JörgenJönssön
Luottopelaaja
Mennyt varmaan ohitse naapurin trolleilta, eiköhän tänne kohta joku tule kertomaan totuuksia Luomasta.
Olishan se hyvä, jos joku vähän valottaisi. Itse ainakaan kuullutkaan ennen tätä Ilveksen julkistusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mennyt varmaan ohitse naapurin trolleilta, eiköhän tänne kohta joku tule kertomaan totuuksia Luomasta.
Olishan se hyvä, jos joku vähän valottaisi. Itse ainakaan kuullutkaan ennen tätä Ilveksen julkistusta.
Kyselin vähän tästä hallituksen uudesta jäsenestä, sain vaikutelman ettei mikään varsinainen sporttiäijä, mutta erittäin hyvin verkoistoitunut yritys-ja talousäijä. Tähän aikaan ja paikkaan, hyvin haettu vahvistus! Iso peukku jälleen!
Jep.. haetaan se ykkössentteri sitten jostain muualta. Jälleen oikea palikka oikeaan paikkaan.Kyselin vähän tästä hallituksen uudesta jäsenestä, sain vaikutelman ettei mikään varsinainen sporttiäijä, mutta erittäin hyvin verkoistoitunut yritys-ja talousäijä. Tähän aikaan ja paikkaan, hyvin haettu vahvistus! Iso peukku jälleen!
Kauppakamariin kuuluva yrittäjä puhui, ehkä vähän väheksyvään sävyyn hänestä kiekkomiehenä. Noh, varmaan haittaakaan ole jos mies onkin kova kiekkomies! Kirjoitin vain mitä minulle hänestä sanottiin. Mieleen jäi kuva pätevästä bisnesmiehestä joka istuu noin kymmenen eri firman hallituksessaTuolla ylempänä olevassa muutaman vuoden vanhassa Kauppakamarilehden jutussa kuitenkin kerrotaan, että "Tero Luoman ”mancave” on sisustettu huippukiekkoilijoiden pelipaidoilla.
– Olen harrastanut jääkiekkoa ja aina ollut jääkiekkohullu,"
Minusta tuntuu yhä vain omituiselta, jos ammattilaisjääkiekossa tavoitteena on jokin muu kuin mestaruus. Jalkapallossa voi tavoitteena olla sarjapaikka tai eurosijat mutta miksi Liigassa pitäisi pelata jämäsijoista?
Jos on täysin ammattitaidoton puuhastelija melkein konkurssikypsässä organisaatiossa - kuten Ilves viime vuosiin asti - eikö toisaalta ole ihan yhtä älyllisesti epärehellistä "lupailla" mistään mestaruustavoitteita, jotka kaikki tietävät pelkäksi paskapuheeksi?
"Tekeminen ratkaisee kaiken" oli kyllä huikea slogan nimenomaan organisaatiossa, jossa puhuttiin viiristä viidessä vuodessa, oltiin Suomen mestareita 20XX ja käteen jäi maksimissaan joku säälien voitto.