Ilveksen nykytilanne

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
602
Vähän offtopic:

Pitäskö tänne pistää ihan oma keskusteluosio "Kukkopoikien kekkuilut", johon voitaisi siirtää jäsen Brooksin ja jäsen Prophetin keskinäiset heltanheiluttelut. Ei siinä, sanallista kikkailua ja verbaalista kielimoukarointia on ihan hauska seurata, varsinkin kun voi mielessään kuvitella kuinka kalju helottaa täysikuun lailla uuden vastineen synnytyshetkellä. Asian ongelma on ehkä siinä, että hyvän maun rajoilta eksytään aika usein ja lopputuloksena toisia syytellään hiekkalaatikolta tuttuun "Sulla on rumempi lippis ku mulla" -tyyliin. Samaiselta askilta on tuttua myös "Meidän iskä on paljon hurjempi ku teidän iskä" -jutut.

Muistakaahan pitää pilke silmäkulmassa ja kieli poskessa (mieluiten omassa, mutta toisenkin käy) juttuja kirjoittaessa...

Ja sitten pieni huomio:

Tuo Ilveksen kysely on sitten sen verta pitkä ja perusteellinen, että kannattaa varata oikeasti aikaa siihen jos haluaa tehdä sen kunnolla. Itselle kävi ensimmäisellä kerralla niin, että ajattelin pikaisesti sen vastata läpi ja huomasin, ettei sillä ajanhetkellä kyllä mitenkään aika riittänyt kyselyn perusteelliseen läpikahlaamiseen. Jätin sen siis siinä vaiheessa kesken ja tein myöhemmin ajatuksen kanssa.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
No, onpa hyvä, että tämä asia on vihdoin valjennut sinullekin. Nimittäin ne, jotka koko ajan katsovat asiakseen arvostella toisin ajattelevien kirjoituksia, voidaan jakaa kahteen ryhmään: toisaalta autoritaarisiin persoonallisuuksiin, joiden mielestä vain ne, jotka omaksuvat saman perspektiivin arvoja ja mielipiteitä, ovat oikealla tiellä, ja toisaalta omista mielipiteistään epävarmoihin ihmisiin, jotka projisoivat omia tunteitaan toisiin ihmisiin.

Kumpaan ryhmään sinä katsot kuuluvasi, nyt, kun olet asiaa pohtinut?

Jaa-a, nyt pistit kyllä pahan.

Taidan kuitenkin kuulua siihen suureen massaan, joka harvemmin normaalielämässä törmää porukkaan, joka jaksaa ruikuttaa samaa asiaa päivästä toiseen. Mielipide-erot hyväksyn siviilissä kuten täälläkin, mutta perustelematon ja toistuva ruikuttaminen alkaa toisinaan palstalla närästää. Minä olen aika vähän arvostellut toisten mielipiteitä - sen sijaan jatkuvaan saman levyn soittamiseen olen joskus turhautunut.

Sinä pidät itseäsi meitä muita parempana, joten miksi alennut samalle tasolle meidän kanssamme? Sinähän täällä olet se, joka jatkuvasti hyökkäät kirjoittajia, et kirjoituksia, vastaan. Toisin sanoen, menet henkilökohtaisuuksiin ja leimaat muita ihan suoraan pelkän palstakirjoittelun perusteella. Lapsellista.

Sinä et tiedä minusta mitään. Et edes tunnista minua, kun kuljen hallissa ohitsesi. Minä en tunne Sinua ihmisenä, mutta tunnistan Sinut hallilla. Joskus ihan oikeassa elämässä, hallin käytävällä, besserwisseröintiäsi kuunnelleena olen oikeasti miettinyt, että "ei kai toi oikeasti ole siviilissä samanlainen vänkyrä kuin palstalla?"

Tämä on puolestani tässä. Toisaalta kiinnostaisi tietää, millä perusteella olet päättänyt ottaa meikäläisen hampaisiin, mutta tähän tuskin koskaan tulisi vastausta, joten voit jatkossakin mesoa ihan miten tykkäät ja nimitellä tai kategorioida meikäläistä haluamallasi tavalla.
 

Nulikka

Guest
Timur Kärki Facebookissa:

"Nyt olisi erinomainen tilaisuus vaikuttaa Ilves-Hockey Oy:n tuleviin suuntaviivoihin antamalla palautetta brändiimme ja strategiaan liittyen.
Kysely löytyy: https://fi.surveymonkey.com/r/Ilves2020FB
Tämä on vähän kuin kuuma linja suoraan yhtiön johdolle. Kaikki vastaukset luetaan, analysoidaan ja käsitellään. Tällä hetkellä meillä on noin 250 vastausta. Ihan ok muutamassa päivässä, mutta enemmänkin jaksetaan lukea ja analysoida. Antakaa palaa!"


No niin siitä sitten kaikki vastaamaan hallituksen kyselyyn, sekä pääsee esittämään toiveet ja murheet suoraan asioista päättäville henkilöille.

Käykää muutkin antamassa painetta johtoportaaseen fanituotekaupan laadusta.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 953
Alkaisi kausi nyt nopeasti, niin voitaisiin taas keskittyä joukkueeseen ja sen arvostelemiseen, eikä toistemme nälvimisiin. Toimistonkin pitäisi nyt olla hereillä ja antaa meille jotain maistiaisia ennen kuin olemme kaikki toistemme kurkuissa kiinni.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 585
Mitali maistuisi.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Jaa-a, nyt pistit kyllä pahan.

Taidan kuitenkin kuulua siihen suureen massaan, joka harvemmin normaalielämässä törmää porukkaan, joka jaksaa ruikuttaa samaa asiaa päivästä toiseen. Mielipide-erot hyväksyn siviilissä kuten täälläkin, mutta perustelematon ja toistuva ruikuttaminen alkaa toisinaan palstalla närästää. Minä olen aika vähän arvostellut toisten mielipiteitä - sen sijaan jatkuvaan saman levyn soittamiseen olen joskus turhautunut.

Sinä pidät itseäsi meitä muita parempana, joten miksi alennut samalle tasolle meidän kanssamme? Sinähän täällä olet se, joka jatkuvasti hyökkäät kirjoittajia, et kirjoituksia, vastaan. Toisin sanoen, menet henkilökohtaisuuksiin ja leimaat muita ihan suoraan pelkän palstakirjoittelun perusteella. Lapsellista.

Sinä et tiedä minusta mitään. Et edes tunnista minua, kun kuljen hallissa ohitsesi. Minä en tunne Sinua ihmisenä, mutta tunnistan Sinut hallilla. Joskus ihan oikeassa elämässä, hallin käytävällä, besserwisseröintiäsi kuunnelleena olen oikeasti miettinyt, että "ei kai toi oikeasti ole siviilissä samanlainen vänkyrä kuin palstalla?"

Tämä on puolestani tässä. Toisaalta kiinnostaisi tietää, millä perusteella olet päättänyt ottaa meikäläisen hampaisiin, mutta tähän tuskin koskaan tulisi vastausta, joten voit jatkossakin mesoa ihan miten tykkäät ja nimitellä tai kategorioida meikäläistä haluamallasi tavalla.

Yp vois olla hereillä..
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Juu no sekin, mutta eikös toi oo jo penaltin paikka kun aletaan henkilöä täällä paljastelemaan sosiaalisten piirteiden kautta. Jatkoajassa ainakin näin. Anonyymius ja sen rikkominen.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Juu no sekin, mutta eikös toi oo jo penaltin paikka kun aletaan henkilöä täällä paljastelemaan sosiaalisten piirteiden kautta. Jatkoajassa ainakin näin. Anonyymius ja sen rikkominen.
"Paljastamaan sosiaalisten piirteiden kautta" nyt viuhahti ohi, mihin viittaat tuolla kommentilla? "besserwisser" tuntomerkit sopii puoleen hallilla kävijöistä:D.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Niin joo, kävin "avautumassa" kyselylomakkeella. Kysymyksistä päätellen Fanituotemyynnissä nähdään kehitettävää.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Pointti ei ole se tunnistaako tuosta kuvauksesta ketään ja miten ylimalkainen se on vaan se, että raja ylittyy kun joku alkaa täällä vihjailemaan tietävänsä jonkun toisen oikeasta elämästä.

Foorumi toimii nimimerkkien kautta, ja kaikki vihjailut tai paljastukset nimimerkkien takaa kirjoittavien kirjoittajien henkilöllisyydestä ovat kiellettyjä.

-
sääntö nro.12 tämän foorumin säännnöissä
 
Viimeksi muokattu:

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Pointti ei ole se tunnistaako tuosta kuvauksesta ketään ja miten ylimalkainen se on vaan se, että raja ylittyy kun joku alkaa täällä vihjailemaan tietävänsä jonkun toisen oikeasta elämästä.

Foorumi toimii nimimerkkien kautta, ja kaikki vihjailut tai paljastukset nimimerkkien takaa kirjoittavien kirjoittajien henkilöllisyydestä ovat kiellettyjä.

-
sääntö nro.12 tämän foorumin säännnöissä

Ongelma on nyt siinä, että lainamasi sääntö ei liity mitenkään esittämääsi syytökseen. Tuossa säännössä puhutaan henkilöllisyydestä ja sen paljastamisesta tai vihjailusta, kun taas minä kerroin tunnistavani henkilön, en tuntevani häntä, joten en käytännössä edes voisi paljastaa hänen henkilöllisyyttään. Henkilön tunnistaminen on eri asia kuin henkilöllisyyden tietäminen.

Jos minun viestistä jotain kyseenalaista haetaan, niin myönnän, että oli ajattelematonta ja suorastaan typerää julkaista ajatukseni, jossa vertailin tuntemattoman henkilön käytöstä siviilimaailmassa ja tällä palstalla. Tästä pahoittelut, @Brooks.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 134
Opetus- ja kulttuuriministeriö jakoi jääkiekon SM-liigalle 750 000 euroa, jotka pitää maksaa eteenpäin seuroille. Rahat pitää käyttää maalis- toukokuun palkkakuluihin.

Tuosta jakolaskulla saa 50 000 euroa per joukkue,mutta jossain vaiheessa oli puhetta, että ne seurat (mm. Ilves ja Tappara) jotka saivat jo 100 000 euroa toiminnan kehittämiseen Business Finlandilta, joita ei missään tapauksessa saanut käyttää juokseviin kuluihin, kuten palkkoihin, eivät saisi palkkoihin mitään avustusta.

Onkohan tässä otettu järki käteen vai onko tuo jakolaskun tulos sattumaa?

PS. Veikkausliiga sai 600 000, joka myös jakolaskulla on 50 000 per seura. Siellähän oli puhetta, että Ilves ei jalkapallon puolella saisi mitään avustusta palkkoihin, koska sai jo Business Finlandilta 10 000 euroa toiminnan kehittämiseen.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 134
Opetus- ja kulttuuriministeriö jakoi jääkiekon SM-liigalle 750 000 euroa, jotka pitää maksaa eteenpäin seuroille. Rahat pitää käyttää maalis- toukokuun palkkakuluihin.

Tuosta jakolaskulla saa 50 000 euroa per joukkue,mutta jossain vaiheessa oli puhetta, että ne seurat (mm. Ilves ja Tappara) jotka saivat jo 100 000 euroa toiminnan kehittämiseen Business Finlandilta, joita ei missään tapauksessa saanut käyttää juokseviin kuluihin, kuten palkkoihin, eivät saisi palkkoihin mitään avustusta.

Onkohan tässä otettu järki käteen vai onko tuo jakolaskun tulos sattumaa?

PS. Veikkausliiga sai 600 000, joka myös jakolaskulla on 50 000 per seura. Siellähän oli puhetta, että Ilves ei jalkapallon puolella saisi mitään avustusta palkkoihin, koska sai jo Business Finlandilta 10 000 euroa toiminnan kehittämiseen.


Tähän tuli vastaus,eli Ilves saa sekä jääkiekossa,että jalkapallossa myös tuon 50 000 euron palkkatuen,vaikka onkin saanut jo muuhun tarkoitettua tukea Business Finlandilta.Hieno juttu.

 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 894
50k aika hyttysen paska, mutta parempi toki kuin ei mitään.

Urheilu on edelleen hyvin aliarvostettua.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 270
Ilves-Hockey Oy.llä ollut tänään yhtiökokous ja kokouksessa on julkistettu uusi hallituksen jäsen eikä täällä ole ainuttakaan mainintaa tai spekulaatiota aiheesta. Eipä ole varmaan ikinä tälläistä tapahtunut. Voitaneen pitää edistyksenä

Linkin takana uutinen.

 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 824
Ilves-Hockey Oy.llä ollut tänään yhtiökokous ja kokouksessa on julkistettu uusi hallituksen jäsen eikä täällä ole ainuttakaan mainintaa tai spekulaatiota aiheesta. Eipä ole varmaan ikinä tälläistä tapahtunut. Voitaneen pitää edistyksenä

Linkin takana uutinen.

Mennyt varmaan ohitse naapurin trolleilta, eiköhän tänne kohta joku tule kertomaan totuuksia Luomasta.
 
Ylös