Ilveksen nykytilanne

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Tarinankertoja sanoi:
HeGen muutamaa vuotta aikaisemmin ideoima Share Ilves perustettiin myöhemmin samana vuonna.

Siis ideoitsijoitahan oli useampi. Sattui vain minuun henkilöitymään tämä kuvio aluksi.

Asiaan. Kukaan ei tee mitään, ellet itse tee jotain. Jos ei ole mielenkiintoa tehdä itse mitään, niin ovatko asiat silloin riittävän huonosti? Minun mittarillani eivät ole. Tosin itse olen tekijätyyppi, joka tekee kun asiat alkavat ns. vituttaa.



Mut naurettais ihan paskaks, jos alkaisin yksin väsään jotain mielenilmausta. Jos saisi esimerkiksi osaston innostumaan tästä mielenilmauksesta voisi sen järjestämisestä jopa tulla jotain... Jos tän viestin nyt lukee joku osaston ns. pääjehu, niin voisi tulla kertomaan, olisiko innostusta lähteä toteuttamaan mielenilmausta. Uskon, että kun tehdään tästä tapahtuma facebookkiin, niin äkkiä siihe 50 osallistujaa ainakin löytyy.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 375
Vs: Ilveksen nykytilanne

suitsuke sanoi:
Mut naurettais ihan paskaks, jos alkaisin yksin väsään jotain mielenilmausta.

Niin, jos itse uskoo asiaansa, niin tekee huolimatta siitä miten muut siihen tekemiseen reagoivat. Vain niin syntyy jotain.. tekemällä. Jollet sää itse usko asiaan niin paljon että teksit jotain asian eteen, miksi kukaan muukaan uskoisi?

Itse pitää kaikki tehdä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kukaan ei tee sun puolestas mitään. Ikinä. Tässä maailmassa kaikki pitää tehdä itse.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kyynistä väkeä täällä. Itse olen tehnyt paljon asioita muiden puolesta ja muut ovat tehneet asioita minun puolestani. Apua kannattaa pyytää, koska sitä yllättävän usein myös saa.
 

suitsuke

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

WsQ sanoi:
Kyynistä väkeä täällä. Itse olen tehnyt paljon asioita muiden puolesta ja muut ovat tehneet asioita minun puolestani. Apua kannattaa pyytää, koska sitä yllättävän usein myös saa.

No pyydänpä sulta sitten apua! Elikkäs jos osaat niin luo tapahtuma facebookkiin, jossa voitaisiin sitten kattoa, innostuisiko väki "mielenosoitukseen". Ite en ole mikään tietokone hirmu, joten antaisin mielummin osaavan tehdä sen. :)
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Ilveksen nykytilanne

Yhtenä vinkkinä vielä, että kummasti lisää uskottavuutta tällaisissa asioissa jos toimii omalla nimellään. Satunnainen palstanimimerkki ei herätä kovin kummoista luottamusta.
 

Letkunilkka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Vs: Ilveksen nykytilanne

Mites olisi Raipe toimarina? Kokemusta yrittäjänä, muut ansiot ei esittelyä täällä kaipaa. Varmasti monet sidosryhmät palaisivat tukemaan.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
993
Vs: Ilveksen nykytilanne

Letkunilkka sanoi:
Mites olisi Raipe toimarina? Kokemusta yrittäjänä, muut ansiot ei esittelyä täällä kaipaa. Varmasti monet sidosryhmät palaisivat tukemaan.

Raipen omien kommenttien valossa hän on toiminut yrityksessään lähinnä ammattilaisten apupoikana. Myös näytöt esimiehenä toimimisesta ovat kovin ohkaiset, samoin talousosaamisesta. Eiköhän anneta Raipen jatkaa opintojaan valmentamisen saralla.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tarinankertoja sanoi:
Ja oikea ongelma on Vinnie. On vapaaehtoisvoimin tehty malleja ja systeemejä ja ehdotuksia joiden mukaiseksi kannattaisi kiekkobisnes muuttaan, ei ole kelvannut. ns. Kesähallituksella oli joku laajempi näkemys ja strategia, ei kelvannu, MS:llä oli joku visio ja näkemys, ei kelvannu sekään..

Ei kai homma sen paremmin kesähallituksen kuin Sjöblominkaan kohdalla kaatunut heidän visioihinsa.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 375
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Ei kai homma sen paremmin kesähallituksen kuin Sjöblominkaan kohdalla kaatunut heidän visioihinsa.

Väitinkö niin?
En. Vaan vaikka esnin vapaaehtosilla, sitten ostajaehdokkailla oli visioita ja näkemystä, niin Vanhat Jarrut ja Vinnie eivät halunnet muuttaa StausQuota, eli omaa asemaansa.

Ovat siis täysin kykenemättömiä itse hoitamaan lätkäbisnestä (näytöt puhukoon puolestaan) eikä muiden visioille ja näkemyksille löydy ymmärrystä. Se on vähän semmonen lusikalla annettu ja kauhalla pitäs vaatia tilanne... kerta toisensa jälkeen.

No siinähän honkkis vttjnä tilaa honkkiksen virmalta markkinointia ja myyntiä ja saadaan taas se 4,5 millin liikevaihto ja 400k tappiot naapurin tehdessä 7.4millin liikevaihdolla lähemmäs 300k voittoa. On meillä pätevät jätkät puikoissa… ja niinkauan on, kunnes Vinne lähtee ja viä lakeijansa mukanaan.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kuka tietäisi, mistä Vincent, Tuokkola ja Pajuoja mahtoivat keskustella viime viikolla tamperelaisen ravintolan terassilla Sorsapuiston kupeessa?

"Very nice weather, oh yes..."..?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kyllä muualla alkavat joukkueet näyttämään kovilta, jos vielä tuo Lasch rantautuu johonkin vihollisleiriin. Ei kiinnosta tällä hetkellä kausari tai kauden alku juur pätkänvertaa. Dimi,Korhonen,Kangasniemi,Gysbers,Kantola,Keränen,Kolppanen > Huurteinen,Riekkinen,Laakso,Tyrväinen,Rautiainen. Kyllä Vituttaa raskaasti ,ja vuodesta toiseen. Ihmettelen suuresti jos kausikorttimyynnissä ei tehdä ennätystä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 586
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa1970 sanoi:
Kyllä muualla alkavat joukkueet näyttämään kovilta, jos vielä tuo Lasch rantautuu johonkin vihollisleiriin. Ei kiinnosta tällä hetkellä kausari tai kauden alku juur pätkänvertaa. Dimi,Korhonen,Kangasniemi,Gysbers,Kantola,Keränen,Kolppanen > Huurteinen,Riekkinen,Laakso,Tyrväinen,Rautiainen. Kyllä Vituttaa raskaasti ,ja vuodesta toiseen. Ihmettelen suuresti jos kausikorttimyynnissä ei tehdä ennätystä.

Ei mee nallekarkit aina tasan! Joillain on sitä, mitä muilla ei. Ehkä Juupe kyttäilee ja paukauttaa kunnon pommin heti elokuun alkuun!

Onhan tuo meidän jengi ulkoisesti aika tuollainen "plaah", että sieltä ei löydy oikeastaan ketään, jonka vuoksi pitäisi mennä kausaria jonottamaan. Viime kaudella oli mm. Corso, Pesonen ja Gysbers. Mutta ei tässä olla vielä mitään hävitty. Katsotaan ensin se kauden alku, jookos?

Ja Tepsillä me pyyhitään lattiaa Pitsissä. Sori spoilaus!
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Vs: Ilveksen nykytilanne

Kausikortti on tilattu ja maksettukin. Sitä voinee pitää Ilveksen kannattajan minimisuorituksena.

Vastineeksi odotan näkeväni joukkueen pelaavan riittävän hyvin.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 375
Vs: Ilveksen nykytilanne

Tupsukorva35 sanoi:
Ei mee nallekarkit aina tasan!

Tästä on kyse, eli kysymyksestä miksi Ei miellä ole nallekarkekja, vaikka kaiken järjen mukana pitäs olla tässä Suomen toiseks suurimmassa talouskeskittymässä...

Tuokkolaan on kova luotto, mutta tosiaan sen toisen mestaruuden tän oman elämäni aikana haluaisin nähdä.. se on aika kaukana Vinnien omistajuuden jatkuessa (mahdollista, vaan kuinka todenäköstä histoiran valossa? Saivarrellaanko kaikki opnnelliseks taas, eik je?)

vitut.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ei paljon nosta odotuksia laadukkaan vahvistuksen puolesta Tuokkolan haastattelu. http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194917568665/artikkeli/tuokkola+haussa+olevasta+pelaajasta+taytyy+kysya+seurajohdolta+millaisia+resursseja+on.html?utm_source=leiki&utm_medium=aamulehti&utm_campaign=kontekstuaalinen
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 814
Vs: Ilveksen nykytilanne

LuikuriTattinen sanoi:
Ei paljon nosta odotuksia laadukkaan vahvistuksen puolesta Tuokkolan haastattelu. http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194917568665/artikkeli/tuokkola+haussa+olevasta+pelaajasta+taytyy+kysya+seurajohdolta+millaisia+resursseja+on.html?utm_source=leiki&utm_medium=aamulehti&utm_campaign=kontekstuaalinen

"Ollaan nuori ja nälkäinen joukkue". Just joo. Varmasti saadaan kauden aikana paljon sympatiaa ja tsemppausta. Oppimisprosessista kuultaneen kerran jos toisenkin. hohhoijaa.

Pitäkää tunkkinne, Takojankatu.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 426
Vs: Ilveksen nykytilanne

Joukkue on nuori ja nälkäinen ja johtoporras vanha ja väsynyt. Ei siis ihme ettei tulosta tule tässä hetkessä.
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen nykytilanne

Onpas täällä heti positiivinen henki. Tuo Tuokkolan haastattelu oli ihan tavallista jääkiekkojargonia. Ei sen perusteella voi sanoa yhtään mitään joukkueen tilasta tai uusista pelaajista. Itse olen kyllä joukkueen suhteen hyvillä mielin. Se ei varmaankaan ole kenellekään mikään yllätys? ;)
 
Ylös