Petri Kontiola

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Whiplash. Niskat Konnalla varmastikin kipeät ja jumissa mutta ihmisen niskat ovat onneksi paljon lujemmat kuin ajattelisi.
 

N.B.I 76

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
313
Whiplash. Niskat Konnalla varmastikin kipeät ja jumissa mutta ihmisen niskat ovat onneksi paljon lujemmat kuin ajattelisi.
Niskat ja päänseutu sellaista aluetta jotka usein vaativat tarkat tutkimukset joten eiköhän MRI:llä tälläiset selvitetä.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 091
Vaikka pahaa vammaa ei olisi tullutkaan, niin kyllä tuosta ainakin jonkinlainen niskalukko on todennäköinen seuraus. Ja jos niska ei kunnolla käänny, niin ei silloin jääkiekkoa pelata. Itse lähtisin loppukauteen sillä oletuksella että Kontiolaa ei enää kaukalossa nähdä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Tuli katseltua toi konnan ilmalento uudestaan ja joo tuo taklaushan on sinällään ihan puhdas, mutta oliko toi nyt tarpeellinen? Mielestäni aivan turha ja lisäksi suuntautuu todella alas...hieman outoa että tuollaiset leikkaamiset jalkoihin ovat sallittuja. Näen tuossa jopa hieman vahingoittamisyritystä.

Kaikesta huolimatta toivottavasti Konna pystyy palaamaan mahdollisimman pian takas peleille.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Eiköhän toi tehdä melko lailla aina, kun niskan alueelle kohdistuu voimakas isku... mutta joo, voi kyllä olla, että Konnan pelit on tältä keväältä pelattu ja se olisikin karmea isku Ilvekselle. Onneksi meillä kerrankin on laajuutta, myös keskikaistalle!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Jos tuut niskoilles jäähän, niin kyllähän se pitää kuvata, sen suurempia johtopäätöksiä kauden ohi olemisesta en vielä lähtis vetämään.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 619
Mitä olette palstatoverit mieltä koko tilanteesta? Olisiko siitä pitänyt viheltää jäähy? Jos Kontiola ei olisi hypännyt olisi koko ura voinunt jäädä polvien kanssa siihen siniviivalle.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Slenicka olisi voinut jättää tuon kyllä tekemättä... karmea tilanne. Konnalla oli vielä järkyttävän huono asento siinä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Mitä olette palstatoverit mieltä koko tilanteesta? Olisiko siitä pitänyt viheltää jäähy? Jos Kontiola ei olisi hypännyt olisi koko ura voinunt jäädä polvien kanssa siihen siniviivalle.
Mitä itse olen tilannetta kelaillut väitän että jos Kontiola ei olisi hypännyt osuma ei olis tullut polviin vaan ylemmäksi vartaloon.
Omasta mielestä taklaus ei tullut liian alas, että ihan puhdas taklaus tuo oli.

Slenicka olisi voinut jättää tuon kyllä tekemättä... karmea tilanne. Konnalla oli vielä järkyttävän huono asento siinä.
Tästä olen kyllä myös samaa mieltä.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 168
Mitä olette palstatoverit mieltä koko tilanteesta? Olisiko siitä pitänyt viheltää jäähy? Jos Kontiola ei olisi hypännyt olisi koko ura voinunt jäädä polvien kanssa siihen siniviivalle.
Ei mun mielestä jäähyä. Konna kurkotti itsekin aika huolimattomasti ja oli huonossa asennossa. Sklenicka veti playoff-hengessä taklauksen loppuun asti, vaikka runkkaripelissä olisi ehkä laittanut vähän jarrua.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 619
Ei mun mielestä jäähyä. Konna kurkotti itsekin aika huolimattomasti ja oli huonossa asennossa. Sklenicka veti playoff-hengessä taklauksen loppuun asti, vaikka runkkaripelissä olisi ehkä laittanut vähän jarrua.
Toisaalta, antoi hyvän linjauksen taklausille (toivottavasti) loppupelejä ajatellen. Eli jos mahdollisuus niin meiltäkin saa käyttää. PL Lööf joka tulee usein kädet ylhäällä tilanteeseen kuin tilanteeseen.
 
Ylös