Ilves ja Media

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Huomenna varmaankin se Ilves-live lähetys taas, onko tietoa, että mihin aikaan alkaa?
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Jees, itse varmaan heräilen noihin aikoihin ja katselen mukavasti sängyn pohjalta :)

On kyllä toimiva konsepti, häränkullin kokoinen peukku täältä.
On se. Mut pääsi vähän yllättään että tuo Hintsanenkin tuntuu ymmärtävän pelistä ja jos mitä ei ymmärrä, niin myöntää, eikä feikkaa.
Viime kerran helmiä oli kyllä ne Tuulolan tarinat. Esimerkiksi kun kysyttiin, että onko kopissa joku, jonka varusteisiin ei kukaan uskalla koskea?
Tuuski vastas, että " No tietysti Kontiola. Ja Tikan varusteisiin taas kukaan ei halua koskea"
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Omasta ja omintakeisesta kulttuurista tulee olla ylpeä, ja sellaisia tulee vaalia. Yksi tälläinen vain Suomessa tapahtuva urheilukulttuurin ilmentymä on rantalelujen lentäminen jäälle.

ProRantalelut


En tiedä, olen siinä ja siinä onko tämä rantapallojuttu nyt kulttuuria ja jos on, niin onko se idiotismin kulttuuria?

Toki kulttuuria pitää aina vaalia lähtökohdistaan riippumatta, sillä oma ja aito kulttuuri on aina ja ehdoitta säilyttämisen ja museoinnin arvoinen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
En tiedä, olen siinä ja siinä onko tämä rantapallojuttu nyt kulttuuria ja jos on, niin onko se idiotismin kulttuuria?

Toki kulttuuria pitää aina vaalia lähtökohdistaan riippumatta, sillä oma ja aito kulttuuri on aina ja ehdoitta säilyttämisen ja museoinnin arvoinen.
Typerää kulttuuria, jos multa kysytään.

Olen käsittänyt, että edes voittaneen joukkueen pelaajat eivät tykkää tuosta yhtään, vaan kokevat sen kiusalliseksi ja epäkunnioittavaksi. Se mun mielestäni kertoo kaiken tarpeellisen.

Se, että joskus ennenkin on niin tehty ja että se on omaa "kulttuuria" ovat huonoja syitä pitää siitä kiinni. Aikansa kutakin. Enää ei ole rantapallojen aika.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Juu, kunnioitusta saa kun sen ansaitsee. Jos olet perseestä niin sitten olet ja aika varmasti joudut siitä kuulemaan. Ässät on ollut hyvä vastus ja he ansaitsevat kunnioitusta, mutta porilaiset jatkuvalla vittuilulla ei ansaitse yhtään mitään.

Kannattaa pitää mielessä vanha viisaus "jos sinusta tuntuu, että keskustelet idiootin kanssa, pidä huoli, ettei hän tunne samoin." Ajan siis takaa sitä, että tasan jokaisesta leiristä löytyy vittuiljoita, mutta harvemmin ne oman leirin vittuilut herättävät itsessä reaktioita. Ja aina on tietysti vaihtoehtona pelata "joo, mutta ne vittuili ensin"-kortti.

Viestini ei siis ole @Tre1931 :lle osoitettu, vaan ihan yleisenä muistutuksena. Otin tuon lainauksen, koska sopi aiheeseen.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Typerää kulttuuria, jos multa kysytään.

Olen käsittänyt, että edes voittaneen joukkueen pelaajat eivät tykkää tuosta yhtään, vaan kokevat sen kiusalliseksi ja epäkunnioittavaksi. Se mun mielestäni kertoo kaiken tarpeellisen.

Se, että joskus ennenkin on niin tehty ja että se on omaa "kulttuuria" ovat huonoja syitä pitää siitä kiinni. Aikansa kutakin. Enää ei ole rantapallojen aika.


Siinä vaiheessa kun jäällä annat kaikkesi käsittämättömillä hapoilla paksua limaa syleksien ja musertava vitutus otsalohkoa jomottaen, et kykene antamaan rantapalloille kauhean isoa osaa juuri siinä nimenomaisessa elämäntilanteessa.

Joidenkin kiihkeiden kannattajien omistautumista pallojen hankintaan ja prosessin etenemisestä aina kaupasta jäälle asti en silti ala kyseenalaistamaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Olen käsittänyt, että edes voittaneen joukkueen pelaajat eivät tykkää tuosta yhtään, vaan kokevat sen kiusalliseksi ja epäkunnioittavaksi. Se mun mielestäni kertoo kaiken tarpeellisen.
Sen verran itsekkin tunnen/tiedän entisiä ja nykyisiä jääkiekkoilijoita, että voin allekirjoittaa tämän. Pelaajat eivät todellakaan tykkää tästä tavasta ja yleensähän se on voittaja joukkueen pelaajat jotkaa kiireesti yrittävät heitellä nämä rantalelut pois sieltä kentältä.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
284

Näitä videoita kaipaisi tältäkin keväältä. Ei tarvitsisi pelipäivänä pyöritellä vanhoja. Mahtavia fiiliksen nostattajia.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Ai että.

 
Ylös