Ilves ja Media

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860


Mielenkiintoista asiaa tulee Livessä. Juuri puhuttiin siitä, kuinka Karhu oli pitänyt joukkueelle puhetta siitä, missä Rubin on erityisen hyvä ja mistä löytyy heikkoudet. Tinke kertoi, että Aku Räty oli jäänyt jutteleen Karhun kanssa Rubinista pidemmäksi aikaa.

Ihan perusasioita toki joukkueen sisällä, mutta kiva näitä on välillä päästä kannattajankin kuulemaan.
 

VanhaIpa

Rivipelaaja
Viestejä
28
Eikös sitä ollut joku liigan tms. äänestys kellä on parhaat fanit / kotiyleisö ja Ilves voitti sen? Eikö jossain mediassa ollut tällainen uutinenkin? Tuttu tapparan kannattaja nauroi vaan tänään , että Ilvesläiset on itse itsensä ylentäneet maan parhaaksi kotiyleisöksi / kannattajiksi. Äkkiseltään en löytänyt kyllä aiheesta muuta "faktaa" kun netistä etsin paitsi aamulehden mielipidekirjoituksen ja Ilveksen omien somekanavien sisältöä. Olis kiva laittaa mouhijärveläiselle linkkiä jos joku muistaa / löytää tällaisen äänestyksen.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
514
Eikös sitä ollut joku liigan tms. äänestys kellä on parhaat fanit / kotiyleisö ja Ilves voitti sen? Eikö jossain mediassa ollut tällainen uutinenkin? Tuttu tapparan kannattaja nauroi vaan tänään , että Ilvesläiset on itse itsensä ylentäneet maan parhaaksi kotiyleisöksi / kannattajiksi. Äkkiseltään en löytänyt kyllä aiheesta muuta "faktaa" kun netistä etsin paitsi aamulehden mielipidekirjoituksen ja Ilveksen omien somekanavien sisältöä. Olis kiva laittaa mouhijärveläiselle linkkiä jos joku muistaa / löytää tällaisen äänestyksen.
Aika kuurosokee saa olla, jos ei sitä huomaa :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 530
Loistavaa. Oli siisti kuunnella himassa, ekaa kaljaa hörppien, valmistautuessa peliin lähtöön.
Ihan sattumalta huomasin kun youtuben avasin. Jännä ettei ole mainostettu sen kummemmin...?
Ei kyllä mainostettu käytännössä ollenkaan mikä on kyllä erikoista kun Ilves kyllä pumppaa yleensä omia renkaitaan aikas aktiivisesti tuolla somen puolella.
 

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
169
Tämä "kakkosjoukkue" osui silmään, kun IS:n liveseurantantaa erehtyi lukemaan.
 

Liitteet

  • 112BCE1C-A374-4C4E-A22F-9E9A22B9701D.jpeg
    112BCE1C-A374-4C4E-A22F-9E9A22B9701D.jpeg
    505 KB · kertaa luettu: 287
Viimeksi muokattu:

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Eikös sitä ollut joku liigan tms. äänestys kellä on parhaat fanit / kotiyleisö ja Ilves voitti sen? Eikö jossain mediassa ollut tällainen uutinenkin? Tuttu tapparan kannattaja nauroi vaan tänään , että Ilvesläiset on itse itsensä ylentäneet maan parhaaksi kotiyleisöksi / kannattajiksi. Äkkiseltään en löytänyt kyllä aiheesta muuta "faktaa" kun netistä etsin paitsi aamulehden mielipidekirjoituksen ja Ilveksen omien somekanavien sisältöä. Olis kiva laittaa mouhijärveläiselle linkkiä jos joku muistaa / löytää tällaisen äänestyksen.
Etsitkö tätä?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 105

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Itse olen pettynyt ellei muutaman vuoden päästä vastaavassa listauksessa kärkipaikkaa pidä Ilves ja Tappara, silloin ollaan epäonnistuttu.
Kunnianhimoiset tavoitteet, mutta niin kuuluukin olla! Vähän kyllä ihmetytti toi IFKoo kakkosena vaikka, Stadin kingit on harvemmin paikalla lätkässä. Onkohan sit IFKoolla vaan aktiiviset tuularit?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 105
Kunnianhimoiset tavoitteet, mutta niin kuuluukin olla! Vähän kyllä ihmetytti toi IFKoo kakkosena vaikka, Stadin kingit on harvemmin paikalla lätkässä. Onkohan sit IFKoolla vaan aktiiviset tuularit?

Näin juuri, pakko olla jos halutaan olla huipulla. Toki keulimaan ei voi missään nimessä vielä lähteä mutta näkisin tuon realistisena mikäli kehitys jatkuu yhtä isoilla stepeillä kausi kerrallaan. Itsekin ihmettelin IFK:ta mutta pelaajat olivat sen perustelleet jotenkin stadilaisella ylimielisyydellä joka huokuu. Kai tuo on sitten tuulareiden toimesta hornankattila kun Kingit painottuvat futikseen, olisin veikannut kyllä Vaasaa ehdottomasti ennen Stadia.
 

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Näin juuri, pakko olla jos halutaan olla huipulla. Toki keulimaan ei voi missään nimessä vielä lähteä mutta näkisin tuon realistisena mikäli kehitys jatkuu yhtä isoilla stepeillä kausi kerrallaan. Itsekin ihmettelin IFK:ta mutta pelaajat olivat sen perustelleet jotenkin stadilaisella ylimielisyydellä joka huokuu. Kai tuo on sitten tuulareiden toimesta hornankattila kun Kingit painottuvat futikseen, olisin veikannut kyllä Vaasaa ehdottomasti ennen Stadia.
Kyllähän tästä saadaan myös sellainen mukava että sekä Ipa
 

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Itse olen pettynyt ellei muutaman vuoden päästä vastaavassa listauksessa kärkipaikkaa pidä Ilves ja Tappara, silloin ollaan epäonnistuttu.
Kyllähän tässä on sellainen paikka ottaa kunnon kilpailuhenkinen kasvu molemmilla Tamperelaisilla joten voi hyvinkin olla mahdollista että saadaan molemmat kärkipaikat. Tietty ite toivon että säilyy meiän hoteissa tuo edelläkävijyys mutta se tuppaa mukavoittamaan eikä aja ilman kilpailua eteenpäin.
 
Ylös