Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs asiantuntijoiden mukaan olisi paras tapa pelata avta? Kiinnostaa kovasti tietää.
Olisiko ehkä jonkin sortin tiivis neliö paras ratkaisu?
Jos tähän tahtiin ei tammikuuhun mennessä aleta päästä, olisi toimistolla pikku hiljaa syytä alkaa olemaan hereillä.Mun mielestä paras tapa pelata alivoimaa on tehdä se siten, ettei päästä maalia. Ja jos oikein huikaisevaa alivoimaa haluaa pelata, niin sitten kannattaa käydä itse räppäämässä maali tai pari siinä kahden minuutin aikana. Vitosen aikana vähintään tuplat.
Mun mielestä paras tapa pelata alivoimaa on tehdä se siten, ettei päästä maalia. Ja jos oikein huikaisevaa alivoimaa haluaa pelata, niin sitten kannattaa käydä itse räppäämässä maali tai pari siinä kahden minuutin aikana. Vitosen aikana vähintään tuplat.
Mikäs asiantuntijoiden mukaan olisi paras tapa pelata avta?
Peltola joutuu ampumaan, vaikka ei haluaisikaan, koska Thomsonin paikalla on Laaksonen, jonka kuti aivan liian vaatimaton tohon hommaan.Laukaisuharjoitukset ois paikallaan, useamman pelin jo viivavedot paukkuneet plekseihin, eikä vähiten Peltolalla.
Joutuu tai ei, niin pitäis ne silti alle pään korkuiseksi pystyä saamaan.Peltola joutuu ampumaan, vaikka ei haluaisikaan, koska Thomsonin paikalla on Laaksonen, jonka kuti aivan liian vaatimaton tohon hommaan.
Ei sitä kun peli jatkuu silti 5vs4. Ensin salomonit ja sitten hankitaan jäähy vastustajalle.Jatkossa kun saadaan ylivoima, on väkisin painittava väkivaltaisuus-salomonit, jotta päästään 4 vs. 3 ylivoimalle.
Meskaselle ei saatu pelattua tänäänkään yhtään one timer paikkaa. What a waste.