Ilveksen ottelutapahtuma

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
794
Pirun hieno versio Ilves superheron uusista seikkailuista kohti kanada-maljaa. Meni kyllä ihan kylmätväreet, kun jostain hervannan metsistä Lapland hotellin reunalta Hirviöt pelastaa ystävän. Vastustajat kunnon örkkeinä odottamassa kukistamista kohti Kanada-maljaa. Ihanaa! Maanantaina jatkuu. Ja olin vähä känäs kiitos ja hyvää yötä<3
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 622
Kyllä, aivan huikea. Tuli kylmänväreitä kun keltaista Ilvestä tarrasi toinen kädestä kiinni. Taso ja laatu ovat tällä hetkellä aivan eri sfääreissä verrattuna muihin.

Ja ne tassunjäljet shown alussa siihen jäähän, pelkkää neroutta! Rakastan.

Mikähän juttu se oli että kameraukko painoi molemmilla kerroilla zoominapin pohjaan kun Talaja sai jäähyt ja kuutiolla sitten pyörii erittäin läheinen kuva Talajan silmästä :D

Itse olin näkevinäni saman zoomauksen jokaisen Ässien jäähyn yhteydessä. Välittömästi silmään zoomauksen jälkeen taululle tuli replay-teksi ja hidastus tilanteesta, olisiko haettu jotain yhteyttä tähän.

Nerokas tempaus tämäkin!

On meidän ottelutapahtuma vaan kokonaisvaltaisesti valtavan hieno.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Ja ne tassunjäljet shown alussa siihen jäähän, pelkkää neroutta! Rakastan.



Itse olin näkevinäni saman zoomauksen jokaisen Ässien jäähyn yhteydessä. Välittömästi silmään zoomauksen jälkeen taululle tuli replay-teksi ja hidastus tilanteesta, olisiko haettu jotain yhteyttä tähän.

Nerokas tempaus tämäkin!

On meidän ottelutapahtuma vaan kokonaisvaltaisesti valtavan hieno.
Juttelin eilen pelin jälkeen parin porilaisen kanssa. He kehuivat myös alkushowta, kuinka mahtava ja tunnelmaa nostattava se oli.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 267
Tuosta sisääntulomusasta on ennenkin ollut puhetta täällä niin on tullut mietittyä että meneeköhän Deutchland vaihtoon tämän kauden jälkeen? Itse tykkään paljon sen käytöstä sisääntulossa, mutta toisaalta ei kannattaisi jumittaa vain siihen vuosikausiksi. Sekä minusta tämä kausi on yhden aikakauden päätös, Ilveksen nousun pohjamudista Liigan kärkisijoille. Seuraavat kaudet ovat huipulla olemista. Hassua sanoa näin kun mitään ei olla vielä saavutettu.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
787
Tuosta sisääntulomusasta on ennenkin ollut puhetta täällä niin on tullut mietittyä että meneeköhän Deutchland vaihtoon tämän kauden jälkeen? Itse tykkään paljon sen käytöstä sisääntulossa, mutta toisaalta ei kannattaisi jumittaa vain siihen vuosikausiksi. Sekä minusta tämä kausi on yhden aikakauden päätös, Ilveksen nousun pohjamudista Liigan kärkisijoille. Seuraavat kaudet ovat huipulla olemista. Hassua sanoa näin kun mitään ei olla vielä saavutettu.


Tämä oli Tuomiston kommentti pari kuukautta sitten. Tuossa ketjussa kävi myös muutenkin syitä miksi juuri Deutschland on tälläkin hetkellä introbiisinä.
 
Ylös