Ilveksen ottelutapahtuma

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 698
En yllättyisi vaikka se olisi itse Areena Yhtiö joka tämän vaihteeksi keksi. En kyllä osaa kuvitella meidän väkeä tekemässä tuollaisia virityksiä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 217
En yllättyisi vaikka se olisi itse Areena Yhtiö joka tämän vaihteeksi keksi. En kyllä osaa kuvitella meidän väkeä tekemässä tuollaisia virityksiä.
No ei kellään muulla ole mitään sanaa siihen mitä Ilves omassa ottelutapahtumassaan kajareista soittaa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 698
No ei kellään muulla ole mitään sanaa siihen mitä Ilves omassa ottelutapahtumassaan kajareista soittaa.
Olen ymmärtänyt että siellä tehdään aika tiivistä yhteistyötä areenan väen kanssa myös pelien aikana.
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Äänimies kuulemma mokannut. Oli pitänyt ajaa ääni vain omiin kuulokkeisiin mutta olikin ajanut sitten koko areenalle.
Tuossa voi olla perää, meinaan sitä tapahtui silloin tällöin läpi ottelun, ei onneksi koko aika.

Mutta kuulosti se kyllä todella hölmöltä vieraspäädyssä istuessa, kun Osaston ääni tuli pään yläpuolelta kaiuttimista.

Yks mikä huvitti läpi pelin, oli se kun Risto-setää näytettiin jumbolla ihan jatkuvasti. :D Mut ei siinä, onhan hän komea mies jota kelpaa katsella.
 

KatkeraSihvonen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
En tiedä onko oikea ketju mutta kyllä vähän ihmetyttää toi lipunmyynti.

Sain Kärpät-pelissä aulassa olevasta hyväntekeväisyysarvonnasta yhden lipun jolla saa JYP tai KooKoo-peliin liput kategorioista 5-8. Ensin koko voucher ei toiminut ja sitten myyntipäällikkö otti lipun kategoriasta 6 kysymättä silleen että ei ollut vieressä tyhjää kun olisin kaverin kanssa mennyt.

Nyt joudun menee Ilves-kaupalle vaihtamaan sen lipun ja kun katoin lippu.fi niin kategoriaa 5 ei ole enää olemassa, mikä aiemmin oli fanikatsomon vieressä. Nyt on vain 2xkategoria 4. Saas nähdä mistä nyt sit löytyis paikat.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382
En tiedä onko oikea ketju mutta kyllä vähän ihmetyttää toi lipunmyynti.

Sain Kärpät-pelissä aulassa olevasta hyväntekeväisyysarvonnasta yhden lipun jolla saa JYP tai KooKoo-peliin liput kategorioista 5-8. Ensin koko voucher ei toiminut ja sitten myyntipäällikkö otti lipun kategoriasta 6 kysymättä silleen että ei ollut vieressä tyhjää kun olisin kaverin kanssa mennyt.

Nyt joudun menee Ilves-kaupalle vaihtamaan sen lipun ja kun katoin lippu.fi niin kategoriaa 5 ei ole enää olemassa, mikä aiemmin oli fanikatsomon vieressä. Nyt on vain 2xkategoria 4. Saas nähdä mistä nyt sit löytyis paikat.
Yhteyttä vaan toimistolle! Ilves kyllä yleensä pitää hyvää huolta maksavista asiakkaista.
Olen jotenkin ymmärtänyt, että Lippu.fi tökkinyt tässä pahasti jo hetken aikaa.
 

KatkeraSihvonen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
Yhteyttä vaan toimistolle! Ilves kyllä yleensä pitää hyvää huolta maksavista asiakkaista.
Olen jotenkin ymmärtänyt, että Lippu.fi tökkinyt tässä pahasti jo hetken aikaa.
Olen siis ollut sähköpostilla yhteydessä ja toimistolta kehottivat menemään Ilves-kaupalle lipun vaihtamaan. Toivottavasti siellä on vähän asiakaspalveluhenkisempää porukkaa:)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382
Olen siis ollut sähköpostilla yhteydessä ja toimistolta kehottivat menemään Ilves-kaupalle lipun vaihtamaan. Toivottavasti siellä on vähän asiakaspalveluhenkisempää porukkaa:)
Siis aivan varmasti saat kaupalla hoidettua asian!
Siellä on ainakin omiin lippuongelmiin löytynyt aina ratkaisu hyvin helposti ja nopeasti.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Olen siis ollut sähköpostilla yhteydessä ja toimistolta kehottivat menemään Ilves-kaupalle lipun vaihtamaan. Toivottavasti siellä on vähän asiakaspalveluhenkisempää porukkaa:)

Ilves kaupalla on kyllä niin loistava palvelu että siellä varmasti homma hoituu.

Terveiset ja kiitokset vaan kaupan väelle jos joku sattuu tätä lukemaan.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Minulla olisi toive mediakuution suhteen: tilastot näkyy vain päätyjen suuntaan, voisiko tilastoja näyttää myös mediakuution sivuilla? Meidän paikoille ei näy kuution sivut, vain pieni osa pyöristeystä kulmasta. Ärsyttävästi näkyy, että tilastoja näytetään mutta itse sisältö ei näy.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Olisikohan ihan ylivoimainen temppu videoida laadukkaalla äänentoistolla Bonon ja kumppaneiden otteluennakot areenan aulasta ja laittaa kyseisen ottelun ennakko sitten erätauoilla pyörimään mediakuutiolle? Vaikka siten, että mainosten ja yhteistyökumppaneiden nimien pyörittämisen lomassa näytettäisiin puolet ennakosta ensimmäisellä ja puolet toisella erätauolla.

Aika puuduttavaa katseltavaa on ne sataan kertaan toistetut podcast-pätkät ja muu ajantäyte. Noita ennakoita ei ehdi livenä seuraamaan, joten olisi jotain ekstraa erätauolle. Ja materiaalikin vaihtuisi hyvällä tahdilla, kun jokaisessa pelissä olisi uudet pätkät.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 358
Olisikohan ihan ylivoimainen temppu videoida laadukkaalla äänentoistolla Bonon ja kumppaneiden otteluennakot areenan aulasta ja laittaa kyseisen ottelun ennakko sitten erätauoilla pyörimään mediakuutiolle?

Ennakoiden tarkoitushan on tuoda ihmiset hallille viettään aikaa ja tuhlaan rahaa... vetovaikuts kyllä heikkenis, jos niitä alettas erätauoilla näyttään... kaikkirahat Ilvekselle Heij! Heij!
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Ennakoiden tarkoitushan on tuoda ihmiset hallille viettään aikaa ja tuhlaan rahaa... vetovaikuts kyllä heikkenis, jos niitä alettas erätauoilla näyttään... kaikkirahat Ilvekselle Heij! Heij!

No vaikka sitten jotain aamujäätunnelmia, pelipäivän kuulumisia tai jotain muuta kuin samat podcastit ottelusta toiseen.
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Minulla olisi toive mediakuution suhteen: tilastot näkyy vain päätyjen suuntaan, voisiko tilastoja näyttää myös mediakuution sivuilla? Meidän paikoille ei näy kuution sivut, vain pieni osa pyöristeystä kulmasta. Ärsyttävästi näkyy, että tilastoja näytetään mutta itse sisältö ei näy.

Niitä tilastoja on päädyissä, koska muuten siihen jäisiä tyhjää. Se pääty kun on suhteessa korkeampi kuin pitkät sivut ja molemmissa näytetään samaa kuvaa. Päädyissä se videokuva on pienennetty vrs pitkä sivut. Jos tilatoja toisi pitkälle sivulle, niin sitten pitäisi leikata livekuvaa pois jostain.

Itse olen ollut tyytyväinen kun yleensä on istunut B3:ssa niin siitä näkee sen verran päädyn että näkee tilastoja mut hidastukset yms. näkee kivasti pitkältä sivulta.
 
Ylös