Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Ok, kiitti tiedosta, ihmettelin vaan kun selosti joka kierroksella nyt ollut pois monta peliä.
 

Moukka

Rivipelaaja
Viestejä
21
Näin tv-mainoksen, jossa kerrottiin Subin näyttävän 1. kierroksen pelin perjantaina klo 18. Mahtaako joku tietää kumpi peli kyseessä, kun en mistään ohjelmatiedoista moista tietoa löydä?
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 269
Näin tv-mainoksen, jossa kerrottiin Subin näyttävän 1. kierroksen pelin perjantaina klo 18. Mahtaako joku tietää kumpi peli kyseessä, kun en mistään ohjelmatiedoista moista tietoa löydä?
Itse katsoin, että Maikkarilta tulisi matsi. Otteluparia ei ollut tosiaan vielä merkitty. Onkohan niin, että torstain jälkeen päätetään kumpi näytetään? Ilves voi johtaa KooKoota torstain jälkeen jo viidellä maalilla, niin ei se sarja enää ketään jännitä perjantaina.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 351
Haittaako mainoskatkot muita? Mainokset kesken erän tappaa tunnelman tehokkaasti, varsinkin ylipitkät Cmore mainokset. Ennen peliä ja erätauoilla mainokset juuri ja juuri menisi. Ymmärrän mainostamisen vapailla kanavilla mutta maksullisessa palvelussa mainokset ottaa päähän.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Haittaako mainoskatkot muita? Mainokset kesken erän tappaa tunnelman tehokkaasti, varsinkin ylipitkät Cmore mainokset. Ennen peliä ja erätauoilla mainokset juuri ja juuri menisi. Ymmärrän mainostamisen vapailla kanavilla mutta maksullisessa palvelussa mainokset ottaa päähän.
Kaikkein parhaiten tunnelman tappaa se missä paljas napainen mies karjuu se, tekee hetken vaan jotenki epämukavaksi... Vaikea silti sanoa kuinka paljon nämä pelin aikaiset mainokset tuovat liiga seuroille rahaa joka periaattessa nostaa liigan maksukykyä eurooppalaisten sarjojen kanssa. Silti ihmetyttää miksi erätaukoja ei hyödynnetä mainoksilla.

Toki kannatan viihdyttävämpää ja jännittävämpää sarjaa kuin tasokasta sarjaa yleisesti.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Näin tv-mainoksen, jossa kerrottiin Subin näyttävän 1. kierroksen pelin perjantaina klo 18. Mahtaako joku tietää kumpi peli kyseessä, kun en mistään ohjelmatiedoista moista tietoa löydä?
Kärpöt-sport tulee ja sehän on studiopelinä
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Kaikkein parhaiten tunnelman tappaa se missä paljas napainen mies karjuu se, tekee hetken vaan jotenki epämukavaksi...

Mun henkilökohtainen sietämättömyyden top-3 näissä ottelulähetyksissä:

1. Mertarannan selostukset
2. Formula-mainos; mainos kokonaisuudessaan on ärsyttävä, mutta tähän kun yhdistetään vielä se, etten koskaan ole ymmärtänyt autourheilun suosiota tai hienoutta, niin kidutustahan tämä lyhyt mainoskin mulle on. Mulle formulat on tuskastuttavuudessaan samanlaista seurattavaa kuin sähly.
3. Rädyn veljekset ulkojäillä, Rädyn veljekset sisäjäillä, Rädyn veljekset kikkakisassa, Rädyn veljekset kakkakisassa, Rädyn veljekset, Rädyn veljekset, Rädyn veljekset...
 
Ylös