Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Fogetti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
135
Siirtodeadline on saamisen ja antamisen parasta aikaa. Nähtäväksi jää kenelle annetaan Lancaster ja mitä saadaan vastineeksi. :)
Noh. Lahjoja ei paranis etukäteen paljastaa, mutta kaikkihan sen jo tietävät. Paketti on varmasti iso, tarpeellinen ja kultaakin kalliimpi. Hyvät naiset ja herrat, kuten keekki aikoinaan sanoi: kuka muu muka?
ARTTU RUOTSALAINEN !!
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Niillä on myös 9 elämää
Niistä on kyllä takavuosina jo käytetty melko monta.

Mutta itse aiheeseen... Minulla ei ole mitään tietoa mistään tulijoista, mutta fakta on se, että vähintään yksi sentteri pitää saada. Eikä tarvitse olla mikään ykkös tähti, vaan joku koodinimi "Juhani Jasu". Muutoin voidaan ihan sovinnolla haudata kaikki mestaruushaaveet.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 311
No niin, tänään sitten luvassa kliimaksi tai anti-sellainen. Näiden turkulais-ruotsalaisten heilumisten pohjilta veikkaan itse näin Ilveksen vuosien mittaan koulimana inhorealistina jälkimmäistä.

Let´s see.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 834
No niin, tänään sitten luvassa kliimaksi tai anti-sellainen. Näiden turkulais-ruotsalaisten heilumisten pohjilta veikkaan itse näin Ilveksen vuosien mittaan koulimana inhorealistina jälkimmäistä.

Let´s see.

Ruotsalainen ratkeaa vasta seuraavan kahden viikon aikana! Tänään ratkeaa vain se, että tuleeko Jerrykin vai ei.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
No niin, tänään sitten luvassa kliimaksi tai anti-sellainen. Näiden turkulais-ruotsalaisten heilumisten pohjilta veikkaan itse näin Ilveksen vuosien mittaan koulimana inhorealistina jälkimmäistä.

Let´s see.
Ulkomaiden raja menee 15.2

Edit. Olin hidas
 

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 775
Millaisia Haikuri-päivän rituaaleja muilla palstalaisilla on?

Meillä aloitetaan päivä Siirtodeadlinepuurolla, jonka jälkeen katsellaan Haikurin Kuumaa linjaa. Sen jälkeen hiljennytään katsomaan Siirtopäivän rauhan julistusta joka esitetään Koskelan Tillun parvekkeelta. Tämän jälkeen sitten rauhallista yhdessäoloa kunnes mennään Siirtopäivän saunaan ja illalla jos oikein tuuri käy, itse Ruotsalaisen Are ja Turkulaisen Jerry tulee vierailulle.
Onko Siirtodeadlinepuuroon kätketty manteli?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Onko Siirtodeadlinepuuroon kätketty manteli?
Picsart_24-01-31_09-41-38-465.jpg
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Millaisia Haikuri-päivän rituaaleja muilla palstalaisilla on?

Meillä aloitetaan päivä Siirtodeadlinepuurolla, jonka jälkeen katsellaan Haikurin Kuumaa linjaa. Sen jälkeen hiljennytään katsomaan Siirtopäivän rauhan julistusta joka esitetään Koskelan Tillun parvekkeelta. Tämän jälkeen sitten rauhallista yhdessäoloa kunnes mennään Siirtopäivän saunaan ja illalla jos oikein tuuri käy, itse Ruotsalaisen Are ja Turkulaisen Jerry tulee vierailulle.
Itse tykkään käydä käppäilemässä perheen kanssa Melkein Ilveksessä pelanneiden -hautausmaalla. Sytytän joka vuosi kynttilän Trevor Mingoialle ja Malte Strömwallille. Sen jälkeen käydään saunassa, syödään siskonmakkarakeittoa (Äiti Meskasen reseptillä) ja hevosta kommandopipot päässä. Lopulta käperrytään sohvalle.

Lapset kurkkivat innokkaasti ikkunasta, milloin Haikuri laskeutuu pantterilla pihalle. Sen jälkeen Haikuri lampsii tupaan ja tyhjentää säkkinsä pelaajajulkistuksista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös