Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
En tiedä onko se nyt niin ihme loppupeleissä.

E: vaikka siis olisikin tulossa, niin en näe miksei pelaisi tänään.
No jos olisi vaihtamassa pudotuspelipaikasta taistelevasta seurasta kilpailijaan, niin ei sitten varmasti pelaisi enää tänään. Lisäksi haikuri kirjoitti lauantaina sanasta sanaan: Turkulainen pelaa viimeistä peliä Jypin paidassa!

Koko Jerry-juttu on vain ja ainoastaan haikurin varassa, kukaan muu ei sellaista ole enää huhunnut, vaan päinvastoin se on kumottu aika monesta suunnasta. Ja tänään pelaaminen vie jo pohjan haikurin jutulta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
No jos olisi vaihtamassa pudotuspelipaikasta taistelevasta seurasta kilpailijaan, niin ei sitten varmasti pelaisi enää tänään. Lisäksi haikuri kirjoitti lauantaina sanasta sanaan: Turkulainen pelaa viimeistä peliä Jypin paidassa!

Koko Jerry-juttu on vain ja ainoastaan haikurin varassa, kukaan muu ei sellaista ole enää huhunnut, vaan päinvastoin se on kumottu aika monesta suunnasta. Ja tänään pelaaminen vie jo pohjan haikurin jutulta.
Ylipäätänsä erikoinen hankinta olisi ollut, vaikka eittämättä huippupelaajia tähän sarjaan.
Sentteriä me tarvitaan kipeästi ja ehkä halpaa reservimiestä 1-2.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ylipäätänsä erikoinen hankinta olisi ollut, vaikka eittämättä huippupelaajia tähän sarjaan.
Sentteriä me tarvitaan kipeästi ja ehkä halpaa reservimiestä 1-2.

Mun mielestäni olisi ollut hieno hankinta, enkä epäile yhtään, etteikö Ilves olisi perässä ollut. Kuitenkaan missään vaiheessa ei ole siirto tuntunut todennäköiseltä, eikä enää hetkeen edes realismilta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Mun mielestäni olisi ollut hieno hankinta, enkä epäile yhtään, etteikö Ilves olisi perässä ollut. Kuitenkaan missään vaiheessa ei ole siirto tuntunut todennäköiseltä, eikä enää hetkeen edes realismilta.
Kyllä kyllä.. taloutta lähinnä ajattelin, mutta mitäpä siihen sentteriinkään rahaa säästämään, jos markkinat kerran on niin kuivat, ettei edes rahalla löydä ketään. Parasta pöytään, mitä saatavilla on ja mihin rahat riittää.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 832
Alkaa tuntumaan siltä että ainakaan liigan sisältä ei meille ole ketään siirtymässä kun huhutkin ovat hiipuneet melkein täysin vaikka viimeistä päivää mennään. Turkulainen joo mutta...
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Alkaa tuntumaan siltä että ainakaan liigan sisältä ei meille ole ketään siirtymässä kun huhutkin ovat hiipuneet melkein täysin vaikka viimeistä päivää mennään. Turkulainen joo mutta...

Punakone ainakin kirjoitteli jotain, että Tillun katseet ulkomailla. Eipä noista Liigan tyhjennysmyynneistä tainnut oikein olla kärkijoukkueiden markkinoiksi. HIFK otti Pihlströmin, mutta kärkijoukkueista puhuinkin :)

Toki tässä vielä voi yllätyskäänteitä tulla.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
904
Screenshot_20240131_114534_Chrome.jpg

Tänään tapahtuu!!!
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Alkaa tuntumaan siltä, että tällä kaudella ei jälleen kerran tankata, mutta eivät tankkaa myös muutkaan.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Alkaa tuntumaan siltä, että tällä kaudella ei jälleen kerran tankata, mutta eivät tankkaa myös muutkaan.

Jaa. Mä kun oon lukenut, että Ilves on tankannut ja vetänyt all in ja yrittää ostaa mestaruuden ja joukkue on nyt jo sarjan kallein...

Ei se toki niinkään ole, mutta kyllä tässä tankattu on nyt tuhdimmin kuin mikään muu joukkue sarjassa.

(Ja vielä tulee)
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Menkää nyt kielitaitoiset sinne Sveitsin-foorumille laittamaan " Ruotsalainen ulos " ketjua pystyy ja siihen armotonta dissaamista.. ylihintainen p**ka ja asennevammainen ********...
No mun ei ainakaan kannata, Are tekee 3 kaappia vaikka katsomosta jos mä menen sinne avaamaan kriittisen suuni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös