Ilves ja Media

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 713
Ainakin kaikissa peleissä, joissa olen ollut (tappiopelejä lukuunottamatta) olen aina tuon "Kuka voittaa" kuullut ja siihen myös lähtenyt mukaan.
Varmaan pari kolme kautta sitten, mutta ei tuota oo kuulunut hetkeen kyllä.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
No nyt on kyllä jännä kuulo, kaikissa kotipeleissä olen nimittäin ollut seisomakatsomossa eikä kyllä ole kertaakaan tullut huudettua tuota.

No nyt ollaan oltu kyllä ihan eri peleissä sitten, minä ja kaikki vieressäolijat ovat kyllä yhtyneet siihen huutoon "Kuka voittaa?" -> yleisö huutaa "ILVES!". Ja monesti.

Edit. Käsi ylös virheen merkiksi, lukkihärö ja ajatukset sekaisin eli tarkemmin miettiessä tosiaan Tampereen ykköstä siellä on kuitenkin huudatettu. Mutta kyllä tuota Kuka voittaa on myös tullut kuunneltua ja huudettua, olkoonkin sitten aiemmilta kausilta.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
233
No nyt ollaan oltu kyllä ihan eri peleissä sitten, minä ja kaikki vieressäolijat ovat kyllä yhtyneet siihen huutoon "Kuka voittaa?" -> yleisö huutaa "ILVES!". Ja monesti.

Edit. Käsi ylös virheen merkiksi, lukkihärö ja ajatukset sekaisin eli tarkemmin miettiessä tosiaan Tampereen ykköstä siellä on kuitenkin huudatettu. Mutta kyllä tuota Kuka voittaa on myös tullut kuunneltua ja huudettua, olkoonkin sitten aiemmilta kausilta.
Jokaisen kotipelin olen ollut tällä kaudella katsomassa A2:ssa siinä Osaston vieressä. Siihen se huuto on kuulunut muodossa "Tampereen ykkönen" ja yleisö vastaa "Ilves"
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
No nyt ollaan oltu kyllä ihan eri peleissä sitten, minä ja kaikki vieressäolijat ovat kyllä yhtyneet siihen huutoon "Kuka voittaa?" -> yleisö huutaa "ILVES!". Ja monesti.

Edit. Käsi ylös virheen merkiksi, lukkihärö ja ajatukset sekaisin eli tarkemmin miettiessä tosiaan Tampereen ykköstä siellä on kuitenkin huudatettu. Mutta kyllä tuota Kuka voittaa on myös tullut kuunneltua ja huudettua, olkoonkin sitten aiemmilta kausilta.
Joo, eipä mitään. Vastatkaa jatkossakin, vaikka kysymys onkin erilainen kun mitä kuvittelit. Lisää vaan ääntä!
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 101
Johan nyt hehkutetaan. Toivottavasti tämä twiitti ei tavoita hitsareita tai naapuria.
Siellä voitais pahoittaa mieli.


Pahoitettu.

En ymmärrä miksi on niin vaikeaa saada meillekin alkushow jossa soitetaan jotakin yhtä valikoitua tunnelmaa nostattavaa musagenreä eikä jotain DJ Sample genremashup-sekamelskaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 101
On se meidänkin yksi biisi kyllä aika hirveä sekamelska mielestäni.

Kyllähän noita mahtuu varmaan joka alkushowhun mutta itseäni häiritsee se että tuo meidän alkushown video on itsessään ihan hyvä ja siinä on selkeä teema musiikissa ja muussa mutta sitten DJ soittaa joka kerta meillä osana tuota showta käytännössä jotain eri biisejä kuin viimeksi eivätkä ne mene mitenkään yhteen. Olisi melkein parempi olla yksi sekavakin biisi kuin se että ottelusta toiseen nuo kappaleet tuntuvat vaihtuvan.

Luulin ensiksi että tuo liittyi enemmän tuohon artistivierailuun mikä meillä oli mutta näemmä on ihan vakiintunut juttu niin ei ole oikein sellaista punaista lankaa nähtäväillä tuossa showssa ja yleisökään ei oikein osaa lähteä tuohon mukaan kun tulee niin laidasta laitaan musaa joka vaihtuu heti nopeasti.

Mutta kun tästä mainitsee meidän foorumilla useampi käyttäjä niin heti on joku palstapoliisi kertomassa että kaikki on hyvin ja tarvitseeko kopioida naapurin ylihypetettyä tekemistä. Erityisesti tuo mielipiteiden hiljentäminen ärsyttää siksi kun tuota foorumia lukee ihan oikeasti Tapparalla töissä olevat tyypit ketkä voisivat ihmisten mielipiteiden perusteella vaikuttaa asioihin.
 

PUMPPU

Luottopelaaja
Viestejä
9 840
Malekki ei oo viä saanu kertaakaan persettään ylös maalin jälkeen tällä kaudella. Se on hieman raivostuttavaa jotenkin.
Noo, maalivahdit on oma taiteenlajinsa ja ainakin tuossa istuu tuolla penkin ulkopuolella. Hyvin kuitenkin siellä juhlii ja heittää läpyt Lassen ja jonkun? kanssa.
 
Ylös