Ilveksen otteluliput

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
En oikein tiedä minne laittaisin viestiä asiasta, mutta haluaisin varmistaa, että ovatko 26.12 Ilves Hpk peliin ostetut liput normaalisti käytössä perjantaina eikä niitä tarvitse mitenkään päivitellä :)
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
En oikein tiedä minne laittaisin viestiä asiasta, mutta haluaisin varmistaa, että ovatko 26.12 Ilves Hpk peliin ostetut liput normaalisti käytössä perjantaina eikä niitä tarvitse mitenkään päivitellä :)

Kaikkiin kysymyksiin on jo vastattu:

"
  • 26.12. Ilves-HPK -ottelun liput käyvät sellaisenaan 11.2. Ilves-HPK -ottelussa.
"
 

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Laskin tuossa jo jokin aika sitten, että 11 voittoa vielä, niin runkosarja on vähintäänkin hyvä.
Nyt se tarvittava luku on 7. Se riittää vähintäänkin top6 paikkaan.
Tuo on siis mielessäni jokin raja.. ei tavoite.
Kaudella 2019-20 Ilves otti 114 pistettä ja oli siis neljäs.
Tuohon on matkaa vielä 31 pistettä. Ei sekään ole kuin 11-16 voittoa. Mahdollista, mutta kovan työn takana.
Tällä kaudella runkosarjan voittanee pienemmällä pistemäärällä, mitä silloin.. Kärpät 127 p.

Voi kun tuo kausi ei olisi silloin kesken jäänyt...

Olen kovan luokan tilastoautistina koko kauden vertaillut pisteitä tuohon toissakauteen ja nyt ollaan 42 ottelun jälkeen neljä pistettä sitä edellä. Kyllä oli tosiaan älytön tahti silloinkin kun miettii että 11 ekaa peliä tuotti 9 pinnaa.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Mikä tarkoittaa sitä että otteluun haluavien kannattaa toimia ajoissa.6500 kun lienee se yleisö maximi.

Jännä ettei Ilves muistuta tästä asiasta (maksimikapasiteetti) markkinoinnissaan. Itselle ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen, että liput saattaisivat loppua kesken; onhan areenan maksimikapasiteetti sen 13 000.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Jännä ettei Ilves muistuta tästä asiasta (maksimikapasiteetti) markkinoinnissaan. Itselle ei ainakaan ensimmäisenä tule mieleen, että liput saattaisivat loppua kesken; onhan areenan maksimikapasiteetti sen 13 000.

Minulla tulee hyvinkin mieleen, että juuri muutama päivä sitten tehtiin päätös 50% täyttöasteesta.

Mutta eipä tuosta maininnasta mitään haittaa tosiaan olisi.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 886
Ostanpas liput paikalliseen 25.2! Toivon todella yli 10000 ihmistä paikalle.
Ja pitkä kevät toivottavasti todellakin tulossa, ja yleisö hallissa!

Ps modeille. Jos joku provosoituu viestistä, sen ei pitäisi olla mun ongelma, varsinkin asiallisesti esitetystä asiasta! No, nää on näitä, eteenpäin!
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Ostanpas liput paikalliseen 25.2! Toivon todella yli 10000 ihmistä paikalle.
Ja pitkä kevät toivottavasti todellakin tulossa, ja yleisö hallissa!

Ps modeille. Jos joku provosoituu viestistä, sen ei pitäisi olla mun ongelma, varsinkin asiallisesti esitetystä asiasta! No, nää on näitä, eteenpäin!

Ilveksen pisteputki hätyytteleekin tuolloin jo Liigan ennätystä (nykyinen haltija HPK 21 peliä). Tuota on syytäkin juhlistaa täyden hallin voimin.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Pistetääs tälläinen ketju pystyyn. Parempaa nimeä vailla
 
Viimeksi muokattu:

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Pistetääs tälläinen ketju pystyyn. Parempaa nimeä vailla
Olisko Ilveksen otteluliput? Ja voiko tässä ketjussa tarjota mahdollisesti kausariaan lainalle jos itse ei pääse peliin tai antaa jo ostettuja lippuja pois syystä x ym.

Osto/myynti ketju jo onkin erikseen eli tässä vain "lahjoitukset"
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 658
Olisko Ilveksen otteluliput? Ja voiko tässä ketjussa tarjota mahdollisesti kausariaan lainalle jos itse ei pääse peliin tai antaa jo ostettuja lippuja pois syystä x ym.

Osto/myynti ketju jo onkin erikseen eli tässä vain "lahjoitukset"

Näkisin tässä pienen ongelman, koska mielestäni tällainen toiminta pitäisi rajata puhtaasti hyväntekeväisyyteen. Tarkoittaen tällä sitä, että lahjoitettu paikka menisi aidosti tarvitsevalle henkilölle, kuka ei olisi muuten pääsemässä peliin.

Pitäisi jo pikku hiljaa saada toimiva systeemi, millä pystyisi palauttamaan kausikortin/kausikortit takaisin myyntiin, jos itse et ole pääsemässä paikalle. Esimerkiksi keskisektorin parhaat paikat on jatkuvasti harmaana todennäköisesti kausikorttien vuoksi, mutta Ilves-Tapparaa lukuunottamatta on ollut hyvinkin väljää.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Niin ajattelin sitä, että jos joku ei pääse yksittäiseen peliin kausikortillaan niin sen voisi antaa täällä jollekkin käyttöön. Toki, jos lainaaja haluaa, niin saahan siihen viestiin laittaa, että sellaiselle joka ei muuten paljoa peleihin pääse.

Vai ymmärsinkö viestisi jotenkin väärin.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Olisko Ilveksen otteluliput? Ja voiko tässä ketjussa tarjota mahdollisesti kausariaan lainalle jos itse ei pääse peliin tai antaa jo ostettuja lippuja pois syystä x ym.

Osto/myynti ketju jo onkin erikseen eli tässä vain "lahjoitukset"

Olisko osto/myynti/lahjoitus ketju erikseen ja tässä ketjussa keskustelua ja kysymyksiä lipuista? Ehdottamasi Ilveksen Otteluliput voisi olla yksikertaisuudessaan hyvä otsikko.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 658
Niin ajattelin sitä, että jos joku ei pääse yksittäiseen peliin kausikortillaan niin sen voisi antaa täällä jollekkin käyttöön. Toki, jos lainaaja haluaa, niin saahan siihen viestiin laittaa, että sellaiselle joka ei muuten paljoa peleihin pääse.

Vai ymmärsinkö viestisi jotenkin väärin.

Toki jokainen tekee niin kuin itse haluaa, mutta lähinnä yleisenä kommenttina kausikortin lainaaminen/lippujen jakaminen on aina pois Ilvekseltä tapauksissa, missä kyseisen edun saaja olisi muutenkin menossa peliin.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Tässä ketjussa siis kysymykset ja keskustelu liittyen Ilveksen ottelulippuihin.

Osto/Myynti/Lahjoitus yms. nimensä mukaisessa ketjussa:

 
Ylös