Ilves+

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Siis näitä?
Uskoisin, että tässä tarkoitetaan niitä Ilves+ audio haastatteluita.
Tosiaan tarkoitin pelkkänä audiona olevia haastatteluita ja muuta äänisisältöä. Nuo videot löytyvätkin helposti kyllä YouTubesta, jos ne sinne ladataan. En ole tehnyt kattavaa yhteenvetoa, onko kaikki Ilves+ sivulla oleva videosisältö ladattu myös Ilves Hockeyn YouTube-tilille.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Saako tallenteina olevia Ilves+ haastatteluita ja muita klippejä jaettua jotenkin? Itse en ainakaan löydä mitään jakopainikkeita tai URL-osoitteita, joita voisi käyttää esim. somejaoissa tai tänne foorumille linkittäessä. Vai olenko vain niin boomer, että en vaan osaa?

Jos tuo linkittämis- ja jakomahdollisuus puuttuu, niin se on mielestäni kyllä selkeä puute ja laadukkaasta sisällöstä jää todennäköisesti monelta kuulematta ja näkemättä sen vuoksi paljon.

Itse kaipaisin edelleen myös ottelulähetysten soittimeen monipuolisempia ominaisuuksia kuin vain PLAY/PAUSE-napin.
ilveshockey sieltä.

Esim.

 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Olisi upeeta saada enskaudeksi kattava Ilveksen itse tekemä Ilves+ sovellus. Sielä kaikki yhdessä paketissa. Sinne saa kaiken Ilves+ sisällön ja kokoonpanot, tulosseurannat jne. Kaikkia tilastoja kattavamin mitä on älykiekosta saatavilla. Kunnon soittimet mistä pitää livelähetyksiä.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Totta. Olihan ne sittenkin siellä listalla, kun vaan otti silmän käteen.

Muuten kyllä samaa mieltä kuin @Ykkösfani, että olisi hyvä, että nämä saataisiin kerättyä yhteen paikkaan kaikkien toimintojen osalta. Nyt pitää kuunnella suoraan nettisivulta ja katsoa suodaan YouTubesta, linkittää SoundCloudin äänitallenteisiin ja YouTuben videoihin jne. Varmasti muutama muukin variaatio löytyy vielä, mutta yhdestä paikasta ei taida onnistua kaikki toiminnot.
 
Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 679
Ilves livessä taas äänitasot persiillään, kaikki potikat kun on koillisessa, niin juuri riittää.
Tämä on kyllä vähän erikoinen juttu, ettei näitä saada millään kuntoon. Saas nähdä tuleeko joku haastattelu ja juokseeko sen jälkeen veri korvista.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 644
Livessä hyvä että välillä ollaan muuallakin kuin studiossa
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 644
Todella mielenkiintoisia nämä Bonon analyysit viime peleistä. Nyt käyty hyvin TPS-ottelun päästetyt maalit läpi ja katsottu mitä siinä olisi pitänyt tehdä toisin jne.
Joo on käynyt ilmi että Adam tekee myös virheitä
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 061
Todella mielenkiintoisia nämä Bonon analyysit viime peleistä. Nyt käyty hyvin TPS-ottelun päästetyt maalit läpi ja katsottu mitä siinä olisi pitänyt tehdä toisin jne.
Siis aivan loistavia klippejä johtavalta analyytikolta jälleen kerran.

Ja hienosti se selittää nämä klipit niin, että tavallinen jääkiekonseuraajakin ymmärtää.
 

Postipate

Luottopelaaja
Viestejä
1 319
Mitäköhän aikovat pitää tuohon aikaan?
1000008805.jpg
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 679
No tuota, kuuluuko toi radiolähetys?
Olen junassa ja netti on surkea, joten voi olla sekin syynä.
 
Ylös