Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Vs: Huhuketju

Ei mikään järin iso kokoinen tää Ramage, mutta aika monta hanskaus videoo löytyy Youtubesta.
 

Taverney

Guest
Vs: Huhuketju

Vai että riehuja. En voi käsittää. En sano ettei ole hyvä pelaaja mutta jos johonkin pelaajaan on edes vähän rahaa niin se pitäisi käyttää laituriin. Vaikka yliopistoarpaan yms.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Jos huhu pitää paikkansa niin ensimmäisenä herää kysymys, että onko joku pakeista hajalla?
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Huhuketju

Eikös siellä hyökkääjää etitä? Tai olisihan se mahtavaa, että huomenna julkaistaan pakki sekä hyökkääjä!

Niemi-Kessel
Fagerudd-Ramage
Näppilä-Vittasmäki
Mäkelä

Aijettä
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Huhuketju

Pitkästä aikaa Ilveksen pakisto on ns. laaja ja tasaisuutta löytyy ja siihen päälle pitäisi ajaa nuoria sisään.

Joten en usko tähän huhuun, koska puolustukseen ei tarvita ketään ellei joku loukkaannu.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 428
Vs: Huhuketju

Ipa41 sanoi:
Niemi-Kessel
Fagerudd-Ramage
Näppilä-Vittasmäki
Mäkelä

Käätisyydet kohdalleen vielä:

Niemi Kessel
Näppilä Fagerudd
Vittasmäki Ramage
Salmela (menee Mäkelän edelle yv-osaamisensa ja hyökkääjästunttaamisensa ansiosta)

Oijoijoi ei Mäkistä! Eli tervetuloa vaan jos on halpa. Eli hyökkääjään pitää jäädä massia.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 588
Vs: Huhuketju

Tuokkola suorastaan anelee hyökkääjää, joten Juupe päättää hommata pakin.

Ei siinä! Olisihan tuo mielenkiintoinen haku ja voisihan tuo tuoda vähän papua tuonne alakertaan. Vähän rättejä, kun tuolla ollaan oltu. Ei nyt ihan tuhnu kaveri voi olla, kun kerta yhden pelin NHL:ssakin päässyt viime kaudella pelaamaan. Täyttyisihän tässä myös osan toive siitä, että Kessel saisi sen juttukaverin.

Näyttäisihän tuo puolustus aikas hyvältä tämän hankinnan jälkeen. Itse laittaisin näin:

Niemi - Kessel
Ramage - Fagerudd
Näppilä - Vittasmäki
Salmela

Luonnollisintahan olisi muodostaa parit tyyliin "left-right", mutta itse näkisin Ramagen Fageruddin parina. Saa Fagerudd ottaa hieman enempi vapauksia hyökkäyspäässä, kun on varmistava pakki kaverina. Näppilän kanssa sortuivat säntäilemään yhdessä vähän liiaksi.

Herranen aika! Mahdollisesti kolme oikealta ampuvaa pakkia pelaavassa avauskuusikossa. Jokunen enempi kuin viime kauden alussa.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 643
Vs: Huhuketju

Nyt se huhu on jo levinnyt Eliteprospectsiin ja lähteenä tuo sama sivusto.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=31270
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Vs: Huhuketju

On tän faijakin näköjään ollut aikoinaan ihan ok pakki http://www.eliteprospects.com/player.php?player=39554.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Koikkaaja sanoi:
Nyt se huhu on jo levinnyt Eliteprospectsiin ja lähteenä tuo sama sivusto.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=31270
Mitä väliä sillä nyt on? EP on edelleen sivusto joka vain listaa huhuja, joita sinä, minä ja mummusi voivat sinne lähettää.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 840
Vs: Huhuketju

En nyt pidä kauhean todennäköisenä, että agentti-firma on laittanut "vahingossa" tuon, että pelaa Ilveksessä.. Kelpaa kyllä minulle, vaikka pakkia ei sinänsä tarvii ;D Kunhan Mäkistä nyt ei vain ikinä enää päästetä kokoonpanoon.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Asylum sanoi:
En nyt pidä kauhean todennäköisenä, että agentti-firma on laittanut "vahingossa" tuon, että pelaa Ilveksessä.. Kelpaa kyllä minulle, vaikka pakkia ei sinänsä tarvii ;D Kunhan Mäkistä nyt ei vain ikinä enää päästetä kokoonpanoon.
Jep, ja kyse ei liene mistään ihan pienestä huuhaa-firmasta, kun mm. Raskin Tuukkaakin edustaa.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 643
Vs: Huhuketju

Jos Ramage tulee Ilvekseen niin onkohan Kesselillä ollut näppinsä pelissä, kun Ramagen twitter profiilin mukaan hän asuu Madisonissa Wisconsinissa. Madison on Kesselin syntymäpaikka ja luultavasti myös kotikin on siellä vielä.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Asylum sanoi:
En nyt pidä kauhean todennäköisenä, että agentti-firma on laittanut "vahingossa" tuon, että pelaa Ilveksessä.. Kelpaa kyllä minulle, vaikka pakkia ei sinänsä tarvii ;D Kunhan Mäkistä nyt ei vain ikinä enää päästetä kokoonpanoon.
Niin no toisaalta esimerkiksi Mikko Koskinen on kyseisellä sivulla merkattu Sibirin pelaajaksi, vaikka pelasi siellä viimeksi viime kauden alussa.. ja Tim Stapleton Magnitogorskin pelaajaksi, vaikka siirtyi Sveitsiin. Joten voi olla mahdollista että on menossa vaikkapa Tapparaan, agenttifirma vaan sekottanut joukkueet tms. No eiköhän tuo selviä lähiaikoina.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Vs: Huhuketju

Veikkaan, että Sirenin Villellä on näpit pelissä, jos tää Ramage Ilvekseen tulee.
 

cace6969

Guest
Vs: Huhuketju

bulftrik sanoi:
Asylum sanoi:
En nyt pidä kauhean todennäköisenä, että agentti-firma on laittanut "vahingossa" tuon, että pelaa Ilveksessä.. Kelpaa kyllä minulle, vaikka pakkia ei sinänsä tarvii ;D Kunhan Mäkistä nyt ei vain ikinä enää päästetä kokoonpanoon.
Niin no toisaalta esimerkiksi Mikko Koskinen on kyseisellä sivulla merkattu Sibirin pelaajaksi, vaikka pelasi siellä viimeksi viime kauden alussa.. ja Tim Stapleton Magnitogorskin pelaajaksi, vaikka siirtyi Sveitsiin. Joten voi olla mahdollista että on menossa vaikkapa Tapparaan, agenttifirma vaan sekottanut joukkueet tms. No eiköhän tuo selviä lähiaikoina.
Tuntus vähän ihmeelliseltä, jos Tapparaan tulis tässä vaiheessa. Ei oikein tarvetta. Vielä ainakaan.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 188
Vs: Huhuketju

cace6969 sanoi:
bulftrik sanoi:
Asylum sanoi:
En nyt pidä kauhean todennäköisenä, että agentti-firma on laittanut "vahingossa" tuon, että pelaa Ilveksessä.. Kelpaa kyllä minulle, vaikka pakkia ei sinänsä tarvii ;D Kunhan Mäkistä nyt ei vain ikinä enää päästetä kokoonpanoon.
Niin no toisaalta esimerkiksi Mikko Koskinen on kyseisellä sivulla merkattu Sibirin pelaajaksi, vaikka pelasi siellä viimeksi viime kauden alussa.. ja Tim Stapleton Magnitogorskin pelaajaksi, vaikka siirtyi Sveitsiin. Joten voi olla mahdollista että on menossa vaikkapa Tapparaan, agenttifirma vaan sekottanut joukkueet tms. No eiköhän tuo selviä lähiaikoina.
Tuntus vähän ihmeelliseltä, jos Tapparaan tulis tässä vaiheessa. Ei oikein tarvetta. Vielä ainakaan.

Joo sama. En usko saavan peliaikaa Tapparasta kun pakisto muutenkin täysi. Ilvekseen sen sijaan voisi mahtua ja ilmeisesti katsottu ettei Mäkinen/Mäkelä riitä + ilmeisesti noissa peleissä oltu omassa päässä hieman kusessa. Ei siinä, kyllä tuo saattaa kaivata isäntää maalin eteen. Rightin peluri vielä.

Kunhan ei pois sulkisi hyökkääjää. Tosin Timmins + Rampage kelpaisi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 475
Vs: Huhuketju

sandelssi 42 sanoi:
Ei oo tulossa, Pajuoja on itse vahvistanut asian.

Eli huomenna julkaistaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös