Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Sellainen toive tälle podcastille, kun kerran kahden viikon välein tulee jakso, että ei hirveesti kulutettais aikaa menneiden pelien läpikäymiseen. Niin vanhoja pelejä sitten jo käytäisiin läpi, ettei vois vähempää kiinnostaa enää.

Viime kaudella jo se oli melko puuduttavaa kuunnella lätinöitä menneistä peleistä. Itellä kun on katse aina tulevaan eikä menneisyyteen. Toki hyviä ja hienoja suorituksia voi jauhaa, mut ei tarvis kaikkia matseja käydä läpi.
Ja sellainen toive, että siviilielämän keittiörempan yms käänteisiin ei käytettäisi paljoa aika, sivuta voi tyyliin ”no mites kesä meni? -keittiöremppaa ja teatterihommia noin tiivistetysti” ja thats it ja Makkosella ”sain kuin sainkin käännytettyä emäntäni vihreä-keltaisiin”, niin siihen voi sitten käyttää muutaman minuutin enemmän. Kuulumiset on kivoja, mutta mieluummin kuuntelen asiaa, kun tiedän että maksan kuitenkin heidän höpöttelystä.

Ja Hintsaselle se röökin vedon lopetus-haaste. Aikaa runkosarja. Välikuulumisia saa ja pitää kertoa. :)

Itse taas olen tykännyt siitä, että ollaan keskusteltu kuluneen viikon pelit läpi. En tiedä jäisikö ohjelma hieman tyngäksi, jos noita ei puitaisi.

Toki nyt kun väli on sen kaksi viikkoa, tulee tosiaan väliä varhaisimmista matseista jo varsin paljon.

Kirvestyskirja. Nyt.
Reps.

En sit tiedä mikä pointti oli, mutta kiva kun kävi.

Kirvescast on aina ollu Tapparan brändin mukaan vähä liian virkamies meininki cast itelle ni moni jakso jää väliin. Yleensä kuuntelen jos on joku uusi hankinta. Tasoa Haapala ja Vuorinen. Siksi mitä pari jaksoa olen Hintsasen ja Makkosen keskenäistä kilpavittuilua kuunnellut niin voinee sanoa että pidän siitä enemmän.

Sellainen toive tälle podcastille, kun kerran kahden viikon välein tulee jakso, että ei hirveesti kulutettais aikaa menneiden pelien läpikäymiseen. Niin vanhoja pelejä sitten jo käytäisiin läpi, ettei vois vähempää kiinnostaa enää.

Viime kaudella jo se oli melko puuduttavaa kuunnella lätinöitä menneistä peleistä. Itellä kun on katse aina tulevaan eikä menneisyyteen. Toki hyviä ja hienoja suorituksia voi jauhaa, mut ei tarvis kaikkia matseja käydä läpi.
Kyllä se mun mielestä on varsin aiheellinen osa podcastia läpi käydä menneitä pelejä. Missä ollaan onnistuttu, missä on kehityksen varaa, ketä on noussut esiin, keneltä odotetaan enemmän yms.

Olishan se varmasti mielenkiintosta jos analysoitaisiin enemmän esimerkiksi tulevia vastuksia tai syvemmin Ilveksen pelin kehitystä. Mutta en tiedä kuinka hyvin Hintsasen ja Makkosen kompetenssi sellaiseen riittää. Siinä pitäisi tehdä jo kotiläksyjäkin. Se on helpompia puhua peleistä ja esityksistä jotka on juuri nähnyt.

On mahtanut olla aika raskasta vetää tunnin mittasta podcastii kerran viikkoon kun ihan sama mistä puhutaan niin joku on täälä heti valittamassa kuinka pitäisi puhua jostain muusta tai kuinka jokin esitetty mielipide on ollut ihan paska. Ei sinänsä siis ihme että nykyään vain joka toinen viikko. Harmi kyllä meille jotka mielellään pisti taustalle kuunteluun puhuttiin sielä sitten mistä vain.

Takaisin