Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

HeGe41 sanoi:
Mitään keskeneräistä ei kannata tuoda julkisuuteen. On parempi kertoa kun on kerrottavaa, eikä kertoa kun on mahdollisesti kerrottavaa.

Näinpä. Toivon kyllä hartaasti, että asiat lutviutuisi. Mutta asiat eivät todennäköisesti lutviudu ilman rahaa, jota tarvitaan, henkilöstön ja pelaajien hankkimiseen, sekä kassan täyttämiseen. Todennäköisesti ilves ei tule olemaan voitollinen vielä muutamaan vuoteen, muttei se tule olemaankaan, ellei jotain konkreettista tehdä. Myyntimiehenä tiedän, että kun minulla on auto käytössäni kerkiän käymään monella asiakkaalla ja minulla on työvälineet mukanani. Jos minulla olisi polkupyörä, eikä autoa ostettaisi, koska en tuota tarpeeksi, en todennäköisesti tulisi koskaan tuottamaankaan!

Lyhyestä virsi kaunis. Ilman satsauksia ei voi tehdä tulosta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Se on juuri näin, tietyt asiat pitää olla kunnossa ja jos niihin ei ole rahaa, niin ei voi toimia. Oma juniorityö on tärkeää, eikä Ilves varmaan koskaan tule olemaan Jokereiden kaltainen ostojoukkue, mutta ei Ilves voi myöskään toimia ammattilaisliigassa kaudesta toiseen pelkällä juniorijoukkueella.
Ilves olisi itseasiassa helppo pohja toimia..pienikin menestys saisi katsomot pullistelemaan niin, että tapparafaneilta menisi yöunet. Pienikin panostus maksaisi nopeasti itsensä takaisin ja vielä korkojen kera. Mutta kun Ilvestä säästetään kuoliaaksi...
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

On toki mukavaa, että faneille on tarjolla tällainen ainutlaatuinen tilaisuus tehdä ehdotuksia Ilveksen kurssin korjaamiseksi ja että nämä ehdotukset jopa toimitetaan pääomistajan luettavaksi.
Ihan oikeasti: täältä tuskin tulee mitään uutta. Siis sellaista mitä Vinnie ei oikeasti olisi jo miettinyt.
Onpahan vaan kaunis keino saada fanitkin tuntemaan itsensä merkityksellisiksi.
Muistetaan realiteetit: Money Talks, Bullshit Walks.
Kirjoitetaan täällä vaikka kuinka perustellusti, ellei se Vinnietä miellytä, ei se toteudu.
Maksetaan vaan vtu Hakametsän parkkisakot ja maailma pelastuu.
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Tero sanoi:
Maksetaan vaan vtu Hakametsän parkkisakot ja maailma pelastuu.

Etkö osaa pysäköintisääntöjä, vai miksi tämä on sinulle niin iso ongelma? Oma vikasi jos olet pikavoiton ottanut ;D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Itseasiassa aika ovela konsti saada Ilvesfanit tuntemaan, että meillä on tässä yhteinen ongelma. Ei uppoa meikäläiseen.. niin makaa, kuin petaa...

Olen muuten Ilveksenmiäs, en jatkoajalla, enkä tiedä sinusta mitään... en siis kopioinut nimimerkkiäsi, olen yhtä yllättynyt itsekkin...Nimimerkkini loin jo vuosia sitten...
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Ilveksenmiäs sanoi:
Olen muuten Ilveksenmiäs, en jatkoajalla, enkä tiedä sinusta mitään...

www.jatkoaika.com , jos vaikka sivistäisit itseäsi. Tuo allekirjoitus vain siksi, ettei kukaan jatkoajassa ala huutelemaan, kuinka täällä lauon tollaisia... No hard feelings!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Olen kyllä nähnyt siellä ko. nimimerkin ja ihan hyvä, että teet pesäeron. Voisitko kertoa siellä jatkoajallakin olevasi ilveksemiäs, et Ilveksenmiäs. Olen nimittäin jo vuosia kirjoitellut omalla nimimerkilläni..ettei tosiaan tulisi niitä sekaannuksia missään. Olen nimittäin kirjoitellut samalla nimimerkillä muillakin palstoilla ja joku onkin jo ihmetellyt, että minne on kadonnut esim. suomenkielentaito.
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Ilveksenmiäs sanoi:
Olen kyllä nähnyt siellä ko. nimimerkin ja ihan hyvä, että teet pesäeron. Voisitko kertoa siellä jatkoajallakin olevasi ilveksemiäs, et Ilveksenmiäs. Olen nimittäin jo vuosia kirjoitellut omalla nimimerkilläni..ettei tosiaan tulisi niitä sekaannuksia missään. Olen nimittäin kirjoitellut samalla nimimerkillä muillakin palstoilla ja joku onkin jo ihmetellyt, että minne on kadonnut esim. suomenkielentaito.

Niimpä ;D. Tosin jos lasket suomi24 ynnämuut foorumit muiksi foorumeiksi, se on minulle aivan sama. Taidat todellakin olla heikkohermoinen, tai sitten juntti, kun tuommoiset pultit vedät yhdestä allekirjoituksesta. Täällä kaiketi kuitenkin suurin osa kirjoittelee myös jatkoaika.comissa, ei jatkoaika.comilla, joten en halua, että he luulevat minun olevan täällä samalla nimimerkillä. Varsinkin kun kirjoitat välillä aika kärkkäästi. Ettei tule tuolla asiantuntevammalla puolella mitään väärinkäsityksiä, miksi kirjoittelen kahdessa eri foorumissa erilailla.

Tosin jätetään tämä sikseen ja laita vaikka yv:tä jos jokin harmittaa. Tämä ei kuulu tähän keskusteluun.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Ei minua mikään harmita, kirjoittele ihan rauhassa, kunhan et syyttele muita mistään. Eikä se Jatkoaika ihan niin hieno foorumi ole, mitä kuvittelet, kyllä sielläkin voi kirjoitella ihan kuka tahtoo..jos tahtoo. Se on vain yksi foorumi kaikkien muiden joukossa..
Voin myös muuttaa nimimerkkini, jos se sinun käytössäsi oli aikaisemmin, en vain tiennyt asiasta mitään.
 

Topi

Guest
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

HeGen 41:n ja Vinnien keskustelujen mukaan hallinnossa, omistussuhteissa ja henkilöstössä on tapahtumassa jotakin ehkä jo huomenna. Maltan tuskin odotaa!
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

k44p0 sanoi:
Etkö osaa pysäköintisääntöjä, vai miksi tämä on sinulle niin iso ongelma? Oma vikasi jos olet pikavoiton ottanut ;D
En ole ikinä myöntänyt, enkä myönnä, tehneeni ikinä mitään lain tai säännösten vastaista.
Sivuutat vain viestini todellisen sisällön: Vinnie tekee mitä haluaa, kaikista viesteistämme huolimatta. Piste.
 

JK

Guest
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Where have all the good men gone
and where are all the gods?
Where's the streetwise Hercules to fight the rising odds?
Isn't there a white knight upon a fiery steed?
Late at night I toss
and I turn
and I dream of what I need.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night.
He's gotta be strong
and he's gotta be fast

And he's gotta be fresh from the fight.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the morning light.
He's gotta be sure
and it's gotta be soon

And he's gotta be larger than life!
larger than life.
Somewhere after midnight
in my wildest fantasy

Somewhere just beyond my reach
there's someone reaching back for me.
Racing on the thunder and rising with the heat

It's gonna take a superman to sweep me off my feet.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night.
He's gotta be strong
and he's gotta be fast

And he's gotta be fresh from the fight.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the morning light.
He's gotta be sure
and it's gotta be soon

And he's gotta be larger than life.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night.
Up where the mountains meet the heavens above

Out where the lightning splits the sea

I could swear there is someone
somewhere
watching me.
Through the wind
and the chill
and the rain

And the storm
and the flood

I can feel his approach like a fire in my blood.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night.
He's gotta be strong and he's gotta be fast

And he's gotta be fresh from the fight.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the morning light.
He's gotta be sure
and it's gotta be soon

And he's gotta be larger than life.
I need a hero. I'm holding out for a hero 'til the end of the night.

;D Sorry OT.
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Tero sanoi:
k44p0 sanoi:
Etkö osaa pysäköintisääntöjä, vai miksi tämä on sinulle niin iso ongelma? Oma vikasi jos olet pikavoiton ottanut ;D
En ole ikinä myöntänyt, enkä myönnä, tehneeni ikinä mitään lain tai säännösten vastaista.
Sivuutat vain viestini todellisen sisällön: Vinnie tekee mitä haluaa, kaikista viesteistämme huolimatta. Piste.

Taisit olla yksi sinne hiekkakentän nurmelle jokerit pelissä parkkeeranneista :D. Mutta jop, vinnie tekee mitä haluaa, mutta hieno ele silti.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Topi sanoi:
HeGen 41:n ja Vinnien keskustelujen mukaan hallinnossa, omistussuhteissa ja henkilöstössä on tapahtumassa jotakin ehkä jo huomenna. Maltan tuskin odotaa!

Eipäs nyt tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Vinnie lupasi kommentoida saamiaan palautteita huomenna.
 

Topi

Guest
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Määhän sanoinkin että ehkä! ;)
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

HeGe41 sanoi:
Topi sanoi:
HeGen 41:n ja Vinnien keskustelujen mukaan hallinnossa, omistussuhteissa ja henkilöstössä on tapahtumassa jotakin ehkä jo huomenna. Maltan tuskin odotaa!

Eipäs nyt tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Vinnie lupasi kommentoida saamiaan palautteita huomenna.

Mutta totuus on, että jotain on tapahduttava/vastauksia tultava, ja pian! Niskaan hengittää niin fanit kuin sm-liigakin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Sen lisäksi niskaa hengittää myös kaikki kylmät faktat. Talous on kuralla ja uskottavuus mennyt, on todella mielenkintoista nähdä miten Manngard tämän sotkun selvittää. Edes merkittävän rahasumman pumppaaminen Ilvekseen ei uskottavuutta palauta.
 

Belzeburger

Tulokas
Viestejä
5
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Ilveksenmiäs sanoi:
Edes merkittävän rahasumman pumppaaminen Ilvekseen ei uskottavuutta palauta.

Tuosta rahanpumppausmanööveristä tulis sitten viimeistään Kummeli mieleen. "Tuossa on 8 miljardia. Laittakaa porukka nauramaan". Muutenkin tämä kuvio on kuin jostain parhaastakin komediasta erotuksella että tämä ei ole ollut hauskaa ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Hoitaakohan Vinnie näin muitakin bisneksiään? Jos kerran miljonääri olet ,anna sitä rahaa sitten äläkä sekaannu joukkueeseen mitenkään. Kanssasi on vaikea tehdä töitä kumminkin olet se joka aina tekee sen päätöksen. Eli et anna alaisillesi työrauhaa. Ei myöskään ole sopivaa että alaiset puuhastelevat selän takana, mutta siitäpä huomaat ettei sinua kunnioiteta eikä myös luoteta yhtään.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Vincent Manngard haluaa ideoita juuri SINULTA

Lämään ketjun lukkoon, koska ideat on nyt laitettu eteenpäin. Avataan ketju jälleen kun vastauksia saadaan.
 
Ylös