Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Moikka, itse toivoisin ilvetyskirjan vieraiksi analyyttisemman Ilves podcastin Kuusistoja, en tiedä mitä tapahtuisi kun nämä kaksi maailmaa kohtaisivat. Kaverit ovat kuitenkin ansiokkaasti tehneet omaa juttuansa, tuo olisi samalla mahdollisuus jättää hyvästit kuulijoille. Jotenkin aavistan että Ilvestyskirjan kaksikko on kuitenkin jollain tasolla kuunnellut tai ollut tietoisia heidän ansioistaan.

Moikka, itse toivoisin ilvetyskirjan vieraiksi analyyttisemman Ilves podcastin Kuusistoja, en tiedä mitä tapahtuisi kun nämä kaksi maailmaa kohtaisivat. Kaverit ovat kuitenkin ansiokkaasti tehneet omaa juttuansa, tuo olisi samalla mahdollisuus jättää hyvästit kuulijoille. Jotenkin aavistan että Ilvestyskirjan kaksikko on kuitenkin jollain tasolla kuunnellut tai ollut tietoisia heidän ansioistaan.

Hieno ajatus.

Vähän haastavaan saumaan ehkä osuisi vierailu siltä osin, että väkisinkin esille tulisi jossain muodossa myös aihe siitä, että podcast nyt loppui ja sen päätöksen taustoja tuskin voisi/haluttaisiin tuossa julkaisussa kaikilta osin käsitellä, mutta muuten kyllä kannatan vahvasti.

Tai sitten jaksojen harveneminen johtuu jostain ihan muista seikoista kuin Ilvesfoorumin palautteesta.
Mulle jäi ainakin se kuva että jätkillä oli jatkuvasti kiire tehdä näitä jaksoja. Kenties muut työt vaikuttavat tuotantotahtiin, tai vaikeaa löytää aiheita.

Pojilla tainnu jäädä parit päiväunet väliin - ei siinä, annetaan anteeksi, itselläkin on... "...säkin oikein lanseeraat tuollaisen lempinimen TTM, mistä lienee tullut?" :p

Ei mitään, hyvä että alkoi podi - Hölö nyt on aina taattua laatua, mutta sovitaanko porukalla yksi asia? Antoi olla sitten viimeinen (kolmaskymmenes) jankutus ja jaaraus "muukalaislegioonasta". UGH

Hölö otti kantaa myös paitsiohaastoihin ja itsekin Ihmettelen et voidaanko ne ottaa käyttöön jos on vajavaiset laitteet.
Ja jos ei pystytä nähdä et on paitsio, maali hyväksytään ja jäähy haaston tehneelle joukkueelle.

Takaisin