Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 527
Tarkoittaako tämä, että Jokke olisi ollut kesken kauden lähdössä Vaasaan ja sen takia laiminlyönyt hommansa Ilveksessä?
Tuota en kyllä usko ikinä.

Ensi kauden sopparia hieroessakaan ei varmasti olisi töitään jättänyt hoitamatta.

Vähän nyt tuota tietoa epäilen.
Toisaalta, en sitä epäile jos heitetty vitsillä että nyt tulee varmaan kenkää.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Itse kuulin huhua, että olisi soppari Tapparaan ensi kaudeksi tehtynä... mutta tiedä näistä nyt sitten.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 301

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 527
Itse kuulin huhua, että olisi soppari Tapparaan ensi kaudeksi tehtynä... mutta tiedä näistä nyt sitten.
Ei ole, Tappara on kertonut jo muutamia viikkoja sitten että uusi sopimus on ollut tehtynä. 15.9.2022 Hifk pelin jälkeen.

E: Ainakin pelin jälkeisessä tapahtumassa ilmeisesti sanottu näin.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ei ole, Tappara on kertonut jo muutamia viikkoja sitten että uusi sopimus on ollut tehtynä. 15.9.2022 Hifk pelin jälkeen.

E: Ainakin pelin jälkeisessä tapahtumassa ilmeisesti sanottu näin.
Ok. No sitten oli ankka. Unohtakaa.

Edit. Vai oliko uutta nimeä annettu julksuuteen? Tiedottihan Ilveskin, että valmentajasopimukset tehdään ajoissa. Jos Jokke oli jo signannut ajoissa Tapparaan...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 301
Juu, ei ole tullut suoraan lähteeltä. Enemmänkin tällainen hevosmiesten tietotoimisto juttu. Mutta kuten sanottu, eihän näistä koskaan tiedä.
Mää keskityn tohon osaan niin nukun paremmin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Ei ole, Tappara on kertonut jo muutamia viikkoja sitten että uusi sopimus on ollut tehtynä. 15.9.2022 Hifk pelin jälkeen.

E: Ainakin pelin jälkeisessä tapahtumassa ilmeisesti sanottu näin.
Muistaako / tietääkö esim. @Odetap (tai muut naapurista) tarkemmin? Minä muistan myös nähneeni jotain tälläiseen liittyvää keskustelua. Jossain yhteydessä puhuttiin lauseesta "päätöksiä tehty myös vanhan urheilujohdon aikana" tmv. En toki muista liittyikö juuri tähän aiheeseen :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 527
Muistaako / tietääkö esim. @Odetap (tai muut naapurista) tarkemmin? Minä muistan myös nähneeni jotain tälläiseen liittyvää keskustelua. Jossain yhteydessä puhuttiin lauseesta "päätöksiä tehty myös vanhan urheilujohdon aikana" tmv. En toki muista liittyikö juuri tähän aiheeseen :D
Tämä juurikin kyseessä, en muista tarkkoja sanavalintoja. Mutta paikan muistan.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 955
Se mitä itse kuulin tänään tutulta:

-Lukon kanssa ei sopimusta

-HIFK oli heittämässä Peltosen ulos ja kysellyt Myrrältä ja hän tähän: "Sopimus jo tehty."

- To 6.10 nähty Vaasassa muiden Sport johtoryhmän kanssa

+Myrrä ei olisi viime viikkoina "kunnolla valmentanut" ilvestä.
Boldattuun kohtaan, että ois kiva nähä Asplund ja kumppanit vetämässä vähän nopeeta suunnanmuutospeliä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tarkoittaako tämä, että Jokke olisi ollut kesken kauden lähdössä Vaasaan ja sen takia laiminlyönyt hommansa Ilveksessä?
Tuota en kyllä usko ikinä.

Ensi kauden sopparia hieroessakaan ei varmasti olisi töitään jättänyt hoitamatta.

Vähän nyt tuota tietoa epäilen.

Ei kai tuo mitään sellaista tarkoita. Kaksi eri asiaa, joista toista on vaikea tulkita, mutta toisessa taas sanotaan, että tavannut Sportin johtoryhmän kanssa 6.10. (eli useamman päivän Ilves-potkujensa jälkeen).

En minä ainakaan noita asioita osannut mitenkään yhdistellä.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sport-huhussa ainoa mikä epäilyttää on se, että onko Sportilla muka varaa heivata Dufva ja maksaa palkkaa sekä hänelle että Myrrälle?

Dufvan sopimus kattaa vielä ensi kauden.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 175
Taitaa Sportissa olla tätä menoa edessä klassinen tilanne, että "en tiedä onko varaa heivata Dufvaa, mutta ainakaan ei ole varaa olla heivaamatta" (aika sama tilanne kuin jalkapallo-Ilveksellä Kallion suhteen muuten)

Siellä on katsojat ja sidosryhmät totaalisen kyllästyneitä jokakautiseen rämpimiseen ja vielä tylsällä pelityylillä ja taas aloitettu samaan malliin.
 
Ylös