Ilveksen nykytilanne

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Niin. Jotkut ne porskuttaa ja toiset taas on jo lomilla, vissi ero. Johtuu mistä? Tätä yhtälöä ei oo mulle selvenetty vielä. Miksi näin ?

Kunto, tuus ny kertoon. Säästämällä ei voi koskaan menestyä vai voiko ?

Ilves -kannattaja on vähään tyytyväinen, näin kai se on nähtävä. Ja aina tulee seuraav kausi :D
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Kumpi on viimeksi voittanut mestaruuden tai CHL mestaruudet?
Ilmeisesti tarkoitat kumpi, Ilves vai Jyp. Haluat siis mestaruuden hinnalla millä hyvänsä ja sitten takaisin häntäpäähän, kun pohja ei ollutkaan kestävä? Minä haluan mieluummin talouden pohjan kestäväksi ja sitä myöden kestomenestyjäksi.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
En meinannut mitään veronkiertohommia. Ihan niin rohkeaksi ei kannata heittäytyä.

Tapparan rohkeus oli uida vastavirtaan ja jättää NHL-lainat ottamatta samalla kuitenkin ulospäin viestien, että menestystä haetaan tälläkin kaudella.
Mutta Tapparalla ei tainnut olla kuutta omaa kasvattia tai edelliset kaudet heillä pelanneita NHL-lainoiksi tarjollakaan?
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Ilmeisesti tarkoitat kumpi, Ilves vai Jyp. Haluat siis mestaruuden hinnalla millä hyvänsä ja sitten takaisin häntäpäähän, kun pohja ei ollutkaan kestävä? Minä haluan mieluummin talouden pohjan kestäväksi ja sitä myöden kestomenestyjäksi.

Onko se sun mielestä vaihtoehto että mestaruus ja sen jälkeen häntäpäähän? Mikään ei tarkoita että vaikka Jyp sukelsi tällä kaudelle että se pysyy häntäpäässä.
Kyllähän meidän naapurikin teki historiaa että kahdeksan kautta putkeen neljän parhaan joukossa.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Onko se sun mielestä vaihtoehto että mestaruus ja sen jälkeen häntäpäähän? Mikään ei tarkoita että vaikka Jyp sukelsi tällä kaudelle että se pysyy häntäpäässä.
Jyp oli pitkään kärkipään joukkue liigassa, ei mikään tähden lento.
Kyllähän meidän naapurikin teki historiaa että kahdeksan kautta putkeen neljän parhaan joukossa.
 

Lima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
996
En meinannut mitään veronkiertohommia. Ihan niin rohkeaksi ei kannata heittäytyä.

Tapparan rohkeus oli uida vastavirtaan ja jättää NHL-lainat ottamatta samalla kuitenkin ulospäin viestien, että menestystä haetaan tälläkin kaudella.
Tapparan rohkeus on treenauttaa koronapotilaita ja karanteenissa olijoita. Menestystä tulee.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Onko se sun mielestä vaihtoehto että mestaruus ja sen jälkeen häntäpäähän? Mikään ei tarkoita että vaikka Jyp sukelsi tällä kaudelle että se pysyy häntäpäässä.
Kyllähän meidän naapurikin teki historiaa että kahdeksan kautta putkeen neljän parhaan joukossa.
Eihän mikään varmaa ole, mutta kyllä siellä ongelmat verovelkoineen sitä luokkaa on, että ainakaan itse en ole heitä kärkipäähän kovin nopeasti takaisin ennustamassa.
Pelkään, että jos Ilves olisi käyttänyt koronakaudella Tapparan pelaajabudjetin verran rahaa, niin mahdollisen hetkellisen menestyksen jälkeen olisi häntäpää kutsunut talouden pohjan romahdettua. Mutta tiedä häntä.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Olisihan kokoonpanoon voinut haalia pelaajia, joilla ei ole mitään aikaisempaa sidosta seuraan?

Tappara toimi tavallaan ja vähemmän yllättäen se tapa oli ihan toimiva.
Joo kyllä Tapparaa voi kehua rohkeudesta (vaiko siitä, että oli taloudelliset resurssit rekrytoida kovia nimiä varmasti koko kaudeksi normaalihinnoin?), mutta olisiko Ilveksen silti pitänyt tehdä samoin? Koska itse en olisi kestänyt nähdä Arttua, Dostalia ja Välimäkeä muissa liigaseuroissa, niin minun ei tarvitse sillä spekuloida. Otin ikäänkuin itse mielessäni saman riskin kuin seura. Ja kyllä syksyllä suuresti nautinkin, vaikka pieni lohtu se nyt on. Ensi kaudella on menestystä tultava, se on selvä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 592
Positiivisuuden aihiot ovat tältä vuosituhannelta olleet aika vähäiset. Mielipiteeni on, että yhdenkin lihavan vuoden jälkeen voisi sitten olla vaikkapa viisi laihempaa. Mutta sitä yhtäkään ei taideta saada ilman vähintäänkin merkittävää riskinottoa.

No ehkäpä siihen viimeinkin ensi kaudelle (!) on hieman tavallista enemmän valmiutta. Kun nyt on se uusi pelipaikkakin. Ja vanhan jäähyväiset. Jos vaikka välieriin! Ja voisihan se menestys hiukan poikiakin hyvää!
 
Ylös