Ilves+

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 679
Viimeksi muokattu:

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 060
Bono ja Makkonen onnistui Ilves Livessä nostamaan ainakin minun innostusta lähteä hallille. Hyvää pohdintaa oli taas ja alivoimasta oli kaivettu hyviä klippejä ja esimerkkejä sen huonoudesta tällä hetkellä. Suosittelen muitakin katsomaan.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 304
Hyvä Ilves Live -lähetys tänään. Enkä tarkoita, etteikö muulloinkin olisi, mutta yleensä ei kerkeä kuunnella /seurata. Asiapitoista pohdintaa ja Bono muovautunut lähetykseen todella selkokieliseksi "pelin kertojaksi" ilman sihvosmaista hifistelyä muotitermeillä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 093
Eri ketjuissa ollut puhetta että jos Tillu olisi vähän enemmän esillä joskus kun ei miestä näy ei kuulu.

Nyt on saatu vastustajan urheilujohtaja haastatteluun tänään mutta oma UTJ vetää tuttuun tapaan matalaa profiilia.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Eri ketjuissa ollut puhetta että jos Tillu olisi vähän enemmän esillä joskus kun ei miestä näy ei kuulu.

Nyt on saatu vastustajan urheilujohtaja haastatteluun tänään mutta oma UTJ vetää tuttuun tapaan matalaa profiilia.
Vastustajien urheilujohtajien haastatteluja on ollut aiemminkin plussan lähetyksissä. Vetääkö Tillu matalaa profiilia, vai onko edes pyydetty haastatteluun?
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 578
Nyt siirtyi live instagramiin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Nyt kun ennakkolive oli instassa(?), niin pystyykö sitä katsomaan jälkikäteen mistään?
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 679
Mun on sanottava, että kritisoimatta ketään, niin ainakin tämä live kannattaisi nyt laittaa tauolle ja sillä aikaa hankkia jostain asiantuntemusta ja tuoda se takaisin vasta kun kaikki varmasti toimii. Tähän sisältyy myös se, että äänitasot olisi lähetyksissä saatava tasaiseksi.
Tämä nimittäin on kääntymässä näin kuluttajan kannalta itseään vastaan ja eipä tuo hyvää tee noille lähetyksiä tuottavillekaan, kun selvästi näkee, että Makkostakin vituttaa niin ettei veri kierrä.
Tällä nykyisellä mallilla ei kannata jatkaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 495
Mun on sanottava, että kritisoimatta ketään, niin ainakin tämä live kannattaisi nyt laittaa tauolle ja sillä aikaa hankkia jostain asiantuntemusta ja tuoda se takaisin vasta kun kaikki varmasti toimii. Tähän sisältyy myös se, että äänitasot olisi lähetyksissä saatava tasaiseksi.
Tämä nimittäin on kääntymässä näin kuluttajan kannalta itseään vastaan ja eipä tuo hyvää tee noille lähetyksiä tuottavillekaan, kun selvästi näkee, että Makkostakin vituttaa niin ettei veri kierrä.
Tällä nykyisellä mallilla ei kannata jatkaa.
Niin mun mielestä tämän ei tarvitsisi olla suora lähetys.

Tämähän voisi tehdä vaikka kello 11:30 eteenpäin kun kokoonpanoot tulee 12:00.

Riittäisi kyllä aikaa kaiken maailman editoinneille ihan tarpeeksi. Ja sitten ladata pätkä youtubeen vaikka sillon 15:00.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 643
Niin mun mielestä tämän ei tarvitsisi olla suora lähetys.

Tämähän voisi tehdä vaikka kello 11:30 eteenpäin kun kokoonpanoot tulee 12:00.

Riittäisi kyllä aikaa kaiken maailman editoinneille ihan tarpeeksi. Ja sitten ladata pätkä youtubeen vaikka sillon 15:00.
Silloin jäisi chatin kanssa yhteydenpito väliin mutta kyllä sen kanssa varmaan voi elää. Laittaa vaikka muissa palveluissa sitten kysymyksiä.
 

Lynx Canadensis

Kausi 2 jRa
Viestejä
820
YouTubeen sen voisi ladata ensiesityksenä, mihin kuuluu myös livechat. Siellä voisi sitten vaikka Makkonen olla päivystämässä ja vastailemassa niihin.
Mielestäni pitää olla ihan oikeasti live, ennakkonauhoitus ja Makkonen chatbottina jäisi katsomatta.

Tekniikka kuntoon ja live pystyyn.
 
Ylös