Ilveksen ottelutapahtuma

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 820
En löytänyt äkkiseltään informaatiota lauantain perhepelin oheisohjelmasta? Löytyykö jollain niitä aiempia mainoksia kätevästi?

Olisi helpompi motivoida perhettä lähtemään peliin kun tietäisi, mitä ekstraa areenaan on viritelty itse jääkiekon lisäksi. Varsinkin kun joutuisivat menemään ottelun alkuun ilman minua. Kiitos HPK:n, joka aloittaa naisten puolivälieräottelun Hämeenlinnassa vasta klo 14.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 657
Ilves kaupalla on kyllä niin loistava palvelu että siellä varmasti homma hoituu.

Terveiset ja kiitokset vaan kaupan väelle jos joku sattuu tätä lukemaan.
Sattuneesta syystä joudun tai saan hankkia välillä lippuja, joita ei voi ostaa lippu.fi kautta.
On sanottava, että Ilves-kaupalta olen joka kerta saanut ensiluokkaista ja tavattoman ystävällistä palvelua. Ja pistänyt siitä tietoa ja kiitokset myös toimistolle.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 820
Klo 15.30 on tullut minullekin tuo maili. Noiden mainittujen juttujen lisäksi näyttäisi olevan vielä tällaista oletettavasti lapsia kiinnostavaa ohjelmaa:
Ipa-maskotti tavattavissa ennen ottelun alkua areenan aulassa. Ipa jakaa aulassa omia fanikorttejaan ja voit myös ottaa valokuvan Ipan kanssa.

Ilveksen tanssiryhmän Leaders Leaguen piirustuspiste aulassa ennen ottelun alkua ja ensimmäisellä erätauolla. Voit tehdä pisteellä myös omia kannatuskylttejä.

Avoimet ovet Paidiassa: Paidian toiminnallisessa tiedetyöpajassa pääsee tekemään ja tutkimaan itse sekä tutustumaan mikroskooppiseen maailmaan. Paidiassa voi myös jutella opiskelijoiden ja asiantuntijoiden kanssa opiskelusta Tampereen yliopistossa ja Tampereen ammattikorkeakoulussa. Paidian ovet ovat avoinna lauantaina 25.2. alkaen klo 14:30 pelin päättymiseen asti.

Ymmärrän Ilveksen idean mainostaa aina ensisijaisesti seuraavaa kotipeliä, mutta tässä tapauksessa seuraava peli on loppuunmyyty paikallispeli, joka ei mainostamista varsinaisesti tarvitse. Siitä seuraava peli tulee puolestaan todella nopeasti alle vuorokauden päästä ja se taas saattaa tarvitakin vähän ekstramainostusta ajankohdasta ja kohderyhmästä johtuen. Itse ohjelma vaikuttaa kyllä hyvältä ja todennäköisesti toimii houkuttimena meidänkin perheessä.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Kirjoitan nyt tänne kun en tiedä mihinkä kuuluu.
Mutta eikös eilen ollut Ilveksen koti ottelu.
Niin mitenkähän ihmeessä tapparan pelaajat menivät jäälle Ennenkuin Kotijoukkue kuulutettiin kentälle.
Sitä minä ihmettelin.
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 851
Kirjoitan nyt tänne kun en tiedä mihinkä kuuluu.
Mutta eikös eilen ollut Ilveksen koti ottelu.
Niin mitenkähän ihmeessä tapparan pelaajat menivät jäälle Ennenkuin Kotijoukkue kuulutettiin kentälle.
Sitä minä ihmettelin.
Tänäänkin KooKoo tuli enne Ilvestä
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 070
Kirjoitan nyt tänne kun en tiedä mihinkä kuuluu.
Mutta eikös eilen ollut Ilveksen koti ottelu.
Niin mitenkähän ihmeessä tapparan pelaajat menivät jäälle Ennenkuin Kotijoukkue kuulutettiin kentälle.
Sitä minä ihmettelin.


Jaa miks?
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 820
Varmasti yksi syy, ettei tarvitse odotella vastustajan rituaaleja ennen kuin peli pääsee alkamaan. Nopeammalla temmolla peliin mukaan.
Ei tuo aiempi käytäntö ainakaan minun mielestäni ole muodostanut juuri minkäänlaista viivettä ottelun alulle. Se ei lopulta vie montaa sekuntia, kun vierasjoukkue luikkii jäälle kokoontumaan oman maalinsa ympärille. Enemmän ne kaikenlaiset avauskiekon pudottamiset, merkkipaalujen muistamiset, kuukauden juniorien palkitsemiset ja avauskentällisten kuulutukset vie ottelun alusta aikaa.

Onko tietoa, että onko tuo pelaajilta tullut pyyntö Ilveksen vai vierasjoukkueiden pelaajilta?

Oisko, et buuaukset ensin ja sit hurrataan kotijoukkuetta yhtäjaksoisesti pelin alkuun? Ei tarvi kotijoukkueen viä olla todistamassa vastustajalle buuausta.
Ideaalimaailmassa varmaan näin, mutta ainakin Tappara-pelissä vieraille buuaukset meni päällekkäin sen kanssa, kun Ilves luisteli liekkien läpi. Tuo tuskin on ainakaan toivottu show-elementti.

Tässä järjestyksessä ottelutapahtuman lennonjohdossa pitäisi siis odottaa, että vieraat pääsevät kaukaloon ja buuaukset loppuvat ennen kuin Ilves päästetään liekkien läpi kaukaloon. Vienee vähintään saman verran aikaa kuin aiempi järjestys. Ehkä jopa enemmän.

Todennäköisesti vanha järjestys on helpompi toteuttaa ja vähentää muutenkin buuauksien määrää. Moni hurrannee siinä vaiheessa kotijoukkueelle, jossa huomio on muutenkin. Buuauksethan ovat aiemmin tulleet lähinnä avauskentällisten kuulutusten kohdalla, eikä siitä päästä todennäköisesti uudellakaan järjestyksellä eroon.

Tosin voihan tuo olla dufvamaisella yleisön manipuloinnilla draamaa haluavien tapahtumatuottajien tarkoituskin, että vierasjoukkueelle päästään buuaamaan pariinkin kertaan ennen pelin alkua.
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
Varmasti yksi syy, ettei tarvitse odotella vastustajan rituaaleja ennen kuin peli pääsee alkamaan. Nopeammalla temmolla peliin mukaan.
Eiköhän tämä ole Ilveksen pelaajien toive. Vierasjoukkuehan tulee kentälle liigassa sovittujen aikataulujen mukaan. Kotijoukkue voi tulla aiemmin, jos haluaa ja ilmeisesti enää ei haluta (aiemmin Ilves tuli 1-2 min aiemmin kuin nykyään).

Vierasjoukkueen jälkeen ei enää kerkiä tulemaan... eikä muutenkaan tunnu järkevältä.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 349
Alkushow on yleisöä varten ei pelaajia, joten yleisön mukaan pitäisi mennä... eli vierasjoukkue ei tule kentälle ennen kotijoukkueen jäälletuloshowta. Aija nobrainer tämä. Pelaajilta tämmöstä kysellä
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 428
Anteeksi sivistymättömyyteni, maalaisuuteni, kaupunkilaisuuteni, vanhuuteni tai ihan vaan Ilvesläisyyteni, mutta mitä helvettiä käytännössä tarkoittaa After ski -teemaottelu. Pitääkö mennä sukset jalassa peliin?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 070
Mun mielestä on ihan sama kumpi tulee ensin, kunhan ei tule samaan aikaan. Eli kova vihellys- ja buuauskonsertti vieraille ja huutomyrsky kotijoukkueelle.

Olen itse tämän uudistuksen kannalla.
Juu kyllä siis minulle on siis aivan sama sinäänsä tulevatko ennen vai jälkeen, mutta nyt kun tulevat ennen niin vihellyskonsertti ei kuulu mihinkään sillä Deutschland pauhaa taustalla sekä Ilves tulee lähes samaan aikaan kun vierasjoukkue, joten mitään vihellyskonserttia ei kerkeä syntymään. Mielummin sitten vierasjoukkue aikasemmin jäälle mitä nyt näissä edellisissä.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 349
Anteeksi sivistymättömyyteni, maalaisuuteni, kaupunkilaisuuteni, vanhuuteni tai ihan vaan Ilvesläisyyteni, mutta mitä helvettiä käytännössä tarkoittaa After ski -teemaottelu. Pitääkö mennä sukset jalassa peliin?
Talviloman, jota hiihtolomaksikin kutsutaan, perjantai.. illan afterski yleensä mäestä baariin, ny hallista
 
Ylös