Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 281
Vs: Huhuketju

EliteProspects siis ilmoittaa omaksi lähteekseen tämän puolalaisen artikkelin:

http://hokej.net/pl/news,artykul,5,37063,mahbod-przenosi-sie-do-finlandii.html


Voi sanoa varmasti tästä kaverista,että ei ole liigatasoa,joten menköön vaan Bluesiin
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Pok sanoi:
EliteProspects siis ilmoittaa omaksi lähteekseen tämän puolalaisen artikkelin:

http://hokej.net/pl/news,artykul,5,37063,mahbod-przenosi-sie-do-finlandii.html


Voi sanoa varmasti tästä kaverista,että ei ole liigatasoa,joten menköön vaan Bluesiin
Ja kaveri ilmoittaa twitterissä että "Off to Finland!", eli eiköhän homma ole varma. Sanotaan nyt kerrankin näin päin, että ei ois kelvannu tänne. ;D
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Jikomn sanoi:
Nyt kun Marjamäki lähtee Kärpistä kauden päätteeksi, uskaltaisin lyödä vetoa että Tuokkolasta tulee seuraava kärppävalmentaja, varsinkin jos Ilveksen kausi menee nappiin. Tuokkola sopii hyvin Kärppien nuoreen muottiin ja pelitapakin on jokseenkin samanlainen Marjamäen kanssa. Sanokaa minun sanoneeni.
Itse veikkaan Jukka Jalosta.
 

cace6969

Guest
Vs: Huhuketju

Terve kaikille! Sanotaan nyt heti kärkeen, että olen Tapparaa kannustava henkilö. Mitään trollausta ei ole luvassa, vaan ihan asiallisia kirjoituksia aion tänne kirjoitella.

Mielenkiintoinen on tosiaan molempien tamperelaisten tilanne valmennuksen suhteen, kun Tapolalla ja Tuokkolalla loppuu sopimukset. Saa nähdä koska huhumylly käynnistyy.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Huhuketju

cace6969 sanoi:
Terve kaikille! Sanotaan nyt heti kärkeen, että olen Tapparaa kannustava henkilö. Mitään trollausta ei ole luvassa, vaan ihan asiallisia kirjoituksia aion tänne kirjoitella.

Tervetuloa mukaan!

Mielenkielin ei tarvitse olla, mutta lällättelyyn on nollatoleranssi. Ja muista, että tämä Ilveksen aluetta. Emme ole neutraaleja.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Lukko ilmeisesti julkaisee huomenna klo 12 jonkun kanukin sopimuksen, Kelly Zajac pyörii huhuissa. Lähde: Jatkoaika/Twitter
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Huhuketju

bulftrik sanoi:
Lukko ilmeisesti julkaisee huomenna klo 12 jonkun kanukin sopimuksen, Kelly Zajac pyörii huhuissa. Lähde: Jatkoaika/Twitter

Johan tuo Kelly on pyörinyt joka vuosi Tapparalla huhuissa ja nyt sitten valitsee Lukon. :D
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 765
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Jikomn sanoi:
Nyt kun Marjamäki lähtee Kärpistä kauden päätteeksi, uskaltaisin lyödä vetoa että Tuokkolasta tulee seuraava kärppävalmentaja, varsinkin jos Ilveksen kausi menee nappiin. Tuokkola sopii hyvin Kärppien nuoreen muottiin ja pelitapakin on jokseenkin samanlainen Marjamäen kanssa. Sanokaa minun sanoneeni.
Itse veikkaan Jukka Jalosta.

Kärppien budjetilla voidaan hankkia muunkinlaisia pelaajia kuin Joonas Riekkistä ja Tommi Välimaata ja kun tiedetään kuinka "hyvin" Tuokkola tulee toimeen vähänkään hankalamman pelaajan kanssa niin enpä usko että Tuokkola kovin korkealla Junnon papereissa on.

Itse veikkaan Jukka Rautakorpea (jos on saatavilla) tai Pekka Tirkkosta
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Huhuketju

toskala sanoi:
VP sanoi:
Jikomn sanoi:
Nyt kun Marjamäki lähtee Kärpistä kauden päätteeksi, uskaltaisin lyödä vetoa että Tuokkolasta tulee seuraava kärppävalmentaja, varsinkin jos Ilveksen kausi menee nappiin. Tuokkola sopii hyvin Kärppien nuoreen muottiin ja pelitapakin on jokseenkin samanlainen Marjamäen kanssa. Sanokaa minun sanoneeni.
Itse veikkaan Jukka Jalosta.

Kärppien budjetilla voidaan hankkia muunkinlaisia pelaajia kuin Joonas Riekkistä ja Tommi Välimaata ja kun tiedetään kuinka "hyvin" Tuokkola tulee toimeen vähänkään hankalamman pelaajan kanssa niin enpä usko että Tuokkola kovin korkealla Junnon papereissa on.

Itse veikkaan Jukka Rautakorpea (jos on saatavilla) tai Pekka Tirkkosta

Eikös se ole Karri Kiven paikka?
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

Rautakorpi tuskin Kärppiin päätyy, koska Junno haluaa, että joukkueessa pelaa omia nuoria. Rautakorpea ei nuorten pelaajien kasvattaminen kiinnosta, ja tuskin Jalostakaan. Itsekin veikkaan Kiveä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 336
Vs: Huhuketju

wasama sanoi:
Jokohan se Ilveksen kanukki tulis ensi viikolla.
Vai menikö se Raumalle.

Ei tänne ketään kuukauteen hankkia. Fanit ovat sen aikaa tyytyväisiä Sveitsin turnauksen voitosta. Jos Liiga lähtee käyntin ihan perseelleen ja fanit alkavat kuumenemaan niin ehkä sitten harkitsevat jotain hyökkääjää. Ja näin.
 

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
480
Vs: Huhuketju

Mitä noihin valmentaja kuvioihin tulee niin kaikki riippuu khl Jokereista. Jos Erkka ei jatka tulevan kauden jälkeen sinne riittänee eniten kysyntää. Jukka Jalonen,Kari Jalonen,Jukka Rautakorpi ja Karri Kivi ovat ne todennäköisimmät. Seuraava onkin sitten Kärpät. Marjamäen korvaajat ovat todennäköisesti joku nelikosta Kari Jalonen,Jukka Rautakorpi, Karri Kivi ja Summanen. Sitten se Tappara jatkavat varmasti Tapolan kanssa ellei saa sopimusta muualle tai tule samanlaista katastrofia kuin viime kaudella.
Ilves onkin sitte hankalampi juttu. Tuokkolan kanssa mennään jos kehitys jatkunee. Jos poljetaan paikallaan ja saataisiin pienellä varauksella joku parempi esim Kivi silloin muutos olisi järkevä. Todelliset huippu valmentajan mahdollisuudet näillä rahoilla on hyvin pienet. Esim joku Summanen,Helminen kaksikko ei välttämättä olisi mikään mahdoton. Myöskään Karri Kivi ei ole mahdotonta saada tarvitaan kuitenkin sitä rahaa. Ja nyt joku varmasti miettii että ei ole mahdollista. Kyllä on. On itse maininnut Ässien mestaruuden jälkeen että Suomessa voisi valmentaa vielä Ilvestä. Sitten ne todennäköisemmät jollain muotoa kolmikosta Pikkarainen Ismo Lehkonen Juujärvi. Lehkonenhan on sanonut että lähtisi mihin tahansa liiga jengiin jos Pikkarainen kysyisi tai olisi mukana.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

En tiedä miksi, mutta jostain syystä on vahva tunne että Karri Kivi on Tuokkolan seuraaja. Toinen vaihtoehto on sitten joku saunakerholainen tyyliin hiitelä. Mitään Juujärveä, Pikkaraista ym. en jostain syystä pysty näkemään Ilveksen peräsimessä, vaikka nuo palkkapyynniltään osuvat varmasti niille paikoille mitä Ilveksellä on varaa maksaa. Kaippa asiat selviää ennen vuodenvaihdetta ettei tule kiire joukkueen kasaamisen kanssa.

E: niin ja vähän väärässä ketjussa tämä keskustelu nyt, joku voisi tehdä tuonne yleisalueelle uuden ketjun ensi kauden päävalmentajaa koskevasta spekulaatiosta.
 

Jk90

Tulokas
Viestejä
1
Vs: Huhuketju

Scott Timmins niminen herra on saapunut mailojen kanssa Suomen maaperälle. Mikä seura on hänen perässä ollut? Tuskin ainakaan ilves.
 

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
480
Vs: Huhuketju

Samaa mieltä olen. Valmentaja on vielä se missä kaikkein vähiten kannattaa säästää. Siksi kannattaisi panostaakkin johonkin Karri Kiveen tai vastaavaan.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Jk90 sanoi:
Scott Timmins niminen herra on saapunut mailojen kanssa Suomen maaperälle. Mikä seura on hänen perässä ollut? Tuskin ainakaan ilves.
Veikkaisin Ässiä. Ilveskin sentteriä hakee ilmeisesti, mutta Pajuoja lomaillut Sveitsissä joukkueen mukana joten tuskin ehtinyt ketään signailla.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Vs: Huhuketju

Jk90 sanoi:
Scott Timmins niminen herra on saapunut mailojen kanssa Suomen maaperälle. Mikä seura on hänen perässä ollut? Tuskin ainakaan ilves.

Lähdettä tälle?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Kuulostaa kyllä ihan Tuokkolan värväykseltä:
Timmins is a hard working, two-way center. He plays with lots of energy and intensity and is a terrific leader. He does many things well and is fairly well-rounded with some offensive ability as well.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös