Petri Kontiola

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 152
Jos on viihteelle lähdetty tai muuten jätetty tekemättä kaikki mahdollinen sen eteen että finaaliin mennään ja siten annettu täysin vapaaehtoisesti minkäänlaista kilpailuetua Pelicansille, se ei ole naureskelun tai vielä vähemmän pelaajien oma asia. Se on koko yhteisön yhteisten tavoitteiden päälle kuseminen. Siinä on petetty niin valmentajien, joukkuetoverien, huoltajien, toimiston väen ja myös fanien luottamus! Ja mahtaa tehdä joukkuehengellekin hyvää jos on nähty mihin on se Ässät-sarjasta saatu "lepoaika" käytetty.

"One goal" on lukenut kopin seinässä koko kauden ja jos ei tässä paikassa pysty siihen sitoutumaan, olen ihan helvetin onnellinen jos näistä kuvassa esiintyneistä tyypeistä ei täällä suuri osa jatka ja Latvalakin voi aloittaa ensi kauden vaikka rotaatiopakkina.

Toivottavasti totuus tosiaan tulee ilmi myöhemmin, ettei syyttömät joudu kärsimään ja ala liikkumaan yhtään enempää huhuja ettei esim. Lancasterin raajavammat liittyneet tähän asiaan.
Erinomainen viesti. Juuri näinhän se on. Kahden kerroksen väkeä ei joukkueessa saa olla.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Jos on viihteelle lähdetty tai muuten jätetty tekemättä kaikki mahdollinen sen eteen että finaaliin mennään ja siten annettu täysin vapaaehtoisesti minkäänlaista kilpailuetua Pelicansille, se ei ole naureskelun tai vielä vähemmän pelaajien oma asia. Se on koko yhteisön yhteisten tavoitteiden päälle kuseminen. Siinä on petetty niin valmentajien, joukkuetoverien, huoltajien, toimiston väen ja myös fanien luottamus! Ja mahtaa tehdä joukkuehengellekin hyvää jos on nähty mihin on se Ässät-sarjasta saatu "lepoaika" käytetty.

"One goal" on lukenut kopin seinässä koko kauden ja jos ei tässä paikassa pysty siihen sitoutumaan, olen ihan helvetin onnellinen jos näistä kuvassa esiintyneistä tyypeistä ei täällä suuri osa jatka ja Latvalakin voi aloittaa ensi kauden vaikka rotaatiopakkina.

Toivottavasti totuus tosiaan tulee ilmi myöhemmin, ettei syyttömät joudu kärsimään ja ala liikkumaan yhtään enempää huhuja ettei esim. Lancasterin raajavammat liittyneet tähän asiaan.
Erinomainen viesti joka on helppo allekirjoittaa. Pitkän kauden aikana ymmärrän kyllä että välillä on päästävä irti jääkiekosta, ja jokainen hoitakoon sen tyylillään. Jos se tarkoittaa kännien vetämistä, olkoon sitten niin. Välillä sekin saattaa olla ihan hyvä keino nuorille miehille nollata pää, vaikka sitä tuskin kukaan voi optimaalisena keinona pitää.

Sen sijaan pudotuspeleissä erot ovat niin pieniä, että palautumisessa ja keskittymisessä tuleviin peleihin ei olisi varaa antaa yhtään tasoitusta muille. Kyllä se minulle ainakin kertoo jotain sitoutumisen tasosta ja luonteesta miten nuo välipäivät käyttää.

Veijareita ja Virtuooseja itse näen mielelläni jatkossakin Ilveksessä, mutta en laita yhtään vastaan mikäli kaukalon ulkopuolinen veijarointi olisi päivitetty vastaamaan nykyajan huippu-urheilun vaatimustasoa.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
681
Onko ollut vaikutusta on eri tarina, mutta kertoo kyllä karua kieltä eräiden ns. johtavien pelaajien asenteesta. Ei ihme, että eräät pelaajat eivät ole koskaan voittaneet mitään.

Ja viimeisen kerran tästä asiasta todettakoon, että lähteenä entiset pelaajat.
Entiset pelaajat eivät ole uransa aikana selvää viikonloppua viettäneet. T:entinen peluri
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Kyllä minua vituttaa suunnattomasti se, että joka ainoa viesti, mikä kertoo mahdollisesta kännäämisestä kesken playoffsien, alkaa sanalla "Jos".
En puolustele, JOS jotain on tapahtunut, mutta mitä helvetin järkeä on moralisoida, paheksua ja jeesustella täällä sellaista, mistä "varmin tieto" on yhden nimimerkin "kuulin luotettavalta taholta"?
 

Jorma69

Tulokas
Viestejä
6
Jos on viihteelle lähdetty tai muuten jätetty tekemättä kaikki mahdollinen sen eteen että finaaliin mennään ja siten annettu täysin vapaaehtoisesti minkäänlaista kilpailuetua Pelicansille, se ei ole naureskelun tai vielä vähemmän pelaajien oma asia. Se on koko yhteisön yhteisten tavoitteiden päälle kuseminen. Siinä on petetty niin valmentajien, joukkuetoverien, huoltajien, toimiston väen ja myös fanien luottamus! Ja mahtaa tehdä joukkuehengellekin hyvää jos on nähty mihin on se Ässät-sarjasta saatu "lepoaika" käytetty.

"One goal" on lukenut kopin seinässä koko kauden ja jos ei tässä paikassa pysty siihen sitoutumaan, olen ihan helvetin onnellinen jos näistä kuvassa esiintyneistä tyypeistä ei täällä suuri osa jatka ja Latvalakin voi aloittaa ensi kauden vaikka rotaatiopakkina.

Toivottavasti totuus tosiaan tulee ilmi myöhemmin, ettei syyttömät joudu kärsimään ja ala liikkumaan yhtään enempää huhuja ettei esim. Lancasterin raajavammat liittyneet tähän asiaan.
Se on juurikin näin. Jos joku väittää, että "kunnon kännien" vetämisellä kesken pudotuspelisarjojen tai niiden välissä ei ole vaikutusta fyysiseen/henkiseen suorituskykyyn on kyllä tässä asiassa kujalla. Omalla kilpaurheilijaurallani ei olisi tullut ikipäivänä mieleenkään ja nyt on kyseessä vaativa ja äärinopea sm-liiga.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Ei nyt kannata suurta nuneroa tehdä…ihan sivuhuomautksena olihan Hifkin pelaajatkin Saksassa juomassa..että tääläustä tällö kertaa..
Ei.. jatkossa vaan pitää tehdä linjanveto siinä asiassa, että tänne halutaan urheilijoita. Tämä ei ole piikki Kontiolaa kohtaan, eikä ketään muutakaan yksittäistä henkilöä. Jos me halutaan olla huippuseura ammattilaissarjassa ja tosissaan haastaa mm. Tappara, niin kaiken toiminnan pitää olla samalla tasolla. Puulaakisarjoissa voi harrastella ja vaikka pelata kännissä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 893
Ei.. jatkossa vaan pitää tehdä linjanveto siinä asiassa, että tänne halutaan urheilijoita. Tämä ei ole piikki Kontiolaa kohtaan, eikä ketään muutakaan yksittäistä henkilöä. Jos me halutaan olla huippuseura ammattilaissarjassa ja tosissaan haastaa mm. Tappara, niin kaiken toiminnan pitää olla samalla tasolla. Puulaakisarjoissa voi harrastella ja vaikka pelata kännissä.
Uskallan väittää, että Tapparassa olisi sama meininki nimenomaan ennen pronssipeliä kuin Ilveksessä tai HIFK:ssakin.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 839
Turha nyt Kontiolaa alkaa tästä järjettömästi moittimaan. Aika samat kujeet tainnut olla koko uran ajan, että ei pitäisi tulla kenellekään enää yllätyksenä.

Myös toinen varakapteeni viihtyi koko kauden ajan aika tiuhaan tahtiin Tampereen yössä, että kyllä siellä niitä on useampia ollut joukkueessa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Uskallan väittää, että Tapparassa olisi sama meininki nimenomaan ennen pronssipeliä kuin Ilveksessä tai HIFK:ssakin.
Sitten meidän kannattaa varmasti tehdä asiat paremmin, mitä Tapparassa ja tulla Tapparaa paremmaksi seuraksi.
Tuossa on viikon tauko ja kuten olen kirjoittanutkin, niin siinä yksi baari-ilta tai muu nollaus.. heti hävityn välieräpelin jälkeen voi olla ihan hyväksi pääkopalle. En tarkoittanut tätä. Täällä on kirjoiteltu paljon isommasta ja laajemmasta ilmiöstä. JOS tuo laajempi ilmiö pitää paikkansa, niin se ei ole millään tavalla hyväksyttävää.
Ohi menevä nollaus monta päivää ennen pronssipeliä siis ok.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 893
Eiköhän tässä enemmän keskustella Ässät-sarjan ja välierien välisestä ajankäytöstä.

Sitten meidän kannattaa varmasti tehdä asiat paremmin, mitä Tapparassa ja tulla Tapparaa paremmaksi seuraksi.
Tuossa on viikon tauko ja kuten olen kirjoittanutkin, niin siinä yksi baari-ilta tai muu nollaus.. heti hävityn välieräpelin jälkeen voi olla ihan hyväksi pääkopalle. En tarkoittanut tätä. Täällä on kirjoiteltu paljon isommasta ja laajemmasta ilmiöstä. JOS tuo laajempi ilmiö pitää paikkansa, niin se ei ole millään tavalla hyväksyttävää.
Ohi menevä nollaus monta päivää ennen pronssipeliä siis ok.
Asia kunnossa. Ymmärsin väärin. Itse lopetan keskustelun tähän, koska en jaksa lähteä spekuloimaan palstahuhuilla.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Asia kunnossa. Ymmärsin väärin. Itse lopetan keskustelun tähän, koska en jaksa lähteä spekuloimaan palstahuhuilla.
En minäkään spekuloi, enkä ketää syyttele huhujen perusteella. Tuo minun oli yleinen linjaus. Ehkä vähän turhaan ja hämäävästi otsikon " Petri Kontiola " alla.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 893
En minäkään spekuloi, enkä ketää syyttele huhujen perusteella. Tuo minun oli yleinen linjaus. Ehkä vähän turhaan ja hämäävästi otsikon " Petri Kontiola " alla.
Joo no ei munkaan tarkoitukseni ollut lähteä sua vastaan mitenkään väittelemään tai nostamaan ylipäätään tikunnokkaan. Alkuperäisen viestin ymmärsin väärin ja siihen tartuin. Eipä sen kummempaa. Eikä siinäkään sen isompaa ole spekuloiko joku tai antaako yleisen linjauksen liittyen siihen ”JOS” jotain on tapahtunut. Itse en vain siihen halua lähteä ja sen lisäksi vähän kauhistuttaa kuinka nopeasti näistä spekuloinneista ja yleisistä linjauksista tulee palstatotuuksia.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 502
Kaikella kunnioituksella, mutta kunnon päiväkotimeininkiä että "kyllä ne muutkin käy baarissa kauden aikana"... no, ehkä joku HIFK ei ole tässä muutenkaan se organisaatio, josta meidän kannattaa ottaa mallia tekemisessä.

Todella vaikea kuvitella, että Suomessa vaikkapa futiksen, koriksen ja/tai lentiksen pääsarjatasolla pelaajisto dokailisi pudotuspelien ollessa kesken. Jääkiekkoilijoihin suhtaudutaan edelleen "pojat on poikia"-mentaliteetilla, että kyllähän ne nyt voi ryypätä kun on raskasta...

Jumalauta, minä ostin äsken lipun pronssiotteluun ja haluan nähdä siellä joukkueen ainakin yrittämässä voittaa. Mietitään näitä nollauksia sitten, kun edes yhden kerran oikeasti saavutetaan jotain. Siihen asti rotsit kiinni ja työhanskat käteen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Joo no ei munkaan tarkoitukseni ollut lähteä sua vastaan mitenkään väittelemään tai nostamaan ylipäätään tikunnokkaan. Alkuperäisen viestin ymmärsin väärin ja siihen tartuin. Eipä sen kummempaa. Eikä siinäkään sen isompaa ole spekuloiko joku tai antaako yleisen linjauksen liittyen siihen ”JOS” jotain on tapahtunut. Itse en vain siihen halua lähteä ja sen lisäksi vähän kauhistuttaa kuinka nopeasti näistä spekuloinneista ja yleisistä linjauksista tulee palstatotuuksia.
Tämä on nykypäivänä ihan kauheaa.. jopa pelottavaa.
Pistäppä nettiin kuva väärin parkkeeratusta autosta, niin hetken päästä on 50 tuntematonta ihmistä toiselta puolen Suomea valmiina lähtemään lynkkaamaan. Kenellekkään ei tule edes mieleen sekunniksi pysähtyä miettimään.. onko tämä oikeasti näin ja jos, niin onko taustalla jokin ymmärrettä/selitettävä syy ja jos ei vaikka olisikaan, niin onko tämä nyt oikeasti näin vakava asia.

Tämäkin yleisellä tasolla, Kontiolan ajotaidot lienevät ihan ok ;)
 
Ylös