Ilveksen nykytilanne

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
suitsuke sanoi:
Ja turha teidän on täällä jauhaa saunakerhosta, koska ette ole itse valmiita tekemään edes mitään mielenilmausta asiaa vastaan.
Mene vain itse sinne takojankadulle möyhöämään, äläkä vain jauha täällä paskaa. Voin laittaa juttuvinkin AL:lle.

No lupaan mennä heti, kun saan jonkun muunkin lähtemään!
 

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
suitsuke sanoi:
Baloun sanoi:
Jorman Kivet sanoi:
Olen henk.kohtaisesti Ilveksen Joukkueen kannattaja.
Ei kiinnosta hevon helvettiä kuka johtaa,kunhan Joukkue saa pelata.

Harmi vain, että emme näe mestaruutta ennenkuin saunakerho on lähtenyt Ilveksestä.


Ei joukkuetta kannateta mestaruuden takia, vaan raukkaudesta seuraan!!! Ja turha teidän on täällä jauhaa saunakerhosta, koska ette ole itse valmiita tekemään edes mitään mielenilmausta asiaa vastaan.

Fanit voimme olla laittamarra rahojamme kriisiseuraan, näin fanit voi protestoida tilannetta. Harmi vain, että on enemmän niitä faneja jotka käyvät peleissä kun menestyy kuin taas niitä jotka ovat "tosifaneja".

Menestys tuo lisää katsojia, mutta Ilves ja menestys ei kuulu samaan lauseeseen. Hyvä olisi aloittaa siitä, että saunakerho pois ja organisaatio ammattilaiseksi.

Joo tulee ny toinen viesti putkee, mutta ei anneta sen haitata. Tämähän olisi ihan hyvä, että jätettäis pelejä välistä, mutta siellä käy kuitenkin aina se perus 4000 katsojaa, niin ei tästä ole mitään hyötyä. Me emme tule myöskään saamaan saunakerhoa pois lauteilta huutelemalla täällä paskaa heistä. Edelleenkin mielestäni paras tapa saada tämä asia näkyville on mennä Takojankadulle huutamaan ja laulamaan, sekä lähettää Aamulehdelle vinkki, että saapuvat paikalle. Sitten vaan fanien kertomuksia lehteen.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

suitsuke sanoi:
No lupaan mennä heti, kun saan jonkun muunkin lähtemään!
Mielenilmaukseen vaaditaan organisointia ja kommunikaatiotaitoja. Ei tule sinulta onnistumaan.
 

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

VP sanoi:
suitsuke sanoi:
No lupaan mennä heti, kun saan jonkun muunkin lähtemään!
Mielenilmaukseen vaaditaan organisointia ja kommunikaatiotaitoja. Ei tule sinulta onnistumaan.

Tämä on totta!!! Ei minusta ole organisoimaan mielenilmausta, mutta siksi tarvitaan porukkaa, joka on ennenkin järjestänyt mielenilmauksia. Kyllähän saunakerhon on pakko jotain reagoida, kun aamulehti täyttyy närkästyneiden fanien kommenteista, joissa halutaan saunakerhon eroavan. Esimerkiksi osaston pääjehut voisivat kehitellä jotain alustavaa suunnitelmaa ja tehdä tästä vaikka facebook tapahtuman. Sitten nähtäisiin onko kiinnostusta toteuttaa mielenilmausta. CAMA äijät, tehdään jotain!!!
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Vs: Ilveksen nykytilanne

ILV sanoi:

Tai sitten näkymättömät palstalaiset haluavat vain seurata keskustelua ja heille riittää, että Ilvesfoorumille kirjoitetaan heidän ajatuksiaan vastaavia mielipiteitä näiden muutaman "tyytymättömän kirjoittajan" toimesta.

Omalla kohdalla asia on osimoilleen näin.

Eipä tässä ole juuri ikinä mitään uutta tai tärkeää kirjoitettavaa, kun kaikki samat asia täällä lukee jo muiden toimesta kirjoitettuna. Toki sitten jos sattuu kuulemaan jotain Ilvekseen liittyvää uutta tietoa/huhua niin ne sitten voin huvikseni tänne käydä mölisemässä.

E: Pääasiassa mielipiteeni on se että euroakaan ei tähän paskaan pidä käyttää ennen kuin se kuuluisa saunakerho on suksinut vittuun.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jorman Kivet sanoi:
Olen henk.kohtaisesti Ilveksen Joukkueen kannattaja.
Ei kiinnosta hevon helvettiä kuka johtaa,kunhan Joukkue saa pelata.
Sama juttu, viime kaudella MS:n ulostamisen jälkeen ei edes kiinnostanut omistaako Vincent ja häärääkö saunakaveriseura taustalla. Kunhan joukkue on kilpailukykyinen niin ihan sama kuka omistaa. Totta tosin on se, että nykytilanteessa ei sellaista joukkuetta saada millään kasaan jolla taisteltaisiin TOP6 sijoista vuosittain. Itse tyytyisin siihen, että Ilves olisi joka vuosi vähintään sääleissä, ainakin hetkellisesti. Se vaatisi nykyjohdolta pientä petraamista. Tai Vincentiltä pientä sijoitusta (ei lainausta)..

Mielestäni Ilveksessä on huikea potentiaali. Johan se viime syksynä nähtiin mitä meininki on kun on edes pientä toivoa paremmasta. Johto Vinnien johdolla ei ilmeisesti näe samalla tavalla.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mulle ei nyt oikein aukea se onni ja autuus, jonka rahallinen boikotointi toisi tullessaan.

"Kun ei käydä peleissä, niin Vinnien on pakko myydä."

Myydä? Kenelle? Kuka on se henkilö, joka on luvannut ostaa Vinnien osuuden heti kun halli on tyhjä? Nyt äkkiä tuo henkilö Manngardin pakeille. Eiköhän halli saada tyhjäksi heti runkosarjan avauspeliin.

"Kun ei käydä peleissä, tulee konkurenssi. Ilves saa uuden alun."


Konkurssi? Aivan varmasti. Uusi alku? Aivan varmasti. Kysymys kuuluukin, että minkälainen on tämä uusi alku. 10 vuoden kyntäminen alasarjoissa? Kiitos, mutta ei kiitos. Mielummin katselen alle keskitason Ilvestä Liigassa kuin voittavaa Ilvestä Mestiksessä.

edit:

"Jotain tarvitsisi tehdä. TEHKÄÄ NYT JOKU JOTAIN!"
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen nykytilanne

Åkerman sanoi:
ILV sanoi:

Tai sitten näkymättömät palstalaiset haluavat vain seurata keskustelua ja heille riittää, että Ilvesfoorumille kirjoitetaan heidän ajatuksiaan vastaavia mielipiteitä näiden muutaman "tyytymättömän kirjoittajan" toimesta.

Omalla kohdalla asia on osimoilleen näin.

Eipä tässä ole juuri ikinä mitään uutta tai tärkeää kirjoitettavaa, kun kaikki samat asia täällä lukee jo muiden toimesta kirjoitettuna. Toki sitten jos sattuu kuulemaan jotain Ilvekseen liittyvää uutta tietoa/huhua niin ne sitten voin huvikseni tänne käydä mölisemässä.

E: Pääasiassa mielipiteeni on se että euroakaan ei tähän paskaan pidä käyttää ennen kuin se kuuluisa saunakerho on suksinut vittuun.

Tässäpä ne tärkeimmät omaltakin kohdalta. Joukkuetta tulee kyllä tuettua, viime viikolla esim. ostin edellisen kerran fanikamoja. Kuitenkin MS:n ulostamisen jälkeen v*t*tt* niin raskaasti, että viime kausi oli ensimmäinen sitten eskari-iän kun en käynyt katsomassa Hakametsässä otteluakaan. Vieraspeleissä tuli kyllä käytyä ja tuettua ja kannustettua joukkuetta sitä kautta. Ensi kaudeksikin on useampi vieraspelipäivä suunniteltu vapaaksi. Hakametsään saapuminen ratkennee pitkälti näihin taustaorganisaation kysymyksiin. Tarkalla silmällä seuraan esimerkiksi tulevaa toimaria ja sen valintaa sekä osakeantia ja tähän liittyviä uutisia onnistumisten/koplausten suhteen.

Joukkueen nimilistalla ei minulle ole väliä. Mikäli taustat olisivat kunnossa, olisi joukkuekin kilpailukykyinen. Hyviä ja huonoja kausia sattuu kaikille niin kilpailullisesti kuin taloudellisestikin. Mutta jos huonoja tulee näin usein, näin pitkään, ilman mitenkään erityisen hyviä kausia, on taustoilla silloin pahasti jotain vialla ja ISOJA muutoksia pitäisi tehdä. Tässä maassa sen tuntuu tajuavan jokainen, paitsi tämän seuran nykyjohto. Esim. TPS:kin laittoi toimiston ja hallituksen kerralla uusiksi, kun meni vähän heikommin. Odotan, milloin meillä tajutaan tehdä sama ja lopettaa tämä kavereiden kierrätys.

EDIT. kirjotusvirheitä
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Ilveksen nykytilanne

Onko Ilveksen uuden toimarin nimeämisestä mitään tietoa? Koskahan nimeä voisi alkaa realistisesti odottamaan?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Ilveksen nykytilanne

Itseäni ketuttaa Ilveksen epävarma tilanne ja se, että avoimmuutta ei millään saada aikaiseksi. Koko johtoportaan ja vastuuhenkilöiden olisi syytä astua julkisuuteen ja kertoa tulevaisuuden tavoitteet ja nykyiset näkymät. Osakeanti, mikä meni vikaan ? Onko mikään taho kiinnostunut tai ollut kiinnostunut Ilveksen ostamisesta? Viiri viidessä vuodessa -projekti, mitä sen eteen tehdään? Kysymyksiä olisi vaikka kuinka, mutta ei vastauksia ei taideta saada.
 

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

jurgen sanoi:
Itseäni ketuttaa Ilveksen epävarma tilanne ja se, että avoimmuutta ei millään saada aikaiseksi. Koko johtoportaan ja vastuuhenkilöiden olisi syytä astua julkisuuteen ja kertoa tulevaisuuden tavoitteet ja nykyiset näkymät. Osakeanti, mikä meni vikaan ? Onko mikään taho kiinnostunut tai ollut kiinnostunut Ilveksen ostamisesta? Viiri viidessä vuodessa -projekti, mitä sen eteen tehdään? Kysymyksiä olisi vaikka kuinka, mutta ei vastauksia ei taideta saada.

No jotain vastauksiahan oltaisiin voitu saada Pajuojan kautta foorumilla, mutta sekin kustiin sitten huolella.
 

Lorppa

Espoon ainut Ilves fani
Viestejä
801
Vs: Ilveksen nykytilanne

Rauman Kukko sanoi:
Onko Ilveksen uuden toimarin nimeämisestä mitään tietoa? Koskahan nimeä voisi alkaa realistisesti odottamaan?

Jos ei muisti tee tepposia niin ens kuun loppupuolella.
 

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Mulle ei nyt oikein aukea se onni ja autuus, jonka rahallinen boikotointi toisi tullessaan.

"Kun ei käydä peleissä, niin Vinnien on pakko myydä."

Myydä? Kenelle? Kuka on se henkilö, joka on luvannut ostaa Vinnien osuuden heti kun halli on tyhjä? Nyt äkkiä tuo henkilö Manngardin pakeille. Eiköhän halli saada tyhjäksi heti runkosarjan avauspeliin.

"Kun ei käydä peleissä, tulee konkurenssi. Ilves saa uuden alun."


Konkurssi? Aivan varmasti. Uusi alku? Aivan varmasti. Kysymys kuuluukin, että minkälainen on tämä uusi alku. 10 vuoden kyntäminen alasarjoissa? Kiitos, mutta ei kiitos. Mielummin katselen alle keskitason Ilvestä Liigassa kuin voittavaa Ilvestä Mestiksessä.

edit:

"Jotain tarvitsisi tehdä. TEHKÄÄ NYT JOKU JOTAIN!"

Vikaan lauseeseesi yhtyen: TEHKÄÄ NYT JOKU JOTAIN!!! Jos arvon ilveksen toimistonväki luette tätä, niin TEHKÄÄ VITTU JOTAIN!
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Viime syksynä oli tosi hyvä fiilis. Peli kulki ja omistaja oli vaihtumassa ja muutosta oli luvassa. Portit näytti olevan auki taivaaseen. Sitten tuli tenkkapoo MS sai rukkaset ja pelikään ei enää kulkenut. Alkoi taas vituttaan.

En sano kun en tiedä että MS olisi ollut mooses joka olisi johdattanut meidät luvattuun maahan, mutta muutoksessa olisi ollut mahdollisuus. Nykytoimijoihin ei ole samanlaista uskoa vaan enempi sellainen Highway to hell tyylinen fiilis.

En usko että nykyjohdossa ei olisi halua saada Ilves ykköseksi, mutta kun ei taidot vaan riitä. Tai voisi riittääkin jos olisi edes sellainen pelimerkit että perusosaaminen riittäisi, nyt on liian haastavaa. Toki suljettu sarja helpottaa.

Viime syksynä olin todella innoissani. Suunnittelin käyväni peleissä monta kertaa kauden aikana, mutta sitten tosiaan sählättiin toimistolla lyijykynien kanssa ja kun samaan syssyyn pelikin sekosi niin käynnit hallilla jäi vähiin.

Olen sen verran gloryhuntteri että haluan käydä katsomassa hyvää kiekkoa, voittavaa sellaista. Toki siedän tappioitakin koska sellaista elämä on. Mutta kyseessä on kuitenkin elämysten hankkiminen ja viime kausina liian usein Ilveksen kanssa elämys on ollut negatiivinen, vituttava. Haen rahoilleni toisenlaisia kohteita saadakseni elämyksiä.

Minä olen ainakin yksi niistä 10-20 Topin mainitsemasta joka ei todellakaan ole tyytyväinen nykyjohtoon. Kun miettii mikä on onnistunut johtoportaalta niin Tuokkolan palkkaamisen lisäksi muita onnistuneita suorituksia ei tahdo löytyä ellei sitten laske sitä onnistumiseksi että Ilves pyristelee edelleen elossa vaikka kaikki on mennyt päin hevon.....
 

koimark

Tulokas
Viestejä
5
Vs: Ilveksen nykytilanne

Minäkin nyt kommentoin jotain.
1. Fakta on se että Ilvestä kannatan aina, voin sympatiseerata muutamia muitakin joukkueita mutta Ilves on aina yksi.
2. Toivoisin että vielä joskus Ilves palaisi menestyken tielle, itselleni mitään saunasolmuja tekemättömänä MS toi toivoa uudesta lisäpotkusta joka toisi vielä vauhtia onnistuneen valmentajanvaihdoksen jälkeen.
3. Vincent ei ole minulla Saatanasta seuraava pahis alaspäin mutta jotain tarttis tehdä - en tiedä mitä. Jos iki-Ilveksetkin vittuilevat nykyjohdolle avoimesti niin positiivista signaalia kaivattaisiin nyt kipeästi.
4. Kaikissa tilanteissa palaan kohtaan 1. - omistaisi Ilveksen sitten Vlamidir Putin tai Kim Jong-un ja pelattaisiin 2. divaria niin Ilves on aina Ilves.
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen nykytilanne

Dirty deed sanoi:
Kun miettii mikä on onnistunut johtoportaalta niin Tuokkolan palkkaamisen lisäksi muita onnistuneita suorituksia ei tahdo löytyä ellei sitten laske sitä onnistumiseksi että Ilves pyristelee edelleen elossa vaikka kaikki on mennyt päin hevon.....

Ja eikös tämä Tuokkolan palkkaaminenkin tullut Raipen suosituksesta? ;D Nähdäänköhän Raipe vielä toimarina. Vapailla markkinoilla, hyvät kontaktit jääkiekkomaailmaan ja löytyy vielä kokemusta yrityksenkin pyörittämisestä. ;D Sekä tietysti sopivasti sisäpiiristä.

Nojoo, hassutteluahan tämä vain...
 

Roope75

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
254
Vs: Ilveksen nykytilanne

Siis ei mitään vanhoja pelaajia johtoon, jos ei ole edellytyksiä. Ei siellä harrastelua kai tarvita. Toi Vinnien kuvio on kyllä kimurantti. En tunne asiaa tarkemmin. Mutta se miksi joku on miljonääri johtuu yleensä siitä, että on pirun ahne ja tarkka rahoistaan. Jos ei lotossa ole voittanut. En ikinä ottaisi rahoittajaksi. Ihan sama kuin pistäisit McDonaldsin pystyyn, asiakkaita käy ja töitä riittää, mutta et taatusti rikastu itse, Ronnie ainoastaan.
Näissä urheiluorganisaatioissa on amatöörit usein suhaamassa, ja rahat kyllä häviää tehokkaasti.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 366
Vs: Ilveksen nykytilanne

suitsuke sanoi:
Ei minusta ole organisoimaan mielenilmausta, mutta siksi tarvitaan porukkaa, joka on ennenkin järjestänyt mielenilmauksia.

ITSE pitää tehdä, jos jotain haluaa saada aikaan. Kukaan muu ei tee mitään SUN puolesta.

Mielenilmaus järjestettiin 2010.. sillä saavutettiin medianäkyvyyttä ym. mutta asioihin sillä ei ollut juuri vaikutusta. HeGen muutamaa vuotta aikaisemmin ideoima Share Ilves perustettiin myöhemmin samana vuonna. Se on kanava, jolla voi olla oikeaa merkitystä.

Share toimii keskustelemalla, ei huutamalla ja vittuilemalla. Huutaminen ja vittuilu ei motivoi ketään toimimaan paremmin..

Ja oikea ongelma on Vinnie. On vapaaehtoisvoimin tehty malleja ja systeemejä ja ehdotuksia joiden mukaiseksi kannattaisi kiekkobisnes muuttaan, ei ole kelvannut. ns. Kesähallituksella oli joku laajempi näkemys ja strategia, ei kelvannu, MS:llä oli joku visio ja näkemys, ei kelvannu sekään..

Jos sulla on intoa lähteä protesteja puuhamaan, ole hyvä, mutta älä odota että joku muu teksi ne sun puolesta.

Muistojen kapealta polulta: Ulosmarssivideo 2010 (sis Honkalehdon haastattelut)
http://youtu.be/AwF1oXvW87w
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tarinankertoja sanoi:
HeGen muutamaa vuotta aikaisemmin ideoima Share Ilves perustettiin myöhemmin samana vuonna.

Siis ideoitsijoitahan oli useampi. Sattui vain minuun henkilöitymään tämä kuvio aluksi.

Asiaan. Kukaan ei tee mitään, ellet itse tee jotain. Jos ei ole mielenkiintoa tehdä itse mitään, niin ovatko asiat silloin riittävän huonosti? Minun mittarillani eivät ole. Tosin itse olen tekijätyyppi, joka tekee kun asiat alkavat ns. vituttaa.
 
Ylös