Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Harvoin näin sakeeta juttua tulee täältä luettua :D
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Olisi vienyt viime kaudellakin jos äijät olisi pysynyt terveenä.

Jossittelu ja yksittäisen syyn taakse meneminen on aina kivaa. Toisaaltahan poissaolot näkyivät lähinnä Turun peleissä ja niitähän ei olisi tarvinnut edes voittaa jos olisi voitettu kolmas peli kotona. Olisiko valmennus voinut tehdä siinä jotain toisin mielestäsi? Eipä se Tepsinkään materiaali hääppöinen ollut ykkösketjua lukuunottamatta eikä siellä ollut edes poissaoloja. Ei valmennuksen vastuuta voi nollata kokonaan loukkaantumisilla vaikka ne varmasti vaikuttivatkin.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 541
Mää väitän, että sillä 19-20 kaudella olisi vienyt. Se on Myrrän ajan parasta peliä mielestäni. Salon panosta tietenkään vähättelemättä.
Mahdollisuudet tietysti olisivat olleet hyvät, mutta kyllähän Lukko oli älyttömässä vireessä ja Kärpät oli myös kova ja Ilvekselle vaikea vastus. Lisäksi vedonlyöntitoimistojen ja asiantuntijoiden mestarisuosikki moninpaikoin oli jälleen kevätvireen löytänyt, ja toiseksi itsensä runkosarjassa kirinyt, monissa liemissä keväisin keitetty Tapparan menestyskone, siinä ei välttämättä runkosarja paina enää yhtään mitään. Hifkin fyysisyyden kanssa Ilveksellä oli myös etenkin vieraissa vaikeuksia.

Alaketjujen telaketjuosasto oli melko ohut ja keltanokkainen. Joukkue ylipäätään vasta opetteli olemaan kärkijoukkueita. Luulenpa, että nuo pleijarit olisivat tulleet vähän liian nopeaan vastaan vielä.

Väitän että menneellä kaudella olisi olleet selkeästi parhaat mahdollisuudet mennä päätyyn, mikäli korona- ja loukkaantumissumat eivät olisi olleet pilaamassa valmistautumisjaksoa, sekä myös itse pleijarisarjoja.
 
Viimeksi muokattu:

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
332
Pohtivat että pakko olla joku julkisuuteen kertomatta jäänyt syy taustalla potkuille.

Seppänen heittää hatusta että Myrrällä täytyy olla Tapparaan sopimus ensi kaudeksi tai jotain muuta vastaavaa. Tietoa tästä ei kuitenkaan ole vaan veikkaus. Vitsailevat foliohattuilevansa.

Ika heittää tähän että toisaalta Tapparan kannattaa houkutella Myrrä hommiin, koska erittäin vahvaa osaamista esim. juniorityöstä ja pelaajien kehittämisestä sekä asuu jo valmiiksi Tampereella.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Tuo Tappara huhu voi hyvinkin pitää paikkansa. Jotenkin on fiilis, että sinne mies menee jo mahdollisesti tällä kaudella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Tuo Tappara huhu voi hyvinkin pitää paikkansa. Jotenkin on fiilis, että sinne mies menee jo mahdollisesti tällä kaudella.
Ja sää meinaat, että Tappara heivais Tapolan pihalle?
Mää luulen, että Myrrä valmentaa seuraavan kerran ensi kaudella ja epäilen että valmentaa suomessa. Veikkaan DEL/DEL2/ICEHL.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Entä jos Tappara kostaa ja palkkaakin Myrrän vaikkapa " juniorivalmennuksen kehitystyöryhmän valmennuksesta vastaavaksi erikoisasiantuntija päälliköksi " ;) .. ja suoraan Jutin alaisuuteen...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Ja sää meinaat, että Tappara heivais Tapolan pihalle?
Mää luulen, että Myrrä valmentaa seuraavan kerran ensi kaudella ja epäilen että valmentaa suomessa. Veikkaan DEL/DEL2/ICEHL.

Ei Tapola mihinkään lähde, mutta "avuksi" Myrrä voi hyvinkin mennä. Aika näyttää. Itse kyllä uskon, että valmentaa Suomessa jatkossakin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Ei Tapola mihinkään lähde, mutta "avuksi" Myrrä voi hyvinkin mennä. Aika näyttää. Itse kyllä uskon, että valmentaa Suomessa jatkossakin.
En jaksa hypätä tähän Esko Seppäsen teoriaan mukaan, että Myrrä olisi jo Tapparan mies.

Siis varmasti löytyy kysyntää Liigastakin, mutta jotenkin mulle on jäänyt sellainen käsitys, että Myrrä haluaa valmentaa ulkomailla ja varmasti sieltäkin tarjousta vois olla tulossa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Luulen että Jokke pysyy Suomessa mut valmentaa muualla kun Tapparassa..
No omat veikkaukset sitten kehiin.
1. Lukko
2. Sport
3. Saipa

Lukkoa pidän todennäköisimpänä.

Sportia en pidä kovinkaan todennäköisenä koska RD:llä sopimus jatkuu ja Sport ei varmasti halua maksaa kahdelle valmentajalle.

Jos Virran projekti jatkuu tällä tavalla en usko, että saa valmentaa sitä projektinsa viimeistä kautta.

Mutta silti veikkaan, että ulkomaat ovat ykkös vaihtoehto joku ICEHL joukkue.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Luulen että Jokke pysyy Suomessa mut valmentaa muualla kun Tapparassa..

Luuletko, että valmentaa vielä tällä kaudella Suomessa?

Kovin monen "luulot" ei kiinnostais, mutta tässä teen poikkeuksen :)
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Joukon työstä Ilveksen eteen voi olla tyytyväinen, teki parhaansa ja nyt on aika siirtyä paremman kanssa eteenpäin. Kiitokset siis entisille valmentajille, mutta oli sopiva aika siirtyä eteenpäin.
 

Tammen Taisto

Rivipelaaja
Viestejä
58
Onkos täällä kenenkään muun korviin kulkeutunut huhuilua Joken varmistuneesta sopimuksesta Lukkoon ja Ilveksen nykyisten sopimuksen alla olevien pelaajien houkuttelusta Rauman suuntaan? Tästä olisi kuulemma seurannut lopullinen välirikko Myrrän ja seurajohdon välillä tunnetuin seurauksin. Vai olenko ainoa? Tieto tämä ei ole. Huhu maamme ulkopuolelta.
 
Ylös