CTS
Vakiokokoonpanossa
No onko sinulla jotsin todisteita siitä, että Jalo on yksinvaltias?Minulle muutosta ei edusta se, että yksi yksinvaltias korvataan toisella. Kannattaa muistaa että myös Manngard teki muutaman ensimmäisen vuoden aikana hyviä ja oikealta tuntuvia ratkaisuja Ilveksen suhteen ja sai sillä paljon luottamusta faneilta, kunnes sitten mentiinkin tilanteeseen jossa kaivattiin hänen apuaan ja sai kiedottua seuran pikkusormensa ympärille. Ei se tapahtunut yhdessä yössä vaan hiljaa hivuttaen. Ja siitä alkoikin se poikkoileva ja impulsiivinen päätöksenteko jossa ensin tehtiin strategioita ja sitten ne korvattiin toisella kun ei jaksettu pitää niistä kiinni. Tilinpäätökset on hyviä ja talouspuoli on Jalon aikana hoidettu en sitä kiistä, mutta sama poikkoileva ja impulsiivinen päätöksenteko on nähtävissä nyt mitä Manngardin aikana. Se minua eniten huolestuttaa, ei se että ajattelisin että Myrrä on/oli Ilvestä suurempi tai Ilvekselle korvaamaton.
Minun tietojeni mukaan päätökset tehdään johdossa yhdessä, ja hallituksen suostumuksella.
Kenen ne päätökset sitten pitäisi tehdä?
Minun mielestäni johdon linja on ollut vakaa ja tavoite on kirkkaana mielessä.
Sitä kohti mennään, joidenkin mielestä ehkä jo liian kovaa vauhtia.
Minä arvostan sitä, että kipeitäkin ratkaisuja osataan ja uskalletaan tehdä.