Ilves Playoffeissa 2022

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 857
Ei kai tämä nyt voi pitää paikkaansa? Missä näin oli?
Valitettavasti taitaa pitää, tuolla alhaalla finaali aikataulun jälkeen: Kevään finaalijoukkueet selvillä – Näin mestaruudesta pelataan

Tuota ennen perjantaina ei pelata missään ja lauantainakin Turussa peli. Mun puolesta oltas voitu pelata jo maanantaina tai tiistaina. Pelaajat käytännössä viettää tässä kesälomaa viikon (KooKoo) vähän pidempäänkin ja sitten läpsytellään pronssista..
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Valitettavasti taitaa pitää, tuolla alhaalla finaali aikataulun jälkeen: Kevään finaalijoukkueet selvillä – Näin mestaruudesta pelataan

Tuota ennen perjantaina ei pelata missään ja lauantainakin Turussa peli. Mun puolesta oltas voitu pelata jo maanantaina tai tiistaina. Pelaajat käytännössä viettää tässä kesälomaa viikon (KooKoo) vähän pidempäänkin ja sitten läpsytellään pronssista..

Oho joo... veikataan että aikaistetaan, jos/kun toi on Liigan päätös, ilman joukkueiden mielipiteitä.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Mitäs muita tapahtumia Areenalla oli kiekon lisäksi tulevalla viikolla, Nightwishin keikka ainakin? Eihän tuo kovin urheilullista olisi, jos ensi viikonloppuun menisi pronssipeli, mutta toisi halliin arkipeliä enemmän katsojia ja fanimatkalaisia Kouvolasta.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 945
Liigan sivuilta:

Pronssiottelu Ilves–KooKoo pelataan Tampereella sunnuntaina 24.4. klo 17.”

Edit:
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Minun silmissä ja mielessä aina kun Ilves pelaa, on pelattava voitosta. Voin rehellisesti myöntää, että pettymys on todella suuri tällä hetkellä. Tottakai on otettu isoja ja oikeita askeleita viime vuosina ja paras on vielä toivottavasti tulossa, mutta silti, jo pelkkä finaaleihin pääsy on äärettömän vaikeaa ja nytkin jäätiin suht kauas siitä.

Pronssipelissä on mahdollisuus päättää kausi tuuletuksiin ja toivottavasti näin myös käy. Eipä noita mitskuja liikaa ole tullut!

Tästäkin toki selvitään ja aurinko nousee ja niinpäinpois, mutta pitkä on odotus kun seuraavan kauden aloituskiekko tippuu jäähän ja mestaruuden tavoittelu alkaa taas alusta. Mutta uskottava se on, meidän aika tulee vielä ja sen takia tätä touhua jaksaa seurata ja odottaa!

Pronssit himaan ja tupa täyteen!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Tyhjä on olo. Olin jossakin runkosarjan vaiheessa täysin varma, että pelataan kirkkaimmista, mutta niinkuin Myrrä totesi, siihen ei oltu vielä valmiina (tosin johtuu monesta eri seikasta).

Kovuutta ja maalintekovoimaa tarvitaan rutkasti lisää. Kesällä on lauottava, lauottava ja vielä kerran lauottava vanerilta!

Ja totta on sekin, että pelitapaa tulee viilata enemmän mestaruutta tavoittelevan joukkueen mukaiseksi eli puolustuspää edellä.

Ketuttaa ihan pirusti... olisin halunnut paikallisen finaalin... nyt valitettavasti Tampereen kakkosjoukkue vienee mestaruuden melko vaivattomasti.

Huhhuh!
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 835
Monestihan pronssipeli on pelattu samalla kierroksella kuin finaalit alkaa. Etenkin tässä tilanteessa, kun molemmat joukkueet ovat pelanneet älyttömällä tahdilla monta viikkoa ja loukkaantuneita sekä puolikuntoisia pelaajia on hurja määrä, on ihan viisasta pitää reilu tauko ennen pronssiottelua. Finaaleitahan on pelattu siinä vaiheessa vasta kaksi eli mestaruus ei ole vielä ratkennut. Puolivälierät ja välierät piti pelata tuolla epäinhimillisellä tahdilla, että finalistit saadaan ajoissa selville.

Viikon tauko saattaa auttaa pelaajia pääsemään myös pettymyksestä paremmin yli ja keräämään vielä motivaatiota kauden viimeiseen peliin, jossa on panoksena konkreettinen palkinto. Toivottavasti niin Ilves kuin KooKookin saavat sairastuvalta mahdollisimman monta pelaajaa kaukaloon ja pronssiottelussa nähdään hyvätasoinen peli. Asetelmat ovat ainakin mielenkiintoiset, kun kummallekin mitalipelit ovat olleet harvinaista herkkua ja lisäjännitettä tuo KooKoon kokoonpanosta löytyvä Ilves-historia.
 

Tomsey

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Onnittelut TPS:lle. Parempi joukkue voitti. Suurin v*itutus tulee kuitenkin katsomon puolelta. Ei turkulaiset ansaitse finaali paikkaa. Runkosarjan katsojakeskiarvo vähän päälle 3000 katsojaa. Nyt taas jokainen puoliturkulainen Tampereella on henkeen ja vereen TPS fani ja kauden aikana ei edes pelejä katsota. Erittäin katkera teksti mutta kyllä saatana kohta on oltava meidän vuoro, me jotka ollaan kärsitty vuosia ja jaksettu toivoa parempaa huomista. Ensi kaudella sitten.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 606
Joo, oon kannattanut Ilvestä vuodesta -76, tuntuu tosiaan siltä, että olen kaikki heti ja mulle tyyppi joo joo. Herää nyt vitun pahvi, eikö tämä kausi pitänyt olla THE kausi, ensi kaudella joukkue taas ihan eri ja mitä sattuu...
Kannattaa vilkaista joukkueen sopimustilannetta joskus, kyllä tästä joukkueesta aika moni tärkeä pelaaja on jatkamassakin. Ei Ilves millekään ranskalaiselle visiitille näihin välieriin tullut. Ei Ilves nykytilanteessa tarvitse mitään suonenvetoja ollakseen välieräjoukkue, omalla työllä Ilves on tänne päässyt ja tulee pääsemään myös jatkossa.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Ei pitänyt ollan. Kuka niin on sanonut? Ja miten niin on eri joukkue ensi kaudella? Maalivahdit pysyvät samoina, pakisto lähes sama, hyökkääjistön kärki pysynee samana ja vahvistuu täsmähankinnoilla. Ilmeisesti et ole Ilves-uutisia seurannut kauden aikana?
Minä, sanoin niin. No onhan sitä porukkaa vaihtumassa, eli erilainen tulee olemaan, millä tavalla se mielestäsi on parempi kuin tällä kaudella? Ja mitä merkitystä jollain välierällä on jos naapuri kuitenkin, vaikka ei millään tavalla ansaitse, poimii marjat?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 986
Kukaan ei laske vierasyleisömääriä noihin, varsinkin kun pelien määrä ilman yleisöä vaihteli tällä kaudella. Mun puolesta voisit lopettaa tuon jatkuvan provoilun, muuten loppuu kirjoitukset lyhyeen.
Ilves oli silti edellä vaikka laskisi vieras ja kotimatsi yleisömääräkeskiarvon(validit sellaiset)
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 022
Meidän leveys ei vain riittänyt. Aina kun joukkuetta jouduttiin parsimaan tuoreilla miehillä, niin koko sapluuna hajosi. Käytännössä tuoreet miehet sekottivat toimivat ketjut ja lopputulos oli sekamelskaa. Tässä on myös yksi asia, jota valmennus voisi ensi kaudeksi miettiä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Meidän leveys ei vain riittänyt. Aina kun joukkuetta jouduttiin parsimaan tuoreilla miehillä, niin koko sapluuna hajosi. Käytännössä tuoreet miehet sekottivat toimivat ketjut ja lopputulos oli sekamelskaa. Tässä on myös yksi asia, jota valmennus voisi ensi kaudeksi miettiä.

Näin se menee. Nythän meitä "rasittaa" sitten myös CHL, että jos pelkästään senkin takia Ilveksellä pitää olla älyttömän laaja reservi.
 
Ylös