Ilveksen otteluliput

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 284
Kyllä saa valppaana olla, että pääsee alakatsomoon oikeeseen päätyyn istuun. Aika haipakkaa tuntuu noi tiketit hupenevan. Yläkatsomossa ei kyllä millään pääse samanlaiseen tunnelmaan.
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Yläkatsomossa ei kyllä millään pääse samanlaiseen tunnelmaan.

Tästä olen kyllä eri mieltä osittain. Yläkatsomossa D4 kuuluu mainiosti Osaston huudot ja aika hyvin porukka lähti mukaan ainakin taputuksiin sielläkin.

Pelin näkee tuolta ylhäältä liki täydellisesti (ei jää kulmia peittoon). Samalla pystyy seuraamaan mukavasti viisikoiden rakennetta ja yksittäistä pelaajaa koko vaihdon ajan. Minusta tuo yläkatsomo on ollut Areenan positiivisin yllätys ja sieltä tulee pelit jatkossakin seurattua.
 

IPA79

Tulokas
Viestejä
3
Olisi 4kpl nuorisolippuja 2.4 peliin, onko täällä paikkaa minne laittaisin niitä myyntiin, paikat fanikatsomoon.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 541
Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?
Taitaa olla kaide suoraan edessä?
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 857
Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?
Juu ne paikat ovat siinä katsomoiden sisääntulojen yläpuolella, joten siinä on se kaide. Naapurin puolella samoista paikoista kertoillaan näin: "C-D Parvikatsomon katsomoaukon päällä rivillä 7 mahdollisia näköeste paikkoja.
Näille paikoille suositeltava asiakkaan pituus yli 170cm".

Sitä en tiedä, mikä näkyvyys oikeasti on, en ole noilla paikoilla istunut.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 928
Mitä muuten noi yläkatsomon "mahdollinen näkörajoite" -paikat ovat? Olen tuolla useita kertoja ollut, mutta ei ole silmään osunut enkä ole muistanut erityisesti katsoa. Nuo paikat kun on usein viimeisinä myynnissä niin onko niissä oikeasti jotain kovin häiritsevää?

Juu kaiteita tod.näk tarkoittaa. Itse yhden pelin istuin sisääntulo aukon yläpuolella ja se kaide vitutti huolella.
 
Ylös