Matami_mimmi
Vakiokokoonpanossa
Onneksi kissat putoaa aina jaloilleen...Älkää luulko liikoja tai tiputte korkealta alas..
Onneksi kissat putoaa aina jaloilleen...Älkää luulko liikoja tai tiputte korkealta alas..
Niillä on myös 9 elämääOnneksi kissat putoaa aina jaloilleen...
Noh. Lahjoja ei paranis etukäteen paljastaa, mutta kaikkihan sen jo tietävät. Paketti on varmasti iso, tarpeellinen ja kultaakin kalliimpi. Hyvät naiset ja herrat, kuten keekki aikoinaan sanoi: kuka muu muka?Siirtodeadline on saamisen ja antamisen parasta aikaa. Nähtäväksi jää kenelle annetaan Lancaster ja mitä saadaan vastineeksi.
Niistä on kyllä takavuosina jo käytetty melko monta.Niillä on myös 9 elämää
No niin, tänään sitten luvassa kliimaksi tai anti-sellainen. Näiden turkulais-ruotsalaisten heilumisten pohjilta veikkaan itse näin Ilveksen vuosien mittaan koulimana inhorealistina jälkimmäistä.
Let´s see.
Ulkomaiden raja menee 15.2No niin, tänään sitten luvassa kliimaksi tai anti-sellainen. Näiden turkulais-ruotsalaisten heilumisten pohjilta veikkaan itse näin Ilveksen vuosien mittaan koulimana inhorealistina jälkimmäistä.
Let´s see.
Onko Siirtodeadlinepuuroon kätketty manteli?Millaisia Haikuri-päivän rituaaleja muilla palstalaisilla on?
Meillä aloitetaan päivä Siirtodeadlinepuurolla, jonka jälkeen katsellaan Haikurin Kuumaa linjaa. Sen jälkeen hiljennytään katsomaan Siirtopäivän rauhan julistusta joka esitetään Koskelan Tillun parvekkeelta. Tämän jälkeen sitten rauhallista yhdessäoloa kunnes mennään Siirtopäivän saunaan ja illalla jos oikein tuuri käy, itse Ruotsalaisen Are ja Turkulaisen Jerry tulee vierailulle.
Onko Siirtodeadlinepuuroon kätketty manteli?
Itse tykkään käydä käppäilemässä perheen kanssa Melkein Ilveksessä pelanneiden -hautausmaalla. Sytytän joka vuosi kynttilän Trevor Mingoialle ja Malte Strömwallille. Sen jälkeen käydään saunassa, syödään siskonmakkarakeittoa (Äiti Meskasen reseptillä) ja hevosta kommandopipot päässä. Lopulta käperrytään sohvalle.Millaisia Haikuri-päivän rituaaleja muilla palstalaisilla on?
Meillä aloitetaan päivä Siirtodeadlinepuurolla, jonka jälkeen katsellaan Haikurin Kuumaa linjaa. Sen jälkeen hiljennytään katsomaan Siirtopäivän rauhan julistusta joka esitetään Koskelan Tillun parvekkeelta. Tämän jälkeen sitten rauhallista yhdessäoloa kunnes mennään Siirtopäivän saunaan ja illalla jos oikein tuuri käy, itse Ruotsalaisen Are ja Turkulaisen Jerry tulee vierailulle.
Niin, eli lisää puita kaatamaan?Ruotsalainen ratkeaa vasta seuraavan kahden viikon aikana! Tänään ratkeaa vain se, että tuleeko Jerrykin vai ei.
Toivottavasti ei kuitenkaan lasten edessä?Sen jälkeen Haikuri lampsii tupaan ja tyhjentää säkkinsä.
Niin, eli lisää puita kaatamaan?
Noin pitkän, mehustelun jälkeen osa lähtee suoraan lataamoon täältä, kun kuullaan markkinoiden kuivuudesta
MorjensPalve-Turkulainen-Suomi-Ruotsalainen-Niku
Kai tuolla ylivoiman pelaisi.
Palve-Turkulainen-Suomi-Ruotsalainen-Niku
Suomi maalin eteen, Jerry keskelle, Palve vasemmalle, Are oikealle ja Niku viivaan.Palve-Turkulainen-Suomi-Ruotsalainen-Niku
NallePuh_29 lainaten: "ompa vaikee pewi". #tietäjättietääSuomi maalin eteen, Jerry keskelle, Palve vasemmalle, Are oikealle ja Niku viivaan.
Lajin helppous viehättää.