Petri Kontiola

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Mutta helvetti sentään, että huhujen mukaan mitä täällä sanottu maanantaista ja itse näin videon ti-ke välisestä yöstä, jossa yhdellä herralla oli aikamoinen känni päällä
Ajankohta huomioiden, tämä ei minusta kuulosta hauskanpidolta. Eikä sen puoleen myöskään kurin puutteelta.
Surullista sanoa, mutta tämä kuulostaa minusta päihdeongelmalta.
Toivottavasti olen väärässä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Itse hyvin pystyn ajattelemaan asiat pelaajan kannalta useasti, mutta tätä tapausta en. Muutama olut ok, runkosarjan aikana la pelin jälkeen yöelämä ok ( pelaajilla Oltava oikeudet nauttia elämästä ). Mutta helvetti sentään, että huhujen mukaan mitä täällä sanottu maanantaista ja itse näin videon ti-ke välisestä yöstä, jossa yhdellä herralla oli aikamoinen känni päällä. Vittu 60 peliä kannattajat tukena ja playoffeissa sitten päätetään kusta oman joukkueen ja kannattajien päälle. Tosiaan mietin olenko menossa halliin huomenna ja jätän kausikortti paikkani tyhjäksi. Eivät tuollaiset pelaajat ansaitse kannattajien tukea.

Asiaa!

Tässä alkaa hiljalleen mennä usko menestymiseen, miten samassa seurassa kerta toisensa jälkeen voidaan sössiä näin paljon. Juuri kun ajattelin, että seuran rakenteet ovat kunnossa. Miten ammattilaisorganisaatio voi antaa tämmöisten juttujen tapahtua. Kenellä on vastuu?

Kannattaa jokaisen kuunnella tuo Seppäsen jakso, totuuksia herrat siinä latovat. Ja sen verran on molemmilla koukeroita lätkämaailmassa, että mistään foorumeilta eivät huhujansa ota.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
Muuta ei tarvitse, kuin että otetaan opiksi.
Kun ei taideta ottaa jos homma toistuu molempien sarjojen jälkeen.
Toisekseen, eletään 2020- lukua.
Ei enää, eikä tällä tasolla tällaista saa tapahtua.
Lisäksi nyt tuijotetaan liikaa konnaan, pelaajiin.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 366
Mutta helvetti sentään, että huhujen mukaan mitä täällä sanottu maanantaista ja itse näin videon ti-ke välisestä yöstä, jossa yhdellä herralla oli aikamoinen känni päällä.

Mistä viikosta / päivämääristä on kyse?
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Mun jakeluun ei vaan mee toi millään, että miks pitää juuri nyt ryypätä, kun on viimeiset pelit niin vetää koko kausi pöntöstä alas. Erityisesti Konna vielä, kun on viimeinen kausi - oli sitten mitä tahansa muita huolia siviilissä (jos edes on/oli). Ikävästi nuo jäsen M22:sen vikat lauseet tulee vaan tästä mieleen heti itselläkin.
 

Leena Rehumäki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
710
Mä häpeän…koskaan en oo kuullutkaan, että sen urheilullisen tamperelaisen seuran pelaajista olis puhuttu mitään tällaista…vai onko joku muu kuullut/nähnyt jotain? ;)
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Muuta ei tarvitse, kuin että otetaan opiksi.

Aiheutettu pahamieli pitää hyvittää. Tän kauden playoffkausarin omistajille 20% alennus ensi kauden poff-kausarista. Joukkueen sisästen ongelmien aiheuttamaa ketutusta kompensoimaan. "Me tarvitsemme teitä ja olemme kiitollisia tuestanne"-hengessä.
 

CatchTheFox

Rivipelaaja
Viestejä
98
Kaikille jotka ovat pahoittaneet näistä huhuista mielensä pyydän jo valmiiksi anteeksi sitä, että nämä huhut eivät nyt koske pelkästään tämän ketjun kaveria. Ei ole faktaa, ainakaan sellaista, joka tyydyttäisi kaikkia tahoja esim. kuvien tai muiden koordinaattien muodossa, mutta samoista lähteistä kuultuna mukana on ollut ainakin Tikka.

Kenenkään ei ole pakko uskoa ja minulle on aivan sama minä paskahousuna pidätte. Asia on kuitenkin sen verran vakava, että tämä tulisi toimistolla käsitellä asap ellei jo sitten ole.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Ajankohta huomioiden, tämä ei minusta kuulosta hauskanpidolta. Eikä sen puoleen myöskään kurin puutteelta.
Surullista sanoa, mutta tämä kuulostaa minusta päihdeongelmalta.
Toivottavasti olen väärässä.


Ja valitettavasti tällaiset tapaukset on yleensä vain niitä jäävuoren huippuja. Jos miettii nimiä Karalahti, Jantunen ja Virtanen, niin kyllähän heidän ongelmansa oli nähtävissä jo uran aikana.

Ei käy Ripaa eikä Tillua kateeksi. Jos tämä pelaajien temppu on meidän tiedossa, se on satavarmasti myös yhteistyökumppaneiden tiedossa. Fanit voi ensi kauteen mennessä leppyä, mutta sponsoreiden hymyssä voi oll pitelemistä kun näkee ja kuulee että tätäkö se uusi Ilves sitten meinaa: lyödään homma läskiksi sillä ratkaisevalla hetkellä. Ja tällaista mätäpaisetta on sitten koko kausi rahoitettu.

Kyllä siinä saa paljon selittää ja vakuuttaa että miksi tällaiseen paskakasaan kannattaisi käsiään saati eurojaan työntää. Siksi joku ulostulo olisi tarpeellinen. Ja ei tule tippaakaan sympatiaa jos nyt heitetään pelaajia "bussin alle". Juopottelemalla on annettu tasoitusta esim. nopeudessa, palautumisessa mutta ennen kaikkea asenteessa. Ja pään sisällähän tällaiset pelit yleensä voitetaan ja hävitään. Pelicans-tappio oli nolo, häpeällinen, nöyryyttävä mutta täysin ansaittu. Nyt tarvitaan johtajuutta, vaikka tämä ei taatusti ole mukavaa kenellekään.

"Koe ilmiö josta puhutaan vielä pitkään" Harvinaisen hyvin osui markkinointi tänä(kin) keväänä.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
906
Jantunenki sentään teki pari maalia jossain pelissä, mistä ei sanojensa mukaan edes muista mitään.
Paremmin se peli kulkee pikku hutikassa kun krapulassa.

Luoja, että suututtaa! Ikkunasta nään ku areenan perkele hehkuu sinioranssina ja samalla luen tämmöstä sontaa omasta joukkueesta. Taidan lähtee itekki nekalaan kohta keltavihreet päällä!
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Tämä case on legendaarinen. Ei varmasti savua ilman tulta. Väkisinkin tarina alkaa kulkea monia, vivahderikkaita polkuja.

Herättäähän tämä case hurjasti mielenkiintoa, puhutaan kuitenkin kissaeläimestä, seurasta, joka on noussut juuri suosta parrasvaloihin.

Harmi homma, vaikkei kyseessä olisi mikään totaalinen nollaus muutaman pelaajien taholta, jo otsikot aiheuttavat parranpärinää.

Toki jos tänään olisimme Areenan valoissa porkkanoita vastassa, viestittely olisi laimeampaa.

Eiköhän tämäkin tarina saa tarkemmat vastaukset jossain vaiheessa.

Onpahan puheenaihetta huomenna Arenalla !
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Vielä kerran sanon, että kun kerran spekuloidaan, niin ei nyt spekuloida sitten vain sillä lähtökohdalla, että pelaaja X:llä ei ollut asenne kohdallaan, eikä ollut lopulta täällä voittamassa, vaan mieluummin biletti ja ryyppäsi, vaan otetaan huomioon myös vaihtoehto, jossa alkoholin käyttöön liittyisikin ihan todellinen ongelma. Tämä on valitettavasti nyt ihan potentiaalinen vaihtoehto ja muuttaisi suhtautumista asiaan tietyiltä osin. En sano, että se tekisi asiasta vähemmän huonoa saati vähemmän vakavaa, mutta tietyiltä osin erilaisen kylläkin.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 314
Jatkossa pelaajilta vaadittava nollatoleranssia alkoholiin otteluruuhkissa ja pleijareissa. Välierien häviämisen jälkeinen ryyppy menee vielä läpi sormien, mut ei jumalauta mitä perseilyä.

Kuvittelisi, et tällänen olis huippu-urheilijoille ollut itsestään selvää, mut näköjään täytyy ottaa periaatteellinen näkökulma. Todella iso perseennäyttö kannattajille, jota on vaikea anteeksi antaa.

Mut ei Konnalla selvästikään ole kaikki hyvin. Oli se sitten perhekriisi, päihdeongelma, pelaajauran loppumisen kriisi, tai kaikkia näitä sekaisin, niin toivottavasti saa ammattiapua ja läheisten tukea.

Kiitos hyvistä hetkistä ja tsemppiä tulevaan, mut tätä loppua en haluu kyl muistaa.
 
Ylös