Ilveksen ottelutapahtuma

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 844
Ex tempore lapsenlapsi melkein 4v mukaan tänään.
Missä se Ipa-maskotti seikkailee erätauoilla, ku ollaan parvella, ni pelin aikana sitä ei voi käydä morjenstaan?

Tarttis erätauolla nähdä sitten
Erien aikana pyörii alakatsomoissa ja erätauoilla kävelee alakerran käytävillä(en tiedä käykö yläkerran käytävillä)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 633

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
En tiä kuuluisko tähän ketjuun mutta mukavasti otti mahanpohjasta kun lippupuomi sano kausarille että 'tuntematon lippu'

Lippupisteestä sai onneksi paperilipun jolla pääsi.

Kääk!
 

Ikrak

Rivipelaaja
Viestejä
43
En tiä kuuluisko tähän ketjuun mutta mukavasti otti mahanpohjasta kun lippupuomi sano kausarille että 'tuntematon lippu'

Lippupisteestä sai onneksi paperilipun jolla pääsi.

Kääk!
Jos on kausari niin päästävät ohi portista. Kausarit on tänään rikki jostain syystä eikä toiminu bussissakaan.
 

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Jos on kausari niin päästävät ohi portista. Kausarit on tänään rikki jostain syystä eikä toiminu bussissakaan.
Ai.
Likka portilla topakasti ohjeisti että lippupisteelle mars ni en osannu sanoa vastaan.
Siellä kyllä asia hoitui ja paperilipun sain.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 891
4 vuotias, hienoa, ei muuta kuin "vink vink":

Ainakin itsellä olis vaikea ohittaa tuota tässä tilanteessa.
Ei pysty tommosia ostaan ku kasvaa hetkessä ohi. Mun mielestä kallis takki vuodeksi pariksi.

Ipa-maskottia etittiin tosissaan ekalla erätauolla. Luulin jo ettei ollu koko pelissä ollenkaan, ku näin sen ylipäätään ekan kerran vasta kolmannessa erässä
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 633
Ei pysty tommosia ostaan ku kasvaa hetkessä ohi. Mun mielestä kallis takki vuodeksi pariksi.

Ipa-maskottia etittiin tosissaan ekalla erätauolla. Luulin jo ettei ollu koko pelissä ollenkaan, ku näin sen ylipäätään ekan kerran vasta kolmannessa erässä
Joo totta, ei ollut tarkoitus vähääkään olla ylimielinen tuon hinnan suhteen. Pahoittelen vilpittömästi ja totean, että viestini perustui vaan siihen, miten hieno tuo takki on.
Ja ehkä pientä kateutta, kun noita lapsenlapsia ei ole itselle ilmaantunut.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 891
Joo totta, ei ollut tarkoitus vähääkään olla ylimielinen tuon hinnan suhteen. Pahoittelen vilpittömästi ja totean, että viestini perustui vaan siihen, miten hieno tuo takki on.
Ja ehkä pientä kateutta, kun noita lapsenlapsia ei ole itselle ilmaantunut.
Eipä mitään. Kaikki on suhteellista. Joillekin kallis ja joillekin ei. En ajatellut ollenkaan kirjoitustasi ylimieliseksi.

Lapsenlapsikaan ei ole biologinen vaikka lapsenlapsi hän mulle onkin. Tytärpuolen lapsi oli siis mukana tänään. Omia lapsia minulla ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 932
Tuosta sisääntulomusasta on ennenkin ollut puhetta täällä niin on tullut mietittyä että meneeköhän Deutchland vaihtoon tämän kauden jälkeen? Itse tykkään paljon sen käytöstä sisääntulossa, mutta toisaalta ei kannattaisi jumittaa vain siihen vuosikausiksi. Sekä minusta tämä kausi on yhden aikakauden päätös, Ilveksen nousun pohjamudista Liigan kärkisijoille. Seuraavat kaudet ovat huipulla olemista. Hassua sanoa näin kun mitään ei olla vielä saavutettu.
Mitä jos sisääntulomusan sijasta meillä ei olisi yhtään musaa?
 
Ylös