Ilveksen nykytilanne

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 106
Vs: Ilveksen nykytilanne

Lehtola:

Onko uusia omistajia useampi eli puhutaanko ns. omistajaryhmittymästä?

- Heitä on useampi kuin yksi, kyllä, Lehtola suostui myöntämään.

Jäävätkö Manngard ja hänen Suomen asioidensa hoitaja, Jouni Jääskeläinen osaomistajaksi yhtiökokouksen jälkeen?

- Jos järjestelyt toteutetaan sillä tavalla kuin nyt on tarkoitus niin he eivät jää, Lehtola kertoo.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
Jäävätkö Manngard ja hänen Suomen asioidensa hoitaja, Jouni Jääskeläinen osaomistajaksi yhtiökokouksen jälkeen?

- Jos järjestelyt toteutetaan sillä tavalla kuin nyt on tarkoitus niin he eivät jää, Lehtola kertoo.

Ton vastauksen voisi todellakin siirtää "Positiivista Ilveksestä" topiciin.

Ei tappioka sapettanu kovin paljo, ku siinä just ennen peliä kännykästä katoin näitä uutisia.
Nimi paperiin niin Ilves saa uskottavuutensa täysin uudelle tasolle.
 

Harri

Rivipelaaja
Viestejä
47
Vs: Ilveksen nykytilanne

Baloun sanoi:
Lehtola:

Onko uusia omistajia useampi eli puhutaanko ns. omistajaryhmittymästä?

- Heitä on useampi kuin yksi, kyllä, Lehtola suostui myöntämään.

Jäävätkö Manngard ja hänen Suomen asioidensa hoitaja, Jouni Jääskeläinen osaomistajaksi yhtiökokouksen jälkeen?

- Jos järjestelyt toteutetaan sillä tavalla kuin nyt on tarkoitus niin he eivät jää, Lehtola kertoo.
Täytyy toivoa ettei ainakaan Jääskeläinen ole enää millään tapaa mukana, uudessa omistuksessa ja hallinnossa
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

Jos Hietasesta tulee pääomistaja, niin tarkoittaako se sitä, että boikotoijat jatkavat boikottiaan? Hietanenhan istui Kainulaisen hallituksessa.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen nykytilanne

Brooks sanoi:
Jos Hietasesta tulee pääomistaja, niin tarkoittaako se sitä, että boikotoijat jatkavat boikottiaan? Hietanenhan istui Kainulaisen hallituksessa.
Tuskin, mutta Brooks jatkaa varmasti besserwissereilyään.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Ilveksen nykytilanne

No, kohtahan me varmaankin saamme kuulla, mitä mieltä boikotoijat ovat.

Tuntuu toki epäloogiselta ajatella, että kaikki muut Kainulaisen hallituksen jäsenet olisivat syyllisiä Ilveksen nykytilaan, mutta ei Hietanen.

Vai antavatko boikotoijat armon käydä oikeudesta? Sepä olisikin kristillistä: annetaan eksyneen lampaan yrittää uudelleen, vähän niin kuin tuhlaajapojan tarinassa.

Armahtavatko he Jääskeläisenkin samoin tein?

Vai olisiko jopa sellainen mahdollista, että boikotoijat toteavat olleensa väärässä ja palaavat nöyrinä ja katuvaisina Ilves-perheen yhteyteen?
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Ilveksen nykytilanne

Stadissa, Turussa, Porissa ja Kouvolassakin oli enemmän yleisöä kuin tässä Ilveksen tempauksessa. :D

Onneksi me boikotoijat pidimme pintamme ja irtolippujen perään ryntäsi lähinnä köyhät ja muuten vain pihit normaalisti hallissa käyvät ihmiset.

Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Stadissa, Turussa, Porissa ja Kouvolassakin oli enemmän yleisöä kuin tässä Ilveksen tempauksessa. :D

Onneksi me boikotoijat pidimme pintamme ja irtolippujen perään ryntäsi lähinnä köyhät ja muuten vain pihit normaalisti hallissa käyvät ihmiset.

Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.


Kirjoituksesi oli jopa bannien arvoinen provoilu, mutta olkoot. Jos köyhillä ja piheillä on sulle jotain kommentoitavaa, niin pääset ilman banneja itsekin paremmin vastaamaan.

Tarkoitus oli täyttää D-pääty. Se meni ihan hyvin. Sen seurauksena tuli kauden toiseksi korkein katsojamäärä. Nimimerkki Batterya tietysti harmittaa kovasti, koska jotkut tekevät ja siinä vielä perkele onnistuvat. Ei kuitenkaan huolta. Et ole yksin.

Tässä teille boikotoijille terveiset:

http://www.iltalehti.fi/smliiga/201701282200061542_sm.shtml

"- Tilanne on ollut hankala senkin takia, että kannattajat ovat paenneet katsomossa.

Ajoiko yleisökato Manngardin pakkomyyntiin?

- En sanoisi niinkään. Hänellä on ollut pitkään halu myydä, Lehtola vastaa."

http://yle.fi/urheilu/3-9430073

"- Tällaiset positiiviset tempaukset ovat aina hyviä, onhan täällä aivan erilainen tunnelma kuin mitä edellisissä peleissä on ollut, Lehtola päätti."

Te boikotoijat voitte boikotoida. Se on teidän oikeutenne kannattajina ja kuluttajina. Olisiko kuitenkin syytä antaa tilaa myös toisenlaisen kulutuspäätöksen tehneille?
 

Inkkari

Tulokas
Viestejä
2
Vs: Ilveksen nykytilanne

Olen lukenut tätä palstaa niin kauan kuin se on ollut käytössä. Koskaan en ole siihen rekisteröitynyt, vaikka kommentoitavaa olisi ollut paljonkin. Miksi sitten nyt rekisteröidyin? Olen ymmärtänyt, että nyt jos koskaan Ilveksen omistusjärjestelyjen muutokset ovat mahdollisia. Siitä huolimatta täällä näkyy hyvinkin negatiivisia kirjoitteluja asiasta.
Olen ollut Ilves -fani henkeen ja vereen koko ikäni. Aika kauan, koska olen kuusikymppinen ukko. En voisi kuvitellakaan muuta kuin positiivista ja kannustavaa suhtautumista tulevaan - ainakin niiltä, jotka ovat todellisia ilvesläisiä. Toki myönnän, että on ollut hyvinkin raskasta ja surullista seurata viime vuodet Ilveksen menoa. Kyynistynyt en ole kuitenkaan koskaan ollut. Niin kauan riittää uskoa, kun Ilves on olemassa.
Olen itse asunut viimeiset kolmekymmentä vuotta Helsingissä ja ollut täällä aktiivisesti mukana poikieni kautta jääkiekon junioritoiminnassa. Poikien kaverit ihmettelevät, että kuinka he voivat olla ilveksiä vaikka ovat helsinkiläisiä ja pelanneet helsinkiläisissä seuroissa. Ovat ilmeisesti veren perinnössä saaneet niin vahvan sitoutumisen Ilvekseen. Olen ylpeä siitä.
Uskon ja toivon, että Ilveksen asiat etenevät toivottuun suuntaan. Uskon ja toivon myös, että todelliset ilvesläiset omat asiasta samaa mieltä.
Lopuksi kiitos HeGelle, että olet jaksanut erittäin vaikeassa tilanteessa ylläpitää positiivista ilmapiiriä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Ilveksen nykytilanne

Vaikea nähdä mitään hyötyä kenellekään barrikaadien pystyttämisestä. Nyt on kuitenkin menossa sellainen kevät, ettei moista ole Ilvesleirissä toviin nähty:

On toiveita omistajamuutoksista ja ne epäilemättä johtaisivat henkilöstö- ja toimintatapamuutoksiin Ilveksen organisaatiossa.
Tämä puolestaan ainakin aktivoisi sponsorimyyntiä ja todennäköisesti lisäisi rahamäärää, joka voidaan käyttää edustusjoukkueen pyörittämiseen. Tämä puolestaan lisäisi joukkueen menestysmahdollisuuksia ja vetäisi väkeä hallille, mikä mahdollistaisi positiivisen kierteen syntymistä. Tämä on hieman pidemmän ajan skenaario.

Mutta Ilveksellä on myös realistiset mahdollisuuden mennä pudotuspeleihin jo tänä keväänä ja siitä on aikaa kun näin voitiin viimeksi realistisesti sanoa. Liiga on tällä kaudella niin tasainen, että huolimatta Ilveksen poikkeuksellisen(?) huonosta onnesta loukkaantumisten suhteen, mahdollisuudet jatkoon ovat vähintäänkin kohtuulliset.

Nautitaan tilanteesta, toiveet ovat korkealla. Eiköhän täällä kaikki kuitenkin toivo Ilveksen parasta.
Pian koittaa aika, jolloin nekin jotka nyt ovat jääneet kotiin, palaavat hallille ja pääsevät riemuitsemaan kotijoukkueen voitollisista esityksistä.
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
342
Vs: Ilveksen nykytilanne

Battery sanoi:
Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.

Veikkaanpa, että eivät nämä negailijat uuden omistajan myötä halliin ole tulossa. Ennemminkin odottavat jo tilaisuutta päästä kritisoimaan uutta omistajaa.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Vs: Ilveksen nykytilanne

HeGe41 sanoi:
Battery sanoi:
Stadissa, Turussa, Porissa ja Kouvolassakin oli enemmän yleisöä kuin tässä Ilveksen tempauksessa. :D

Onneksi me boikotoijat pidimme pintamme ja irtolippujen perään ryntäsi lähinnä köyhät ja muuten vain pihit normaalisti hallissa käyvät ihmiset.

Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.


Kirjoituksesi oli jopa bannien arvoinen provoilu, mutta olkoot. Jos köyhillä ja piheillä on sulle jotain kommentoitavaa, niin pääset ilman banneja itsekin paremmin vastaamaan.

Tarkoitus oli täyttää D-pääty. Se meni ihan hyvin. Sen seurauksena tuli kauden toiseksi korkein katsojamäärä. Nimimerkki Batterya tietysti harmittaa kovasti, koska jotkut tekevät ja siinä vielä perkele onnistuvat. Ei kuitenkaan huolta. Et ole yksin.

Tässä teille boikotoijille terveiset:

http://www.iltalehti.fi/smliiga/201701282200061542_sm.shtml

"- Tilanne on ollut hankala senkin takia, että kannattajat ovat paenneet katsomossa.

Ajoiko yleisökato Manngardin pakkomyyntiin?

- En sanoisi niinkään. Hänellä on ollut pitkään halu myydä, Lehtola vastaa."

http://yle.fi/urheilu/3-9430073

"- Tällaiset positiiviset tempaukset ovat aina hyviä, onhan täällä aivan erilainen tunnelma kuin mitä edellisissä peleissä on ollut, Lehtola päätti."

Te boikotoijat voitte boikotoida. Se on teidän oikeutenne kannattajina ja kuluttajina. Olisiko kuitenkin syytä antaa tilaa myös toisenlaisen kulutuspäätöksen tehneille?


Ensinnäkin suurkiitos sinulle ja Share Ilvekselle, että laitoitte asiat liikkeelle.

Minä voin puhua vain yhden boikotoijan puolesta, elikä omasta puolestani.

Aloitin oman boikotointini case-Sjöblomin jälkeen. Minun oli mahdotonta hyväksyä tapahtunutta, eikä se valehtelu ainakaan lisännyt luottoa toimintaan. Oli ne listat, joihin ihmisiä huijattiin mukaan, kukaan ei tullut esittään yhtään syytöstä Sjöblomia vastaan omalla nimellään. Syyt esisopimuksen purkuun vaihteli jatkuvasti. Ja Honkalehdon paluu romutti kaikki uskottavuuden rippeetkin.

En kuulu mihinkää boikotoijien ryhmään, jos sellaista edes on. Vaan tein päätöksen ihan itse. En todellakaan syyllistä tai tuomitse hallissa käyneitä, päinvastoin, hattua nostan. Boikotti on/oli henkilökohtainen päätös, eikä kukaan sitä minulle suositellut. Enkä myöskään ole sitä kenellekkään tuputtanut.

Itse olen valmis palaamaan halliin, kun omistus on vaihtunut. Ja voin ostaa myös niihin peleihin lipun,mihin en töiden takia pääse. Ja tilaan kausarin ensi kaudeksi.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 837
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hank Da Silva sanoi:
Battery sanoi:
Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.

Veikkaanpa, että eivät nämä negailijat uuden omistajan myötä halliin ole tulossa. Ennemminkin odottavat jo tilaisuutta päästä kritisoimaan uutta omistajaa.
Negailu on ihan sallittavaa niin kauan kun nimet eivät ole paperissa ja tietyt henkilöt ovat sormillaan kiinni Ilveksen tekemisissä. Lehtola totesi, että 90% todennäköisyydellä omistajuus vaihtuu, mutta tuohon jää kuitenkin vielä se 10% mahdollisuus, että kaikki hommat menevät perseelleen (mikä ei oikeastaan edes yllättäisi historian tuntien).

Mustetta paperiin nimenomaan.
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Vs: Ilveksen nykytilanne

Gmoo sanoi:
Hank Da Silva sanoi:
Battery sanoi:
Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.

Veikkaanpa, että eivät nämä negailijat uuden omistajan myötä halliin ole tulossa. Ennemminkin odottavat jo tilaisuutta päästä kritisoimaan uutta omistajaa.
Negailu on ihan sallittavaa niin kauan kun nimet eivät ole paperissa ja tietyt henkilöt ovat sormillaan kiinni Ilveksen tekemisissä. Lehtola totesi, että 90% todennäköisyydellä omistajuus vaihtuu, mutta tuohon jää kuitenkin vielä se 10% mahdollisuus, että kaikki hommat menevät perseelleen (mikä ei oikeastaan edes yllättäisi historian tuntien).

Mustetta paperiin nimenomaan.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilveksen-paaneuvottelija-vakuuttaa-etta-vincent-manngard-on-lyonyt-leimansa-kaupalle-oikeasti-24237668

Käykääsitten kurkkaamassa! Hyvältähän tuo viimeisen kysymyksen vastaus "Kyllä" kuulosti.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 783
Vs: Ilveksen nykytilanne

Ostan välittömästi kausikortin kun tuote on kunnossa. Itse olen entisenä kausikorttilaisena kokenut että jokainen euro joka viedään halliin ruokkii VMn , jössen lompakkoa ja pitkittää muutosta. Uskon että tämän kauden tyhjät katsomot ovat olleet isossa osassa tulevaa muutosta.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
Vs: Ilveksen nykytilanne

Hank Da Silva sanoi:
Battery sanoi:
Mustetta paperiin. Katellaan sitte hallille raahautumista.

Veikkaanpa, että eivät nämä negailijat uuden omistajan myötä halliin ole tulossa. Ennemminkin odottavat jo tilaisuutta päästä kritisoimaan uutta omistajaa.

Luulenpa että veikkauksesi menee mettään. Ei tuollaisia tilaisuuksia Ilves fanit oikeesti odota,
enemmänkin saattavat pelätä koska viimeset 15 vuotta. Se on pitkä aika rypemistä.
Aika moneen kertaan on luottamusta koeteltu, nyt aika moni ei edes usko ennenkun varma.
Se on sellasta lähes kantapään kautta opittua juttua.

Mitä kritiikkiin tulee niin, sitä on odotettavissa aina ja joka asiassa sekä paikassa.
Ei Ilves, eikä Ilveksen ympärillä pyörivät missään lintukodossa ole, ei edes ruoskittavat fanit.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 415
Vs: Ilveksen nykytilanne

ipa1970 sanoi:
Ostan välittömästi kausikortin kun tuote on kunnossa. Itse olen entisenä kausikorttilaisena kokenut että jokainen euro joka viedään halliin ruokkii VMn , jössen lompakkoa ja pitkittää muutosta. Uskon että tämän kauden tyhjät katsomot ovat olleet isossa osassa tulevaa muutosta.

Samoilla linjoilla mutta mutta, ei tässä silti kannata ajatella että yhtäkkiä tuuppastaan rahaa mielettömästi joukkueeseen. Ei se edes olisi järkevää toimintaa omaa nuorempaa kaartia ajatellen.
Järkevät täsmäosumat hankinnoissa aloittaisivat hyvän positiivisen nosteen, runkohan meillä
aika pitkälle on kunnossa. (tietämättä siis kassakaappi soppareita).
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
342
Vs: Ilveksen nykytilanne

Teme-74 sanoi:
Luulenpa että veikkauksesi menee mettään. Ei tuollaisia tilaisuuksia Ilves fanit oikeesti odota,
enemmänkin saattavat pelätä koska viimeset 15 vuotta. Se on pitkä aika rypemistä.
Aika moneen kertaan on luottamusta koeteltu, nyt aika moni ei edes usko ennenkun varma.
Se on sellasta lähes kantapään kautta opittua juttua.

Toivottavasti asia on juuri näin. Tuntuu vain välillä, että pahimmat negailijat toivovat seuralle kaikkea muuta kuin hyvää.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen nykytilanne

Serve sanoi:
Ensinnäkin suurkiitos sinulle ja Share Ilvekselle, että laitoitte asiat liikkeelle.

Minä voin puhua vain yhden boikotoijan puolesta, elikä omasta puolestani.

Aloitin oman boikotointini case-Sjöblomin jälkeen. Minun oli mahdotonta hyväksyä tapahtunutta, eikä se valehtelu ainakaan lisännyt luottoa toimintaan. Oli ne listat, joihin ihmisiä huijattiin mukaan, kukaan ei tullut esittään yhtään syytöstä Sjöblomia vastaan omalla nimellään. Syyt esisopimuksen purkuun vaihteli jatkuvasti. Ja Honkalehdon paluu romutti kaikki uskottavuuden rippeetkin.

En kuulu mihinkää boikotoijien ryhmään, jos sellaista edes on. Vaan tein päätöksen ihan itse. En todellakaan syyllistä tai tuomitse hallissa käyneitä, päinvastoin, hattua nostan. Boikotti on/oli henkilökohtainen päätös, eikä kukaan sitä minulle suositellut. Enkä myöskään ole sitä kenellekkään tuputtanut.

Itse olen valmis palaamaan halliin, kun omistus on vaihtunut. Ja voin ostaa myös niihin peleihin lipun,mihin en töiden takia pääse. Ja tilaan kausarin ensi kaudeksi.

Kiitokset asiallisesta viestistä.

Itse olen kuulunut kanssasi samaan porukkaan. Tai no siis en varsinaisesti boikotoinut Ilveksen pelejä tai nykyjohtoa tai yhtään ketään. En vain jaksanut sitä ainaista häviämistä. Maha oli täynnä. Asiasta tänne joskus muinoin kirjoitinkin. En agitoinut ketään samaan, mutta toin ilmi oman väsymykseni jatkuvaan surkeuteen. Toisaalta se jatkuva surkeus oli motivaattori alkaa toimia paremman Ilveksen eteen.

Itseäni närästää nämä kommentit, joissa boikotoijat nostavat itseään jalustalle nyt kun muutos on tulossa. He ovat sitä mieltä, että muutos on heidän ansiotaan. Jos asia olisi näin, olisivat siis kaikki hallilla vuosia sitkeästi käyneet olleet omalla toiminnallaan muutoksen tiellä. Olisi aika rumaa ajatella, että uskollinen kannattaja on ollut muutoksen jarru. En osta tätä. Minä haluan olla niiden voimien puolella, jotka ovat vuosia jaksaneet uskoa uuteen tulemiseen tukemalla organisaatiota. Henk.koht. en ole aina ollut mukana näissä voimissa.
 
Ylös