Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Itse voin sen 3e per kuukausi maksaa lisää ja sillä näkee muutkin pelit (vaikka ne ei itseäkään kauheammin kiinnostele). Oletan, että tämän kauden jälkeen hinta on tuo normaali 27,90/kk, ja silloin saattaa olla, että jää telian lähetykset katsomatta.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
457
Arvon palstatoverit, osaisiko joku kertoa, missä ravitsemusliikkeessä voi Tampereella nähdä Ilveksen pelejä?

EDIT: Varmaan vaihtoehtoja on moniakin, mutta mikä on mielestäsi paras? ;)
Konttorissa olen käynyt katsomassa muutaman pelin. Vakipaikka oluidensa vuoksi, mutta aina plussaa jos näkyy kiekkoakin. Paikkana taitaa olla kallellaan hieman sinne oranssiin leiriin, mutta ainakin siellä takana isolla skriinillä on näkyny Ipan pelejä.

Kultainen Apina myös oluiden puolesta erittäin jees ja taitaa molempia paikallisia näyttää vaikka myös on sinne oranssiin kallellaan. Kapinassa pitää muistaa pysyä sieltä takaosan piridiskosta.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Mulla se oli gmailin "tarjoukset" kansiossa.

Ei vieläkään mitään. Kyllä tavallisesti on Telian tiedotteet tulleet läpi. Ei ole roskapostissa, eikä Microsoftin palvelussa edes ole ”tarjoukset”-kansiota.

Elättelen toiveita, että olen erityistapaus, joka ainoana Telian asiakkaana saa pitää joukkuepassinsa maailman tappiin. Vai onko jollakulla muulla sama tilanne?
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 656
Ei vieläkään mitään. Kyllä tavallisesti on Telian tiedotteet tulleet läpi. Ei ole roskapostissa, eikä Microsoftin palvelussa edes ole ”tarjoukset”-kansiota.

Elättelen toiveita, että olen erityistapaus, joka ainoana Telian asiakkaana saa pitää joukkuepassinsa maailman tappiin. Vai onko jollakulla muulla sama tilanne?

Eikö se vanha sanonta kuulu: Optimisti ei pety
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Hävitin joukkuepassin ja koko bugisen TeliaTV:n ennen kauden alkua. Elisan kaapeli on toiminut ihan hyvin. Näkeekö Elisan kautta pelien nauhoitteita jostain? Elisa viihde vai mikä se suoratoistopalvelu nyt Elisalla onkaan.
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Ei vieläkään mitään. Kyllä tavallisesti on Telian tiedotteet tulleet läpi. Ei ole roskapostissa, eikä Microsoftin palvelussa edes ole ”tarjoukset”-kansiota.

Elättelen toiveita, että olen erityistapaus, joka ainoana Telian asiakkaana saa pitää joukkuepassinsa maailman tappiin. Vai onko jollakulla muulla sama tilanne?

Tiedotteiden pitäisi olla näistä jo perillä joko sähköpostissa tai kirjeitse. Jos et ole saanut tiedotetta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, josta voidaan tarkastaa yhteystietosi ja lähettää tarvittaessa tiedote uudelleen. Joukkuepassin muutos koskee kaikkia Joukkuepasseja ilman poikkeuksia.
//Joonas L.
 

Nulikka

Guest
Tuleepas harvinaisen muovinen perjantai-illan ilmaismatsi Subilta. Jukurit-Kookoo hyi vittu. Eikö yhtään kiinnostavampaa matsia keksitty tältä kierrokselta potentiaalisille katsojille korona-aikana näytettäväksi?
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Onko noissa RedBull-kikkakisoissa ollut Ilveksestä edelleenkään ketään (esim. Hatakka tai Järventie)?

Tuo nyt ei sinällään kovin merkityksekäs asia ole, mutta sen sijaan se on, että eilisessä pelissä jäin erätauolla kaipaamaan sitä Rädyn veljesten ulkojäähöntsää, jota ei viimeisten parin kuukauden aikana vielä juurikaan ole näytetty. Olisi mukava käänne, jos tehtäisiin jatkossa niin, että jokaiselta lätkäkanavalta tulisi päälähetyksenä Rädyn veljesten pellailua ja sitten pellailun erätauoilla näytettäisiin liigaotteluita; kullakin kanavalla oma pelinsä.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Onko noissa RedBull-kikkakisoissa ollut Ilveksestä edelleenkään ketään (esim. Hatakka tai Järventie)?
Hatakka on jo 20v mutta olis kyllä kiva kuunella jotain muitakin kuin noita rätyjä tai t#pparan junnuja siis ihan Ilveksenki ulkopuolelta
 
Ylös