myös koko ajan tyytyväinen tekemiseen ottaen huomioon mihin rooliin Koskiranta hankittiin.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 243
Eiliset aloitusprosentit:
Screenshot_2023-03-25-15-49-35-85_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg


Onnistui eilen aloituksissa ok. About runkosarjan keskiarvolla veti. Muuten pleijareissa vaan päälle 40 prosentin alotusprosentti.

Kukakohan Ässä-aloittajista on harmaita hiuksia aiheuttanut?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eiliset aloitusprosentit:
katso liitettä 4670

Onnistui eilen aloituksissa ok. About runkosarjan keskiarvolla veti. Muuten pleijareissa vaan päälle 40 prosentin alotusprosentti.

Kukakohan Ässä-aloittajista on harmaita hiuksia aiheuttanut?

Ainoa heikkous Koskirannalla ollut aloitukset. Runkosarjassa prosentit jäivät ok-tasolle, mutta Ilves-aikana ei kulkenut ympyrässä, eikä ole kulkenut pleijareissakaan. Todella outoa.

Muuten on kyllä ollut loistava.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 831
Eiliset aloitusprosentit:
katso liitettä 4670

Onnistui eilen aloituksissa ok. About runkosarjan keskiarvolla veti. Muuten pleijareissa vaan päälle 40 prosentin alotusprosentti.

Kukakohan Ässä-aloittajista on harmaita hiuksia aiheuttanut?
Aloittaa usein myös alivoimalla missä esim. Tikka oli runkosarjassa usein heikko kun hyökkäävä joukkue saa päättää puolen aloitukselle. Se vaikuttaa ainakin jotain.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 497
Eiliset aloitusprosentit:
katso liitettä 4670

Onnistui eilen aloituksissa ok. About runkosarjan keskiarvolla veti. Muuten pleijareissa vaan päälle 40 prosentin alotusprosentti.

Kukakohan Ässä-aloittajista on harmaita hiuksia aiheuttanut?
Turgeon on ottanut aloituksia todella paljon Ässissä. 22, 29, 13 ja 13 tähän mennessä. Toistaiseksi on voittanut hiukan enemmän kuin hävinnyt.

Pierren poika on muuten kova puolustava sentteri. Vähän liian isoon rooliin joutunut Ässissä.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
741
Ainoa heikkous Koskirannalla ollut aloitukset. Runkosarjassa prosentit jäivät ok-tasolle, mutta Ilves-aikana ei kulkenut ympyrässä, eikä ole kulkenut pleijareissakaan. Todella outoa.

Muuten on kyllä ollut loistava.
Noissa toki paljon hajontaa joka tasoittuu pidemmällä otannalla, Tikkakin aloitti alkukaudesta heikosti vaikka kokonaisuus hyvä. Toivotaan että nyt päästäisiin nauttimaan siitä paremmasta jakaumasta.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 298
Urheilucastissa kun Ismo Lehkonen puhui Ilves - Ässät sarjasta nosti hän luonnollisesti esiin joukkueiden materiaali eron. Sanoi jotenkin näin "Ilveksen nelos sentteri on Jarno Koskiranta, siis hyvänen aika sentään Jarno Koskiranta on NELOS SENTTERI" ja totesi siinä myös asian josta ainakin minä olen täysin samaa mieltä. Yksikään Ässien sentteri ei mahtuisi Ilveksen kokoonpanoon.

Itse olin erittäin tyytyväinen hankintaan ja ollut myös koko ajan tyytyväinen tekemiseen ottaen huomioon mihin rooliin Koskiranta hankittiin.

Ei saatana tosiaan mahtuisi. Ika on fiksu mies ja uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne on.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 586
Urheilucastissa kun Ismo Lehkonen puhui Ilves - Ässät sarjasta nosti hän luonnollisesti esiin joukkueiden materiaali eron. Sanoi jotenkin näin "Ilveksen nelos sentteri on Jarno Koskiranta, siis hyvänen aika sentään Jarno Koskiranta on NELOS SENTTERI" ja totesi siinä myös asian josta ainakin minä olen täysin samaa mieltä. Yksikään Ässien sentteri ei mahtuisi Ilveksen kokoonpanoon.

Itse olin erittäin tyytyväinen hankintaan ja ollut myös koko ajan tyytyväinen tekemiseen ottaen huomioon mihin rooliin Koskiranta hankittiin.

Vertailun vuoksi, vuosi sitten Ilveksen nelossentterinä pelasi Tomi Iso-Mustajärvi
 
Ylös