Petri Kontiola

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Koskakohan tämä loppuisi, rupeaa jo vähän kyllästyttämään. Tekisi nyt jonkun sopparin johonkin. Ilvekseeen ei varmasti ole tulossa.

Vai sopiiko Pennasen jatkuvasti toitottamiin arvoihin jonkun mielestä?

"...käy jäällä muutaman kerran viikossa ja askartelee myös salilla vähintään puoli-innokkaasti."
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 261
Viikonloppuna kuulin sellaista, että mikäli ura jatkuisi niin se tapahtuisi todennäköisesti Tapparassa.
Looginen sikäli, että siellä sentterille tarvetta.
Itse epäilen tätä, mutta mistä näitä tietää.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 800
Viikonloppuna kuulin sellaista, että mikäli ura jatkuisi niin se tapahtuisi todennäköisesti Tapparassa.
Looginen sikäli, että siellä sentterille tarvetta.
Itse epäilen tätä, mutta mistä näitä tietää.

Siinähän sitä tulisi mukavasti säpinää paikallisiin. Eipä ole oikein sellaisia siirtoja nähty jotka oikeasti herättää tunteita. Masi Marjamäki taisi olla edellinen.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
”…ja kuinka paljon meidän hienot fanit sen ansaitsisivat”

Totta.

”Se jäi piippuun ja niin jäi oma suorituskin. No, ei se varmaan ihan niin huono ollut kuin kylillä on puhuttu.”

Oli se.

Sama pisti silmään.

Naurettavaa, että mies vielä kuvittelee olevansa jossakin mestariehdokkaassa hyödyksi.

Mestaruutta ei pullon pohjasta löytynyt. Antaisi jo olla.

Viimeisestä tanssista on mediassa jauhettu nyt vuoden päivät. Mediarumba vei viime kaudella joukkueen keskittymistä tärkeimmästä ja eikun mies vain jatkaa vaikka on paidatkin jo vaihdettu. Kertoo siitä, että Kontiola ei osaa olla joukkuettaan pienempi.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 056
Viikonloppuna kuulin sellaista, että mikäli ura jatkuisi niin se tapahtuisi todennäköisesti Tapparassa.
Looginen sikäli, että siellä sentterille tarvetta.
Itse epäilen tätä, mutta mistä näitä tietää.
Ai helvetti mää nautin kun konna "juo" eka ilveksen mestaruuden ja sitten menee tapparaan voittamaan yhden siinä vaiheessa oon matkalla rauhaniemelle pehmustettuun huoneeseen...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 656
Sama pisti silmään.
Naurettavaa, että mies vielä kuvittelee olevansa jossakin mestariehdokkaassa hyödyksi.

Mestaruutta ei pullon pohjasta löytynyt. Antaisi jo olla.

Viimeisestä tanssista on mediassa jauhettu nyt vuoden päivät. Mediarumba vei viime kaudella joukkueen keskittymistä tärkeimmästä ja eikun mies vain jatkaa vaikka on paidatkin jo vaihdettu. Kertoo siitä, että Kontiola ei osaa olla joukkuettaan pienempi.
Aivan varmasti oikeassa roolissa olisi paljonkin hyödyksi. Kevät meni miten meni ja siinä oli vaikka ja mitä mutta runkosarja kuitenkin aivan hävytön. Ottaen huomioon että muut sentterit pettivät pl. Tikka. Konna oli ihan liian isossa roolissa ja hallitsi sen hyvin. Keväällä ei enää puhti riittänyt, oli loukkia ja muuta.

Mutta että melkoista puhetta väittää että Konnasta ei olisi mitään hyötyä enää. Itse vaihtaisin esim. Gregoireen heti.

En minä Konnaa väkisin tänne olisi tuomassa tai mihinkään tulosrooliin mutta kyllä Konnalle käyttöä olisi, aivan varmasti. Juuri tällainen koodinimi ”Koskiranta” -tyyppinen tapaus.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
Sama pisti silmään.

Aivan varmasti oikeassa roolissa olisi paljonkin hyödyksi. Kevät meni miten meni ja siinä oli vaikka ja mitä mutta runkosarja kuitenkin aivan hävytön. Ottaen huomioon että muut sentterit pettivät pl. Tikka. Konna oli ihan liian isossa roolissa ja hallitsi sen hyvin. Keväällä ei enää puhti riittänyt, oli loukkia ja muuta.

Mutta että melkoista puhetta väittää että Konnasta ei olisi mitään hyötyä enää. Itse vaihtaisin esim. Gregoireen heti.

En minä Konnaa väkisin tänne olisi tuomassa tai mihinkään tulosrooliin mutta kyllä Konnalle käyttöä olisi, aivan varmasti. Juuri tällainen koodinimi ”Koskiranta” -tyyppinen tapaus.

Kontiolastahan ei ole mitään hyötyä, mikäli ei tee pisteitä. Sen varmasti jokainen huomasi jo viime kaudella.

Heti kun peli alkaa tökkimään, selkä suoristuu, paiskotaan laitoja rikki ja huudetaan ketjukavereille.

Viime kaudella tuli lukemattomia maaleja ja vaaranpaikkoja pelkästään sen takia, että Kontiolaa ei kiinnostanut enää hyökkäyksen jälkeen puolustaa. Kontiola myös ohjeisti Rätyä olemaan heittämättä kiekkoa päätyyn, vaan tuomaan syöttelemällä kiekon ylös - ei ole voittava pelitapa.

Mikäli haluan voittaa, otan sata kertaa sadasta Gregoiren tai Koskirannan ennen Kontiolaa.

Huipulla iso osa on kiinni asenteesta ja Kontiolalla se on väärä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 656
Kontiolastahan ei ole mitään hyötyä, mikäli ei tee pisteitä. Sen varmasti jokainen huomasi jo viime kaudella.

Heti kun peli alkaa tökkimään, selkä suoristuu, paiskotaan laitoja rikki ja huudetaan ketjukavereille.

Viime kaudella tuli lukemattomia maaleja ja vaaranpaikkoja pelkästään sen takia, että Kontiolaa ei kiinnostanut enää hyökkäyksen jälkeen puolustaa. Kontiola myös ohjeisti Rätyä olemaan heittämättä kiekkoa päätyyn, vaan tuomaan syöttelemällä kiekon ylös - ei ole voittava pelitapa.

Mikäli haluan voittaa, otan sata kertaa sadasta Gregoiren tai Koskirannan ennen Kontiolaa.

Huipulla iso osa on kiinni asenteesta ja Kontiolalla se on väärä.
Tuo paiskominen ja muu nimenomaan korostaa sitä halua ja voitontahtoa. Konna vaan osoittaa sen välillä väärin.

Miksei ole voittava pelitapa syötellä?

Ja nimenomaan, rooli oli jo viime kaudelle liian iso ja väärä, osittain kiitos Tillun ja Sebokin tason kyykkäyksen. Siitä johtui moni asia.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 609
Itte ihan mutulla veikkaisin Pelsuja, jos Liigassa pelaa. Siellä on nuoria senttereitä Hämäläinen, Hirvonen ja Vilen. Toisaalta HPK olis logistisesti hyvä vloppu isälle. Sinne ottaan tuntumaa ottelukohtasella. Jos kulkee, niin vuoden vaihteessa siirtorajan lähestyessä kelpaa leveyshankinnaksi johonkin poff-joukkueeseen "Koskirannaksi".
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Onko Tillu vai Pennanen lyönyt sen oven kiinni?
Kysymys ei ole minulle, mutta yleisesti ottaen, jos asiat keväällä meni niin kuin meni ja kaikki johtoa ja faneja myöten puhuvat urheilullisuudesta ja sen korostamisesta, niin pitääkö sitä ovea erikseen kenenkään sulkea.
Voihan olla, että asiaa pidetään niin selkeänä, ettei siitä tarvitse edes keskustella.
 
Ylös