Ilveksen otteluliput

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 461
Ostin game 1:n lipun ilveksen kautta tuon lippu.fi katsomokartta perunoinnin takia, niin pakko kyllä vähän ihmetellä miksei ipan kautta saa mobiililippua :(. Hieman ärsyttää pdf lipun lukeminen puhelimella.
Kyllä se lukija sillä sisään päästää. Oon käyttäny PDF-lippuja koko ajan.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 461
Päästää mutta mobiililipulla ei tarvitse zoomailla, plus se on muutenkin siistimpi ratkaisu

Ei mun tarvii ainakaa zoomailla, puhelin vaan syvälle lukijaan ja pian portti alkaa tuuppiin sisälle.
 

Kerouac

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
112
Oli kyllä melkoinen savotta saada kahta lippua Ilves-päätyyn lauantaille, vaikka olin Lippu.fi :ssä heti puolilta päivin. Eikä vierekkäisten saaminen onnistunut siltikään. Katsomokarttakin oli pitkään poissa.

Lippu.fi on kyllä kehnohko alusta lippujen myymiseen vaikka mä olen vähän niinkuin sellaisessa käsityksessä, että sen pitäisi olla niiden ydinbisnestä :rolleyes:
 

rabatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
262
Näin Salossa asuvana etänä otin itse äsken Turun matsiin Su liput, yllätyin kyllä kun ns perhekatsomosta sai hyvään hintaan liput, aik 20 ja muksut 8 e.

Yläkatsomo ja Ilveksen kannalta ns parempi pääty.

Toki Areenan meininkiä Turussa ei sillä rahalla saa, mutta winkkinä jos joku tulossa vieraisille.
 

Kranttu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
131
Oli kyllä melkoinen savotta saada kahta lippua Ilves-päätyyn lauantaille, vaikka olin Lippu.fi :ssä heti puolilta päivin. Eikä vierekkäisten saaminen onnistunut siltikään. Katsomokarttakin oli pitkään poissa.

Lippu.fi on kyllä kehnohko alusta lippujen myymiseen vaikka mä olen vähän niinkuin sellaisessa käsityksessä, että sen pitäisi olla niiden ydinbisnestä :rolleyes:
Meinasi jäädä liput itselläkin ostamatta, kun en saanut katsomokarttaa näkyviin. Täältä sitten luin, että ilves.lippu.fi :ssä näkyy, ja sieltä nappasin.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Mitä ovat katsomokartalla nämä paikkaryppäät, jotka aina silloin tällöin palautuu myyntiin valittavaksi, vaikka hetki aiemmin ne oli harmaalla "myytyinä"? Peruuntuneita varauksia?
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Mitä ovat katsomokartalla nämä paikkaryppäät, jotka aina silloin tällöin palautuu myyntiin valittavaksi, vaikka hetki aiemmin ne oli harmaalla "myytyinä"? Peruuntuneita varauksia?

Lienee joo varauksia ainakin osa. 20 minuuttia ovat ns. varattuna Lippu.fi’n ostoskorissa, kun odottaa maksua.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
Teinpä ihan huvin vuoksi nopean vertailun tavallisten kuolevaisten ja opiskelijoiden lippujen hinnoissa meidän ja naapurin tulevan viidennen välierän välillä. Nopealla silmäyksellä näyttäisi että meillä on kalliimmat paikat lähes kaikissa kategorioissa. Ilveksen hinnoissa en huomioinut niitä päätypaikkojen korotuksia.


IlvesTappara
NormaaliOpiskelijaNormaaliOpiskelija
Fanipääty
22​
15,4​
21​
10,5​
A5
55​
38,5​
52​
26​
B4/B5/B6 kallein paikka
50​
35​
52​
26​
Fanipäädyn kulma (B2/A9)
36​
25,2​
31​
16,5​
Yläkatsomo pitkäsivu
31​
21,7​
23​
11,5​
Yläkatsomo pääty
27​
18,9​
23​
11,5​
Anniskelukatsomo
38​
26,6​
36​
18​
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Teinpä ihan huvin vuoksi nopean vertailun tavallisten kuolevaisten ja opiskelijoiden lippujen hinnoissa meidän ja naapurin tulevan viidennen välierän välillä. Nopealla silmäyksellä näyttäisi että meillä on kalliimmat paikat lähes kaikissa kategorioissa. Ilveksen hinnoissa en huomioinut niitä päätypaikkojen korotuksia.


IlvesTappara
NormaaliOpiskelijaNormaaliOpiskelija
Fanipääty
22​
15,4​
21​
10,5​
A5
55​
38,5​
52​
26​
B4/B5/B6 kallein paikka
50​
35​
52​
26​
Fanipäädyn kulma (B2/A9)
36​
25,2​
31​
16,5​
Yläkatsomo pitkäsivu
31​
21,7​
23​
11,5​
Yläkatsomo pääty
27​
18,9​
23​
11,5​
Anniskelukatsomo
38​
26,6​
36​
18​

Siis mitäköhän h*lvettiä ihan oikeesti?
Tyylikkäästi Liiga rahastaa Ilveksellä. Tai tälläinen kuva tästä nyt väkisin välittyy.
Onko tiedossa kuinka paljon Ilves voi vaikuttaa näihin hintoihin itse?
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 408
Siis mitäköhän h*lvettiä ihan oikeesti?
Tyylikkäästi Liiga rahastaa Ilveksellä. Tai tälläinen kuva tästä nyt väkisin välittyy.
Onko tiedossa kuinka paljon Ilves voi vaikuttaa näihin hintoihin itse?
Tuote kunnossa niin voi pyytää euron enemmän. Kun tuote ei ole kunnossa niin yleensä silloin tuote joudutaan pistämään tarjoukseen.
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Ilves ne hinnat taitaa asettaa, Liiga sitten lähinnä siunaa tai ei siunaa näitä hintoja.
Kyllä tästä täytyy jäädä jotain Ilvekselle. Muuten tässä käy niin, että Ilves -kannattajat maksavat korkean lipun hinnan ja Tappara vie tämän rahapotin. Vieläpä niin, että Tapparan kannattajien rahat ovat säästyneet ja he voivat ostaa oheistuotteita ja kausikortteja enemmän seuraavalle kaudelle.
 
Ylös