Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Huhuketju

Mitä helvettiä Noma sää selität? Minä mukamas JK? Huhhuh...jaa sen perusteella, kun olen 2-3 kertaa kertonut huhun, joka ei ole toteutunut ja Timonss ei ole uskottava huhu eli se olen minä?? On tää uskomatonta...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Vs: Huhuketju

Ipa41 sanoi:
Mitä helvettiä Noma sää selität? Minä mukamas JK? Huhhuh...jaa sen perusteella, kun olen 2-3 kertaa kertonut huhun, joka ei ole toteutunut ja Timonss ei ole uskottava huhu eli se olen minä?? On tää uskomatonta...

Voisit opetella lainaaman tekstin osan, mihin tämä vastauksesi oli osoitettu.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Ipa41 sanoi:
Mitä helvettiä Noma sää selität? Minä mukamas JK? Huhhuh...jaa sen perusteella, kun olen 2-3 kertaa kertonut huhun, joka ei ole toteutunut ja Timonss ei ole uskottava huhu eli se olen minä?? On tää uskomatonta...
Taitaa Noma olla moderaattoreita ja IP-osotteen perusteella voinee yhdistellä käyttäjänimiä. Ihan hyvä yritys tosin...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Huhuketju

Kyllä se VVV-projekti kuulemma hengissä on ja hyvä niin. Nimittäin..jos ei parin kauden päästä ole rosteri sellainen, jolla on realistiset mahdollisuudet se mestaruus ottaa, niin voidaan todeta - Kiitos Ilves, kusetitte fanejanne oikein huolella.
Tekeminen ratkaisee kaiken, näin on luvattu toimia ja ainakin itse pidä siitä kiinni.
Se miten lupaus lunastetaan ei ole minun ongelmani, eikä mitään syitä hyväksytä selitykseksi. Mestaruutta ei voi kukaan luvata, oli rosteri millainen tahansa, mutta sen siis pitää olla uskottava ja sellainen, jolla on edes mahdollisuus mestaruutta tavoitella.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Huhuketju

Saatanan Saatana. Otetaan Poijjaat hieman jälleen happea ja kirjoitetaan sillä tavalla kuin vuodesta 1931 alkaen toiminut Tampereen Ilves ansaitsee.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Kyllä se VVV-projekti kuulemma hengissä on ja hyvä niin. Nimittäin..jos ei parin kauden päästä ole rosteri sellainen, jolla on realistiset mahdollisuudet se mestaruus ottaa, niin voidaan todeta - Kiitos Ilves, kusetitte fanejanne oikein huolella.
Tekeminen ratkaisee kaiken, näin on luvattu toimia ja ainakin itse pidä siitä kiinni.
Se miten lupaus lunastetaan ei ole minun ongelmani, eikä mitään syitä hyväksytä selitykseksi. Mestaruutta ei voi kukaan luvata, oli rosteri millainen tahansa, mutta sen siis pitää olla uskottava ja sellainen, jolla on edes mahdollisuus mestaruutta tavoitella.

Kuulemma, näemmä, luulisin, ehkä ja jne. Kukahan on VVV-projektin kaartvatteri? Itsekin vuosien mittaan ollut Poika ja Ilves, valoa tunnelinpäässä, joku akatemia, ja ties mitä muuta uskomattomia satuja. Katsokaa nyt hyvä apinaorkesterin yleisö kuka siellä taas häärää?

Arvatkaas mitä? Kun toimistolla huomataan että joku todellinen aasi on ottanut tämänkin nielläkseen, lyödään "epäonnistuminen" erään painajaisia ja yöpissoja aiheuttaneen höpinöiksi.

Tietysti jos organisaatiosta joku ulostautuu ja kertoo tämän määrätietoisen ja laskelmoidun gloorian pääprinsiipit, olen nöyrä aasi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Huhuketju

Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=178864
DAVID KLÍMEK
 

Taverney

Guest
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=178864
DAVID KLÍMEK
Mistä päättelet, että näin olisi käynyt? Euroopassa on muitakin jääkiekkoseuroja.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=178864
DAVID KLÍMEK

Toivottavasti ei. Timmins huhu (vaikka onkin heikko huhu) niin kuulosti sentään vähän paremmalta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Huhuketju

Taverney sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Huhujen mukaan lähdössä Epinalista..kaappasiko Ilves ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=178864
DAVID KLÍMEK
Mistä päättelet, että näin olisi käynyt? Euroopassa on muitakin jääkiekkoseuroja.
Ajattelin, että Juupe näki pelaajan läheltä..pelattiinhan samassa turnauksessa ja vieläpä kertaalleen vastakkainkin. Puhdasta mutuilua...
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Puhdasta mutuilua...
Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...
 

Roope75

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
254
Vs: Huhuketju

Rautakorpi nähty Tampereella! Tapparan pelaajavalmentajaksi kuulemma siirtyy. Leinosen mielestä v*tun hyvä diili = palkka1,5 kertainen, mutta ykkössentterikapteenivalmentaja tuo lopulta huikean säästän. Kaijakasta kuulin, yks pyörätuolissa istuva kuolaava kalju kertoi
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Huhuketju

Tero sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Puhdasta mutuilua...
Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...
Eikös tässä ole enemmän huhua, mitä monessa viestissä tällä sivulla ?
On sitä paitsi huhu, että kyseinen pelaaja jättää seuransa. Mitä meillä on tässä Timmins tapauksessa ? ..juu, toki moni haluaa, että tälläinen huhu olisi, mutta onko ? Eli siis jostain Klimekistä ei haluta edes keskustella, mutta heitäppä hatusta peliin joku AHL-jyrä, niin 2-3 sivua tulee juttua hetkessä...
Huom. en keksinyt mitään itse !
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Huhuketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Tero sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Puhdasta mutuilua...
Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...
Eikös tässä ole enemmän huhua, mitä monessa viestissä tällä sivulla ?
On sitä paitsi huhu, että kyseinen pelaaja jättää seuransa. Mitä meillä on tässä Timmins tapauksessa ? ..juu, toki moni haluaa, että tälläinen huhu olisi, mutta onko ? Eli siis jostain Klimekistä ei haluta edes keskustella, mutta heitäppä hatusta peliin joku AHL-jyrä, niin 2-3 sivua tulee juttua hetkessä...
Huom. en keksinyt mitään itse !

Näitä haaveiluja varten palstalla on jo erikseen Skouttausketju, jossa voi käydä tätä mainitsemaasi keskustelua. Tämä ketju on huhuja varten.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Tero sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Puhdasta mutuilua...
Tarttis varmaan perustaa palstalle erillinen haaveiluketju erotukseksi oikeista huhuista. Vaikka aika laihasti noita huhujakaan on ollu liikkeellä...
Eikös tässä ole enemmän huhua, mitä monessa viestissä tällä sivulla ?
On sitä paitsi huhu, että kyseinen pelaaja jättää seuransa. Mitä meillä on tässä Timmins tapauksessa ? ..juu, toki moni haluaa, että tälläinen huhu olisi, mutta onko ? Eli siis jostain Klimekistä ei haluta edes keskustella, mutta heitäppä hatusta peliin joku AHL-jyrä, niin 2-3 sivua tulee juttua hetkessä...
Huom. en keksinyt mitään itse !

Näitä haaveiluja varten palstalla on jo erikseen Skouttausketju, jossa voi käydä tätä mainitsemaasi keskustelua. Tämä ketju on huhuja varten.
Asia harvinaisen selvä..odotellaan siis uusia " Timmins huhuja ". Pitäisiköhän pistää pystyyn myös provo-ketju, jonne voisi laittaa näitä itse keksityitä huhuja... itse en niitä edes huhuina pidä.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 637
Vs: Huhuketju

John Ramage Ilvekseen?

Lähde: http://www.acmesports.com/current-clients/ (painakaa ctrl + f ja hakekaa joko Ilves tai John Ramage)
 

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
160
Vs: Huhuketju

Siltä vaikuttaisi.. itsekkin huomasin kun pelikaani kannattaja linkkasi jatkoaika.comiin.
Näyttäisi olevan Rightin äijä..
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Vs: Huhuketju

Koikkaaja sanoi:
John Ramage Ilvekseen?

Lähde: http://www.acmesports.com/current-clients/ (painakaa ctrl + f ja hakekaa joko Ilves tai John Ramage)

Mielenkiintoinen huhu, tosin pakille ei tarvetta..
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Tuon mukaan kyseessä olisi laina, eli legendaarinen win-win skenaario. Veikkaan tosin että kyseessä on vain joku virhe tuolla sivulla. No katellaan..
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös