Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 703
Kun täältäkin joitakin ulkomaan eläviä löytyy, niin tässä Liigalta saamani vastaus uteluihini/palautteeseen.

Moi,

Liigan kaikki videot mukaan lukien maalikoosteet ovat MTV:n omistamaa sisältöä ja tähän mennessä ne ovat tosiaan kansainvälisistä sopimuksista yms. johtuen olleet katsottavissa ainoastaan Suomessa. Meidän toive luonnollisesti on, että koosteita pystyisi katsomaan ympäri maailmaa ja asiaa on työstetty jo melko kauan. Nyt vihdoin MTV on saanut sisäiset prosessinsa kuntoon ja Liiga-sisältö voidaan avata myös Suomen ulkopuolelle. Minulle on kerrottu, että tämän pitäisi tapahtua ihan lähipäivinä, joten toivottavasti jatkossa sinullakin on mahdollisuus seurata Liigaa myös videomuodossa. Ja kiitos viestistäsi, jokainen tällainen palaute on auttanut meitä keskusteluissa MTV:n kanssa.

Terveisin,
AJ


ANTTI-JUSSI ARO
Chief Digital Officer
JÄÄKIEKON SM-LIIGA OY - FINNISH HOCKEY LEAGUE
Konepajankuja 1, FIN-00510 Helsinki
mobile: +358 40 730 2539
antti-jussi.aro@liiga.fi
www.liiga.fi
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
VPN palvelu auttaa maanestojen kiertämisessä hyvin. Itse ainakin olen käyttänyt aina ulkomailla ollessa että saa katottua Liiga pelit jne.. Ei ne paljo maksa.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 703
VPN palvelu auttaa maanestojen kiertämisessä hyvin. Itse ainakin olen käyttänyt aina ulkomailla ollessa että saa katottua Liiga pelit jne.. Ei ne paljo maksa.
Ei toimi ainakaan ExpressVPN:llä joka mulla on. Cmorea ei pysty katsomaan vpn:n läpi. Jos sulla on esim. CMore liittymä etc., noita voi katsoa EU:n alueella kuukauden ajan(?). Mutta ulkomailla asuva ei voi tilata CMorea. Tuossa viestissäni Liigalle kysyin Liigan nettisivuilla olevista maalikoosteista.
 
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
Ei toimi ainakaan ExpressVPN:llä joka mulla on. Cmorea ei pysty katsomaan vpn:n läpi. Jos sulla on esim. CMore liittymä etc., noita voi katsoa EU:n alueella kuukauden ajan(?). Mutta ulkomailla asuva ei voi tilata CMorea. Tuossa viestissäni Liigalle kysyin Liigan nettisivuilla olevista maalikoosteista.
No en oo siitä varma sitten. Mulla Teliatv ja just vuosi sitten Aasiassa näky hyvin VPN palvelun avulla. Muistaakseni oli nordVPN silloin. Sai laitettua palvelinmaaksi Suomi ja tadaa. Liiga koosteita en muista olisinko katellu.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 703
No en oo siitä varma sitten. Mulla Teliatv ja just vuosi sitten Aasiassa näky hyvin VPN palvelun avulla. Muistaakseni oli nordVPN silloin. Sai laitettua palvelinmaaksi Suomi ja tadaa. Liiga koosteita en muista olisinko katellu.
Joo, Telian aikakaudella maalikoosteetkin näkyi, tilanne muuttui kun CMore otti vetovastuun. Näköjään tänään on tuo ’lähipäivinä’ koska maalikoosteet aukeavat ILMAN vpnää.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
Oliko nyt niin että käyttämäsi ExpressVPN ei salli itse laittaa palvelinmaata ?
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
Sallii kyllä. Ei tuossa ExpressVPN:ssa mitään vikaa ole. CMore ei vaan salli vpn käyttöä.
Ai joo sori en heti huomannu että Cmore blokannu VPN,än. Tommonen vois ruveta hiljasempaaki miestä kyrsiin, kun ei maksetut palvelut näy. No onneks ratkasun sait asiaasi.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 703
Ai joo sori en heti huomannu että Cmore blokannu VPN,än. Tommonen vois ruveta hiljasempaaki miestä kyrsiin, kun ei maksetut palvelut näy. No onneks ratkasun sait asiaasi.
Joo ei mittään.. onneksi ei ole ollut edes mahdollista cmorelle rahojani tunkea, vaikka olis joskus heikkoina hetkinä mieli voinut tehdäkin. Mutta onneksi nuo maalikoosteet nyt näkyvät.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
FUNia ei saa striiminä kuunneltua samaan tapaan "jälkilähetyksenä" kuin Cmorea? silloin synkkaus onnistuisi...

On tuo Mertsi kyllä karmeeta kuunneltavaa, taas mm. oli Kolppanen kentällä yv-tilanteessa! (Varmaan hyvä maskimies yv:lle, kun ei jää vedoissa kiekko varusteisiin...)
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
FUNia ei saa striiminä kuunneltua samaan tapaan "jälkilähetyksenä" kuin Cmorea? silloin synkkaus onnistuisi...

On tuo Mertsi kyllä karmeeta kuunneltavaa, taas mm. oli Kolppanen kentällä yv-tilanteessa! (Varmaan hyvä maskimies yv:lle, kun ei jää vedoissa kiekko varusteisiin...)
En löytänyt ainakaan puhelimen siitä app:sta mitä käytin. Oli käytössä suomiradiot
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 703
Eilen yritin nettiradiosta funin lähetystä kuunnella ja katsella ruudusta, kun ei Mertsiä jaksanu kuunnella, mutta niin paljon myöhässä tuli TV ruudun tapahtumat, ettei voinut.

Tää olis tosi hyvä ku vois saada ees ton radioselostuksen siihen oikea-aikaisesti.
"Vanhoina hyvinä" analogi-aikoinahan tuota harrastettiin useinkin. Mutta nyky-digi-aikana lähetyksissä voi olla minuutinkin viive riippuen operaattorista ja muusta....
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 340
"Vanhoina hyvinä" analogi-aikoinahan tuota harrastettiin useinkin. Mutta nyky-digi-aikana lähetyksissä voi olla minuutinkin viive riippuen operaattorista ja muusta....
Peliä katsoessa poika ainaa spoilaa tapahtumat WhatsUpissa. Mulla melkein minuutin viive verrattuna poikaan vaikka katotaan mun C-More tunnareilla molemmat mutta eri paikoissa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Vaihdoin Telia-streamin täksi kaudeksi kaapeli-tv lähetykseen. Ei ole kaduttanut. TeliaTV:n kanssa pelleilyä ei ole ikävä (sekava ja hankala käyttöliittymä). Ja viivekkin on pienempi, ehkä?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717
Vaihdoin Telia-streamin täksi kaudeksi kaapeli-tv lähetykseen. Ei ole kaduttanut. TeliaTV:n kanssa pelleilyä ei ole ikävä (sekava ja hankala käyttöliittymä). Ja viivekkin on pienempi, ehkä?
Livehetkeen verrattuna kaapeli tv on sen 1-3 sekuntia maksimissaan myöhässä, netin kautta se on 20 sekunnista pariin minuuttiin
 

Ilvesmonsteri

Rivipelaaja
Viestejä
19
Oisko jollain tietoa miten sais korjattua, kun ollu tässä kaverin tunnukset teliaan käytössä jo pari kk, mutta aina kun yrittää kattoa niin palaa hermot lagaamiseen. Nykistä 3 sekunnin välein ja kaikki tilanteet menee ohitse. Onko jollain samaa ongelmaa? Itsellä Huawei kännykkä, jossa telia sovellus.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Oisko jollain tietoa miten sais korjattua, kun ollu tässä kaverin tunnukset teliaan käytössä jo pari kk, mutta aina kun yrittää kattoa niin palaa hermot lagaamiseen. Nykistä 3 sekunnin välein ja kaikki tilanteet menee ohitse. Onko jollain samaa ongelmaa? Itsellä Huawei kännykkä, jossa telia sovellus.
Kuulostaa vähän siltä että verkkosi ei ole tarpeeksi hyvä tai puhelimessasi on vähän muistia(RAM) jäljellä. Yritä vaikka laittaa muita sovelluksia ja selain välilehtiä kiinni.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Onko tietoa miksei Jani Alkio hetkeen selostanut cmorella pelejä? Onko saanu koronatartunnan, kuten Mikko Aaltonen.
 
Ylös