Petri Kontiola

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kyllä Kontiola-Virtanen on 6 pelissä seitsemästä kovempi kuin Virtanen-Bau vaikka ilman jalkoja. Tai Kontiolan pitäisi olla heikentynyt aivan massiivisesti, mutta ei sitä päätöstä tuota ajattalumallia käyttäen olla tehty. Ja ihan arvostan sitä, että Tillu pysynyt kannassaan.

Niin ja jääkiekkojoukkueen menestysmahdollisuutta ei lasketa suoraan tuolla kaavalla. Ja se on kai se, millä on merkitystä, eikä se, mikä on paperilla kovempi kokoonpano.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Kyllä Kontiola-Virtanen on 6 pelissä seitsemästä kovempi kuin Virtanen-Bau vaikka ilman jalkoja. Tai Kontiolan pitäisi olla heikentynyt aivan massiivisesti, mutta ei sitä päätöstä tuota ajattalumallia käyttäen olla tehty. Ja ihan arvostan sitä, että Tillu pysynyt kannassaan.
Tuskin Tillu on päätöksiään tehnyt sen mukaan että on ajatellut Konnan heikentyvän pelaajana massiivisesti.

Tiedossa oli hyvissä ajoin että herra lopettaa, eli korvattiin muilla pelureilla.

Siihen päälle Konnan muut suhmuroinnit ja sekoilut niin ovi on kiinni.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Pelaajan tason puolesta menisi, mutta muuten ei todellakaan. Ei mitään asiaa Ilvekseen enää. Ja jos taustatiedot pitävät paikkansa, niin olisi jotain hommia Ilveksestä lupailtu uran päätteeksi, mutta nekin kaatuivat. Se viime kauden kännäily alkoi kai huomattavasti aiemmin kuin keväällä ja oli aika reipasta. Huhuja toki, mutta lähteet pitäisi olla aika hyviä.

Mun on täysin mahdoton käsittää, miten jotkut olisivat valmiita sovittelemaan tällaista ukkoa Ilvekseen, jota rakennettu urheilullisuus edellä. Viime kauden resepti on nähty jo koettu, nyt on aika yrittää jotain muuta.

Kontiola ei olisi ikimaailmassa päätynyt Tapparaan, jos siellä olisi vielä menestyksen luoneet ukot taustalla.
Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä, mutta se, että jotkut haikailevat Konnaa Ilvekseen on mun mielestä vaan, että näkevät asian eri lailla, muistavat hyvät asiat mitä Konna toi, pisteet, kevään -22 seiskapelin jne. Eivät laske mainitsemasi urheilullisuuden yms varaan. Itse ajattelen, että vaikutus olisi myös voimakkaan negatiivinen ryhmädynamiikkaan, kun muut ovat painaneet hullun lailla treeniä (eivätkä törpötelleet viime kaudella) ja sitten tuotaisiin kaveri ohituskaistaa suoraan golfkentiltä.
Itselleni ihmeellisempää on se, että eikö se ollut itse @punakone joka arveli, että Pendolle voisi käydäkin?
Kertooko vaan kovasta menestyshalusta vai muita suuremmasta kyvystä unohtaa menneet?
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä, mutta se, että jotkut haikailevat Konnaa Ilvekseen on mun mielestä vaan, että näkevät asian eri lailla, muistavat hyvät asiat mitä Konna toi, pisteet, kevään -22 seiskapelin jne. Eivät laske mainitsemasi urheilullisuuden yms varaan. Itse ajattelen, että vaikutus olisi myös voimakkaan negatiivinen ryhmädynamiikkaan, kun muut ovat painaneet hullun lailla treeniä (eivätkä törpötelleet viime kaudella) ja sitten tuotaisiin kaveri ohituskaistaa suoraan golfkentiltä.
Itselleni ihmeellisempää on se, että eikö se ollut itse @punakone joka arveli, että Pendolle voisi käydäkin?
Kertooko vaan kovasta menestyshalusta vai muita suuremmasta kyvystä unohtaa menneet?
Faktaa ei ole tuohon Pendoon antaan nämä ovat päätelmiä mitä olen jutellut asiasta..Ja turha asiaa spekuloida kun Tillu ja hallitus on päätöksen tehnyt luultavimmin..ja olisko Ilveksen imagon kannalta hyvä että Konna otetaan vie loppukaudeksi kun koko viime kausi rummutettiin sitä viimeistä tanssia…oikea päätös imagon kannalta
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Faktaa ei ole tuohon Pendoon antaan nämä ovat päätelmiä mitä olen jutellut asiasta..Ja turha asiaa spekuloida kun Tillu ja hallitus on päätöksen tehnyt luultavimmin..ja olisko Ilveksen imagon kannalta hyvä että Konna otetaan vie loppukaudeksi kun koko viime kausi rummutettiin sitä viimeistä tanssia…oikea päätös imagon kannalta
Kiitos tarkennuksesta. Samaa mieltä, oikea päätös.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Faktaa ei ole tuohon Pendoon antaan nämä ovat päätelmiä mitä olen jutellut asiasta..Ja turha asiaa spekuloida kun Tillu ja hallitus on päätöksen tehnyt luultavimmin..ja olisko Ilveksen imagon kannalta hyvä että Konna otetaan vie loppukaudeksi kun koko viime kausi rummutettiin sitä viimeistä tanssia…oikea päätös imagon kannalta
Konna on velkaa kaikille Last Dance -tavaroiden ostajille :)
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Faktaa ei ole tuohon Pendoon antaan nämä ovat päätelmiä mitä olen jutellut asiasta..Ja turha asiaa spekuloida kun Tillu ja hallitus on päätöksen tehnyt luultavimmin..ja olisko Ilveksen imagon kannalta hyvä että Konna otetaan vie loppukaudeksi kun koko viime kausi rummutettiin sitä viimeistä tanssia…oikea päätös imagon kannalta
Tätä en oo koskaan ihan täysin ymmärtänyt, että mitä väliä sillä on jos sanoo lopettavansa, mutta jatkaakin uraa. Onhan tätä historian saatossa tehneet muunmuassa Michael Jordanit ja Tom Bradyt, mutta ei se sädekehä ole yhtään himmentynyt. Ton on pakko olla joku Suomalaisten ajattelema juttu kai nyt mielensä saa vaihtaa. Aika henkilökohtainen päätös kuitenkin jos päättääkin jatkaa. Ymmärrän kyllä silti täysin muista syistä miksei Konna Ilveksessä jatka.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 400
Menköön t*pparaan, mikäs siinä sitten. Mun silmissä jokanen ikänsä puolesta rikosvastuullinen ihminen joka päättää kantaa sinistä ja oranssia on heittänyt aika ison osan ihmisarvostaan viemäriin, sillä ei enää ole mitään merkitystä onko kaveri joskus kantanut vihreää vai ei.

Kaikkea (epä)onnea Mouhijärvelle ja näin ollen myös Konnalle, mikäli sinne päätyy!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Ässien UTJ Vuotinen sano mulle tänään ettei Konnaa ole ainaskaan heille tarjottu…heh..että hirtto silmukka kiristyy lähipäiville ehkä..
Ainakin vielä toistaiseksi Maikkarin studiossa :)
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Tämähän on vain hokia. Jos Kontiola saa sopimuksen, niin antaa miehen pelata.
Jos onnistuu ja hoitaa pelihomnat hyvin, niin eiköhän se ole vain hyvä asia.

Keskitytään me Ilveksen asioihin ja toivotaan onnellista huipentumaa.

Vitut. Jos se tekee sopparin Tapsuun, niin Osasto41:n pitää masinoida kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle... Huutokuoro koko Konnan sopparin ajaksi keskustorille. Voitas päästä johonkin enätyskirjaan, jos esim 8 vko putkeen siellä porukkaa olis huutamassa. Voisko panimopuolelta saada jotain sponssiakin? Petät kirjain rinnassa mun joukkueen, petät mut. Ei unohdu, eikä helpota. Varsinkaan kirvespaita päällä. Troijan hevonen...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Vitut. Jos se tekee sopparin Tapsuun, niin Osasto41:n pitää masinoida kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle... Huutokuoro koko Konnan sopparin ajaksi keskustorille. Voitas päästä johonkin enätyskirjaan, jos esim 8 vko putkeen siellä porukkaa olis huutamassa. Voisko panimopuolelta saada jotain sponssiakin? Petät kirjain rinnassa mun joukkueen, petät mut. Ei unohdu, eikä helpota. Varsinkaan kirvespaita päällä. Troijan hevonen...
Eiköhän Konna tuosta kuule.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Vitut. Jos se tekee sopparin Tapsuun, niin Osasto41:n pitää masinoida kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle, kaljalle... Huutokuoro koko Konnan sopparin ajaksi keskustorille. Voitas päästä johonkin enätyskirjaan, jos esim 8 vko putkeen siellä porukkaa olis huutamassa. Voisko panimopuolelta saada jotain sponssiakin? Petät kirjain rinnassa mun joukkueen, petät mut. Ei unohdu, eikä helpota. Varsinkaan kirvespaita päällä. Troijan hevonen...

Onhan tuolin tapa reagoida asiaan,, ,,
 
Ylös