Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Onkos täällä kenenkään muun korviin kulkeutunut huhuilua Joken varmistuneesta sopimuksesta Lukkoon ja Ilveksen nykyisten sopimuksen alla olevien pelaajien houkuttelusta Rauman suuntaan? Tästä olisi kuulemma seurannut lopullinen välirikko Myrrän ja seurajohdon välillä tunnetuin seurauksin. Vai olenko ainoa? Tieto tämä ei ole. Huhu maamme ulkopuolelta.
Lukko on pyörinyt "huhuissa" mutta oikeastaan ilman mitään lähdettä. Tosin palsta oraakkeli @punakone kertoili, että Myrrä valmentaisi Liigaassa ensi kaudella ja seurasta sanoi vain, että ei ole Tappara.

Tää kuulostaa kyllä ikävältä ja toivon, että ei pidä paikkaansa. Siis, että Myrrä olisi kisutellut pelaajia ensi kauden joukkueeseensa. Vaikea kyllä uskoa todeksi ja jos pitää paikkansa niin oma arvostus Myrrää kohtaan laskee sinne 0 tuntumaan.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 113
Onkos täällä kenenkään muun korviin kulkeutunut huhuilua Joken varmistuneesta sopimuksesta Lukkoon ja Ilveksen nykyisten sopimuksen alla olevien pelaajien houkuttelusta Rauman suuntaan? Tästä olisi kuulemma seurannut lopullinen välirikko Myrrän ja seurajohdon välillä tunnetuin seurauksin. Vai olenko ainoa? Tieto tämä ei ole. Huhu maamme ulkopuolelta.
Ainakin Kalle sanonut julkisesti ettei Myrrän kanssa ole keskusteltu ollenkaan
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Ainakin Kalle sanonut julkisesti ettei Myrrän kanssa ole keskusteltu ollenkaan
Ei olis kyllä ensimmäinen kerta kun Kalle puhuisi aivan omiaan.
Tässä kyllä uskon hänen puhuneen totta tai ainakin melkein totta.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 462
Onkos täällä kenenkään muun korviin kulkeutunut huhuilua Joken varmistuneesta sopimuksesta Lukkoon ja Ilveksen nykyisten sopimuksen alla olevien pelaajien houkuttelusta Rauman suuntaan? Tästä olisi kuulemma seurannut lopullinen välirikko Myrrän ja seurajohdon välillä tunnetuin seurauksin. Vai olenko ainoa? Tieto tämä ei ole. Huhu maamme ulkopuolelta.

Keitäs tällaiset pelaajat olisivat realistisesti olleet, kun jättää nämä aivan kärkinimet pois? Lancaster, Masin, Sebok, Tuulola ja Virtanen?

Ihan varmasti taustalla on kosiskelua näiden suuntaan monesta eri joukkueesta. Se nyt vain on normaalia, että pelaajatkin haluavat ajoissa turvata ammattinsa harjoittamiseen sopivan seuran.
 

Tammen Taisto

Rivipelaaja
Viestejä
58
Keitäs tällaiset pelaajat olisivat realistisesti olleet, kun jättää nämä aivan kärkinimet pois? Lancaster, Masin, Sebok, Tuulola ja Virtanen?

Ihan varmasti taustalla on kosiskelua näiden suuntaan monesta eri joukkueesta. Se nyt vain on normaalia, että pelaajatkin haluavat ajoissa turvata ammattinsa harjoittamiseen sopivan seuran.
Miksi tässä skenaariossa pitäisi jättää kärkinimet pois? Eli Suomi, Langhammer ja ehkä Jokipakka? Ja vielä korostan että kuulopuheissa mennään. Totuus on jossain tuolla ulkona.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 462
Miksi tässä skenaariossa pitäisi jättää kärkinimet pois? Eli Suomi, Langhammer ja ehkä Jokipakka? Ja vielä korostan että kuulopuheissa mennään. Totuus on jossain tuolla ulkona.

Nämä tuskin lähtevät missään skenaariossa liigan sisällä toiseen seuraan.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 734
Ainakin Kalle sanonut julkisesti ettei Myrrän kanssa ole keskusteltu ollenkaan

Ja kaikki pitää uskoa? Lehteräkään ei neuvotellut Ilveksen kanssa, kun itse sanoi niin medialle. Ei kai kukaan kesken kauden huutele kenen kanssa neuvottelee jne. Koskelakin hienosti käänsi valmentajakysymyksen niin, että mitään päätöksiä ei ole tehty, vaikka päätös Myrrän viimeisestä kaudesta oli jo selvä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 457
Olen myös kuullut vähän samansuuntaisia huhuja siitä, että Joken jo ensi kauteen suuntautunut toiminta ei olisi johtoa miellyttänyt. Todenperäisyydestä en sano mitään.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 113
Ja kaikki pitää uskoa? Lehteräkään ei neuvotellut Ilveksen kanssa, kun itse sanoi niin medialle. Ei kai kukaan kesken kauden huutele kenen kanssa neuvottelee jne. Koskelakin hienosti käänsi valmentajakysymyksen niin, että mitään päätöksiä ei ole tehty, vaikka päätös Myrrän viimeisestä kaudesta oli jo selvä.
Lehterähän ei neuvotellut Ilveksen kanssa. Mutta en usko Myrrän menevän Lukkoon
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Jokke ei kuulemma ole menossa Lukkoon.
Kysyin asiaa Lukkoa hyvin lähellä olevalta taholta, joka on Lukon asioista hyvin perillä.
Sanoi että on tieto eikä arvaus, että Jokke ei Lukkoa valmenna ensi kaudella.
Minulla on tuossa valmiina terva ja höyhenet, joilla kaverin sitten keväällä koristelen jos puhui vasten parempaa tietoaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Jokke ei kuulemma ole menossa Lukkoon.
Kysyin asiaa Lukkoa hyvin lähellä olevalta taholta, joka on Lukon asioista hyvin perillä.
Sanoi että on tieto eikä arvaus, että Jokke ei Lukkoa valmenna ensi kaudella.
Minulla on tuossa valmiina terva ja höyhenet, joilla kaverin sitten keväällä koristelen jos puhui vasten parempaa tietoaan.
Olen kuullut samaa yhdeltä Lukon yhteistyökumppaneista.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Jokke ei kuulemma ole menossa Lukkoon.
Kysyin asiaa Lukkoa hyvin lähellä olevalta taholta, joka on Lukon asioista hyvin perillä.
Sanoi että on tieto eikä arvaus, että Jokke ei Lukkoa valmenna ensi kaudella.
Minulla on tuossa valmiina terva ja höyhenet, joilla kaverin sitten keväällä koristelen jos puhui vasten parempaa tietoaan.

Olisko Tapola menossa Lukkoon? Ihan omaa arvailua, ilman MITÄÄN totuuspohjaa
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Saimaan rinssi

Rivipelaaja
Viestejä
37
Sori tää vieraisiin pöytiin huutelu,mutta kuitenkin Otan riskin:D
Itse kuullut että myrrä menossa saksaan/Sveitsiin. Ja tämä kuuultu ihan huhu pohjalta, eräältä entiseltä huoltajalta, (Huom entiseltä) näi täältä idästä.
Tosin huoltaja, on ollut juniorit/mestiksessä.. Ei liigas.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Sori tää vieraisiin pöytiin huutelu,mutta kuitenkin Otan riskin:D
Itse kuullut että myrrä menossa saksaan/Sveitsiin. Ja tämä kuuultu ihan huhu pohjalta, eräältä entiseltä huoltajalta, (Huom entiseltä) näi täältä idästä.
Np sinnehän se Jokke on sanonut haaveilevansa, mutta tavoite hänellä oli sinne vasta parin vuoden päästä.
Kaikkihan on mahdollista, mutta itse arvelen Joken vetävän vielä vuoden pari Suomessa.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Se tästä enään puuttus että Jokke menis hifkiin, sitten stadilaisten suunta kääntyisi ja hävittäs niille kevään peleissä.
Siinä olis toimittajille kirjoitettavaa...ja muutamalle muullekin miettimistä.
Tuli tästä mieleen, että jos näin hypoteettisesti Jokke menis Hifkiin, niin katkeaisiko palkanmaksu Ilveksen puolelta? Vai tulisko tuplatili vaikka työkintaat on kädessä vain toiselle joukkueelle?
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 402
Tuli tästä mieleen, että jos näin hypoteettisesti Jokke menis Hifkiin, niin katkeaisiko palkanmaksu Ilveksen puolelta? Vai tulisko tuplatili vaikka työkintaat on kädessä vain toiselle joukkueelle?
Jokella on sopimus Ilveksen kanssa. Se pitänee purkaa ensin, jotta voi solmia uuden. Nythän palkka juoksee ilman työvelvoitetta. Tuolloin palkanmaksu päättyisi.
 
Ylös